Szykuje się poważna konkurencja dla internetowych biur turystycznych?
Data wysłania: 2006-04-21 10:37 Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
juz kilku probowalo... [2006-04-21 10:37 212.69.71.*] Octopus Travel - różne hotele na świecie, mial byc boom i co ...na reklamach w taxsówkach sie skończyło. To samo dotyczy innych serwisow (czyt nie polskich). Polski turysta kupuje w polskich sklepach, majacych wyrobiona marke, sprawdzone biura, serwis po polsku, obsluga w call center tez, a jak trzeba cos reklamowac to tez jest duzo latwiej niż gdzieś nie_wiadomo_gdzie za granicą. Polscy touroperatorze i polskie biura internetowe - tylko nimi jest zaintersowany polski turysta (albo znakomita ich wiekszość). Wystarczy zobaczyc e-bay, niby mial byc konkurencją dla allego, po kilku miesiącach...braku zainteresowania polskich użytkownikow, postanowili rozszerzyc wersje polską (nomen omen w stylu allegro) i co??? nadal aukcji polskich jest maaaalutko, a sami internauci obawiaja sie kupowac coś o czym przeczytac moga tylko po angielsku, albo ze wzgledu na utrudnienia typu cło, długa przesylka itp. Nie dziwię sie, internet ma ułatwiać a nie utrudniać życie.
Google z podróżami ma marne szanse w Polsce. odpowiedz »
Kolega to z Wakcji czy z Travelpalant? [2006-04-21 13:17 83.17.84.*] Chętnie poznam jakimi przesłankami się Pan kierował pisząc, że Octopus zakończył karierę w Polsce na reklamach w taksówkach. Może zna Pan obroty Octopusa w Polsce chociaż? Bo ja wiem z dobrego źródła że idzie im lepiej niż się spodziewali.
A reklamowanie polskich portali oferujących zawyżoną cenowo ofertę jest nazbyt tendencyjne. Co więcej z doświadczenia wiem, że łatwiej wyegzekwować ewentulaną reklamację w biurze zagranicznym ale posiadającym polski oddział niż od Triady czy innego #$%^& które to tak chętnie promują polskie porale turystyczne.
Jeśli chodzi o e-bay to nie ma co porównywać bo to zupełnie inna bajka.
Google ma małe szanse w Polsce? Ich wyszukiwraki używa 80% polskich internautów. Czy 8 milionów klientów to mało? TravelPlanet, Wakacje itd marzyłyby o 10% tej liczby. Ech.. domorośli specjaliści od e-commerce'u
Obiektywny odpowiedz »
|