TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Szykuje się poważna konkurencja dla internetowych biur turystycznych?

Data wysłania: 2006-04-21 10:37 Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*

    • juz kilku probowalo... 

      [2006-04-21 10:37 212.69.71.*]

      Octopus Travel - różne hotele na świecie, mial byc boom i co ...na reklamach w taxsówkach sie skończyło. To samo dotyczy innych serwisow (czyt nie polskich). Polski turysta kupuje w polskich sklepach, majacych wyrobiona marke, sprawdzone biura, serwis po polsku, obsluga w call center tez, a jak trzeba cos reklamowac to tez jest duzo latwiej niż gdzieś nie_wiadomo_gdzie za granicą. Polscy touroperatorze i polskie biura internetowe - tylko nimi jest zaintersowany polski turysta (albo znakomita ich wiekszość). Wystarczy zobaczyc e-bay, niby mial byc konkurencją dla allego, po kilku miesiącach...braku zainteresowania polskich użytkownikow, postanowili rozszerzyc wersje polską (nomen omen w stylu allegro) i co??? nadal aukcji polskich jest maaaalutko, a sami internauci obawiaja sie kupowac coś o czym przeczytac moga tylko po angielsku, albo ze wzgledu na utrudnienia typu cło, długa przesylka itp. Nie dziwię sie, internet ma ułatwiać a nie utrudniać życie.

      Google z podróżami ma marne szanse w Polsce.   odpowiedz »

      r e k l a m a

      • Kolega to z Wakcji czy z Travelpalant? 

        [2006-04-21 13:17 83.17.84.*]

        Chętnie poznam jakimi przesłankami się Pan kierował pisząc, że Octopus zakończył karierę w Polsce na reklamach w taksówkach. Może zna Pan obroty Octopusa w Polsce chociaż? Bo ja wiem z dobrego źródła że idzie im lepiej niż się spodziewali.

        A reklamowanie polskich portali oferujących zawyżoną cenowo ofertę jest nazbyt tendencyjne. Co więcej z doświadczenia wiem, że łatwiej wyegzekwować ewentulaną reklamację w biurze zagranicznym ale posiadającym polski oddział niż od Triady czy innego #$%^& które to tak chętnie promują polskie porale turystyczne.

        Jeśli chodzi o e-bay to nie ma co porównywać bo to zupełnie inna bajka.

        Google ma małe szanse w Polsce? Ich wyszukiwraki używa 80% polskich internautów. Czy 8 milionów klientów to mało? TravelPlanet, Wakacje itd marzyłyby o 10% tej liczby.
        Ech.. domorośli specjaliści od e-commerce'u

        Obiektywny   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję