Zmiany w Vtrip.pl
Data wysłania: 2008-12-16 14:40 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Na nadchodzący sezon letni polski portal turystyczny vtrip.pl przygotował kilka zmian dla swoich użytkowników i partnerów, służących ułatwieniu podejmowania decyzji o wyborze oferty turystycznej.
Zmiany objęły nie tylko całą strukturę serwisu, lecz także logo. Odświeżono szatę graficzną i zoptymalizowano nawigacje na stronach. Zmiana logotypu oraz wprowadzenie bardziej nowoczesnego design’u portalu turystycznego to wyniki realizacji przyjętej strategii rozwoju firmy.
Kilkumiesięczne analizy oraz doświadczenia ze sprzedaży usług turystycznych z ostatnich 2 sezonów, zaowocowały nowym podejściem do sprzedaży ofert turystycznych przez Internet, w Polsce.
Nowy system rezerwacji zaprojektowany został według scenariusza podejmowania decyzji przez klienta przy wyborze ofert turystycznych. Układ nawigacji i rozkład interfejsu został tak zaprojektowany, aby osiągnąć optimum w zakresie wstępnej rezerwacji, maksymalnie skrócić czas wyszukiwania oferty, jej porównania oraz stopniowego ograniczania kryteriów wyszukiwania. Nowy scenariusz rezerwacji pozwala na porównanie cen różnych kierunków, sortowanie ich oraz szybką orientację w zakresie dostępnej oferty.
"Nie chodzi o to, aby użytkownikowi zaserwować listę kolejnych ofert rekordów w długiej liście wyszukiwania, pomieszanych wg określonych kryteriów. Chodzi o to, aby wspomóc użytkownika w podjęciu decyzji o wyborze oferty tak, aby z dokonanego wyboru był zadowolony. To zupełnie nowe podejście inspirowane rozwiązaniami, które wyróżniają znaczące zagraniczne portale i serwisy turystyczne. Nowe standardy, jakość i sprawność działania nowego serwisu muszą ocenić sami nasi użytkownicy. Nasz nowy serwis daje im, jako pierwszy w Polsce, taką możliwość" -mówi Dariusz Baranowski, dyrektor ds. programowych VTRip.pl.
Przebudowie ulegnie także część informacyjna portalu, która będzie prezentowała treść w bardziej usystematyzowany sposób.
[2008-12-16 14:40 213.227.72.*] Jestem bardzo niezadowolony z usług biura vtrip.pl. Mało brakowało, a nie wyleciał bym na wymarzony urlop, kiedy w grudniu 2008 roku zmieniono godziny wylotu samolotu, którym miąłem lecieć a nikt z pracowników portalu Vtrip.pl mnie nie poinformował o zmianach. Takie informacje pracownik biura ma obowiązek przekazać klientowi według warnków uczestnictwa. Stanowczo nie polecam tego biura. odpowiedz »
|