Nowy Kaleidoscope podoba się pasażerom LOT
Data wysłania: 2008-10-29 11:03 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Polskie Linie Lotnicze LOT przeprowadziły wśród pasażerów badania dotyczące oceny magazynu pokładowego "Kaleidoscope" , który wydawany jest od kwietnia tego roku przez agencję Kava Kava. Podróżni oceniali dwa kolejne numery magazynu w odświeżonej już szacie graficznej. Wygląd i zawartość merytoryczną nowego "Kaleidoscope" pozytywnie oceniło ponad 80% czytelników.
Odświeżenie wizerunku magazynu miało na celu przejście z pisma podróżniczego w kierunku tematyki life-stylowej. Teraz Kaleidoscope będzie bardziej skoncentrowany na materiałach o ludziach, kulturach i nowościach, zamiast poruszać tylko tematykę podróży.
Wygląd oraz forma magazynu pokładowego zostały wysoko ocenione przez 86% respondentów. Pasażerowie pozytywnie wypowiedzieli się na temat wyglądu oraz atrakcyjności okładek "Kaleidoscope", które podobały się 75% wszystkich ankietowanych. Aż 78% podróżnych uznało za atrakcyjne artykuły oraz zawartość tekstową magazynu, natomiast 86% podoba się podział magazynu na działy tematyczne (przyloty, odloty, shopping i relax) oraz dwie oddzielne wersje językowe.
Marcin Kacprzyk, wydawca w Kava Kava wyznał - Magazyn Kaleidoscope to jeden z najważniejszych projektów realizowanych przez Kava Kava. Oprócz kompleksowego refreshingu magazynu zapewniamy LOT pełne spektrum usług wydawniczych: koncepcję merytoryczną, layout, kontent redakcyjny, zdjęcia tłumaczenia, DTP, druk, itp. Naszym celem było pozycjonowanie nowej wersji Kaleidoscope’u jako jednego z najnowocześniejszych na świecie magazynów pokładowych wydawanych przez linie lotnicze oraz przejście z pisma stricte podróżniczego w kierunku life-style’u. Cieszymy się, że pasażerowie LOT tak pozytywnie ocenili wprowadzone przez nas zmiany.
"Kaleidoscope" ma nowy wygląd od kwietnia tego roku. Miesięcznik przeszedł gruntowną modernizację, która objęła głównie zawartość merytoryczną (nowe działy i rubryki), layout (nowoczesna szata graficzna) i oprawę (różne formaty papierów). Specjaliści z agencji Kava Kava zaproponowali odejście od typowej formy magazynu podróżniczego i dodali treści związane z kulturą, designem, sportem, nowymi technologiami, motoryzacją, a także rozrywką. Dodatkowo podzielono też pismo na dwie części: polską i angielską wersję językową.
Do tworzenia magazynu zaproszono znane osobistości, które przygotowują felietony, artykuły oraz zdjęcia, między innymi: Grzegorza Miecugowa, Bartka Chacińskiego, Pawła Zarzecznego, Zbigniewa Wodeckiego, Michała Ogórka, Marka Kondrata, Roberta Makłowicza, Dorotę Zawadzką, Kurta Schellera, Pascala Brodnickiego, Barta Pogodę i Konrada Ćwika.
Magazyn pokładowy "Kaleidoscope" trafia do około 450 tys. czytelników miesięcznie. Większość ankietowanych (52%) mieszka w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców. Ponad połowa podróżnych posiada dochody powyżej 5 tys. zł netto, natomiast 83% dysponuje kartą kredytową. Aż 97% ankietowanych ma dostęp do internetu, a 71% posługuje się językiem angielskim.
|