TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Turystyka zagraniczna przyjazdowa

ZOPOT promuję Polskę reklamami

Data wysłania: 2024-08-27 10:03 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Sukces kampanii promocyjnej Polski na platformach Google i YouTube: prawie 4 miliony wyświetleń i rekordowe zaangażowanie w Niderlandach.

Kampania promocyjna Polski, zrealizowana w czerwcu, lipcu i sierpniu br. przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie w internecie, wygenerowała prawie 4 miliony wyświetleń, z czego aż 871 tysięcy osób weszło w interakcję z reklamami, skutecznie przyciągając uwagę Holendrów i promując Polskę jako atrakcyjny cel podróży.





Od czerwca do sierpnia br., Polska Organizacja Turystyczna, poprzez swój zagraniczny ośrodek w Amsterdamie, przeprowadziła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną, której celem było zachęcenie mieszkańców Niderlandów do odwiedzenia Polski. Kampania była prowadzona na platformach związanych z Google, w tym w wyszukiwarce, na stronach partnerskich oraz na YouTube. Przygotowane przez ZOPOT Amsterdam spoty promocyjne okazały się sukcesem, generując prawie 4 miliony wyświetleń oraz wysokie zaangażowanie odbiorców.

W trakcie kampanii, reklamy wygenerowały łącznie 3,92 miliona wyświetleń, co świadczy o dużym zainteresowaniu i skuteczności przekazu. Co więcej, współczynnik interakcji wyniósł aż 22,24%, co oznacza, że prawie milion osób (871 tysięcy) weszło w interakcję z jedną z reklam, np. klikając w nią lub podejmując inne działania. Tak wysoki poziom zaangażowania jest wynikiem precyzyjnie dobranej grupy docelowej oraz przemyślanej strategii dystrybucji treści uważa Dominika Szulc, dyrektor zagranicznych ośrodków POT w Beneluksie.

Dane demograficzne pokazują, że kampania dotarła głównie do osób powyżej 45 roku życia, zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Największe zaangażowanie odnotowano w grupie mężczyzn w wieku 65+, co może wskazywać na rosnące zainteresowanie turystyką wśród starszych mieszkańców Niderlandów.

Analiza efektywności według dnia tygodnia i pory dnia wykazała, że reklamy były najskuteczniejsze w godzinach popołudniowych i wieczornych, zwłaszcza od 15:00 do 21:00, co sugeruje, że Holendrzy najchętniej angażują się w tego typu treści po zakończeniu dnia pracy. Tego typu kampanie są kluczowe w budowaniu wizerunku Polski jako atrakcyjnego celu podróży - podsumowuje dyr. Szulc.

    • ZOPOT promuję Polskę reklamami 

      [2024-08-27 10:03 167.114.102.*]

      Czegoś nie wiem?

      Czyżby w ZOPOT Amsterdam już nie działał słynny doradca Pinokia , szczęśliwy posiadacz Executive MBA Collegium Humanum Andrzej Pawluszek ??!!   odpowiedz »

    • ZOPOT promuję Polskę reklamami 

      [2024-08-27 10:27 31.151.107.*]

      Super pomysł i znakomity rezultat. Gratulacje!   odpowiedz »

      • AUTOPROMOCJA ???  

        [2024-08-27 12:58 5.173.153.*]

        Ciekawe skąd ten aplauz ?
        Jakoś Holendrzy przestali nas odwiedzać...   odpowiedz »

    • ZOPOT promuję Polskę reklamami 

      [2024-08-30 11:36 83.12.188.*]

      Cenna inicjatywa. Szkoda, że branża turystyczna nie otrzymała wcześniej informacji na ten temat. Razem można uzyskać lepsze wyniki - AZP   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję