Pracownicy Ryanair naubliżali klientowi na jego blogu?
Data wysłania: 2009-02-26 17:34 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Pracownicy linii lotniczych określili swego klienta mianem idioty i szaleńca, ponieważ ten oświadczył, iż na stronie Ryanaira znalazł błąd, który pozwalał na darmowy zakup biletu - czytamy w Gazecie Wyborczej.
- Jason Roe, twórca stron internetowych z Dublina, chciał zarezerwować bilet na stronie linii lotniczych Ryanair, kiedy na ekranie pojawiła się usterka - podał CNN. Myśląc, iż umożliwia ona darmowy zakup biletu, postanowił zamieścić informację na swoim blogu oraz w serwisie Twitter. Wiele osób próbowało pójść w jego ślady. Szybko okazało się jednak, iż owe odkrycie okazało się fikcją, o czym sam Roe także poinformował. Biletów nie można było w ten sposób zakupić. - Jesteś idiotą i kłamcą. Prawda jest taka, że rozpocząłeś jedną sesję i później drugą... Jesteś tak głupi, że nawet sam nie wiesz, jak to zrobiłeś! - napisał w komentarzach na stronie jeden z pracowników Ryanaira. - Strona nie jest doskonała, życie nie jest doskonałe. Gdybyś w tym swoim żałosnym życiu pracował nad tak dużym projektem w tak trudnych warunkach i z tak niewielkimi środkami, wiedziałbyś, że najważniejszą rzeczą, nad którą się pracuje, są scenariusze zwykłych zachowań użytkowników, a nie poświęcanie czasu na rzeczy, które są mało prawdopodobne i nie przynoszą szkody - dodał inny pracownik linii.
Roe po adresach IP odnalazł źródła maili, które zostały nadane z siedziby Ryanaira w Dublinie. - Ryanair potwierdza, że nasi pracownicy pisali na blogu - poinformował Stephen McNamara, rzecznik firmy, który nie widzi nic złego w zaistniałej sytuacji. - Zgodnie z polityką Ryanaira, nie należy marnować czasu i energii na korespondencję z idiotycznymi blogerami i Ryanair może zapewnić, że więcej takich sytuacji nie będzie. Niedorzeczni blogerzy mają swoje blogi dla siebie, a nasi pracownicy są zbyt zajęci obniżaniem kosztów podróży lotniczych - wyjaśnił rzecznik. - Miałem nadzieję, że oficjalne stanowisko firmy będzie już w nieco innym tonie niż to, co zobaczyłem na swojej stronie - skomentował Roe, który uważa reakcję firmy za przesadzoną.
Pracownicy Ryanair nie zawsze są uprzejmi? [2009-02-26 17:34 83.238.116.*] Dobrze, że ten koleś nie korzysta z usług Orbisów... odpowiedz »
Pracownicy Ryanair nie zawsze są uprzejmi? [2009-02-26 18:30 83.27.100.*] w czym właściwie problem ? Ryanair dwa lata wstecz obiecywał, że juz niebawem bilety na ich przeloty będą kosztować n i c , może facet uwierzył ? odpowiedz »
Pracownicy Ryanair nie zawsze są uprzejmi? [2009-02-27 13:47 83.15.101.*] Gdyby jakość usług Ryanair była choć w połowie tak dobra jak ich dział PR i dbanie o to, żeby w mediach o nich zawsze pisano, to ludzie lataliby w standardzie pierwszej klasy śp. EOS i byli odprawiani bez kolejek... odpowiedz »
Pracownicy Ryanair nie zawsze są uprzejmi? [2009-02-27 16:31 83.15.101.*] W ramach obniżania kosztów (czytaj: wzrostu zysków) Ryanair wprowadza opłatę za skorzystanie z toalety w samolocie (wrzutnik na monety na klamce). To NIE JEST dowcip. odpowiedz »
Pracownicy Ryanair naubliżali klientowi na jego blogu? [2011-12-15 22:35 89.234.214.*] Czy ktoś zaczyna kurs do linii Ryanair w Krakowie 2012? odpowiedz »
Pracownicy Ryanair naubliżali klientowi na jego blogu? [2012-01-05 11:49 31.174.45.*] Witam! Właśnie zostałam zrekrutowana i zastanawiam sie nad tym kursem w krk w 2012, ale jeszcze nie wpłacałam opłaty rekrutacyjnej. nie orientujesz się przypadkiem na dzień dzisiejszy ile jest osób na krk i czy jeszcze są wolne miejca? Pozdrawiam! M.P odpowiedz »
Pracownicy Ryanair naubliżali klientowi na jego blogu? [2012-01-05 12:26 89.234.214.*] Ja też jestem juz po rekrutacji i też w lutym idę na kurs w krk.Są tam jeszcze miejsca, bo to w zasadzie przedostatni kurs.
Pozdrawiam odpowiedz »
Pracownicy Ryanair naubliżali klientowi na jego blogu? [2012-01-05 12:29 89.234.214.*] aa własnie jesli chodzi o ilość osób to na kursie bedzie max 30 tak mówili na spotkaniu, chodzi im generalnie o to, zeby nas lepiej wyszkolić..tak mówią :) odpowiedz »
Pracownicy Ryanair naubliżali klientowi na jego blogu? [2012-02-14 21:55 195.114.178.*] I co? :) Jedziecie? Pozdrawiam odpowiedz »
|