Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Forum grupa: Turystyka zagraniczna przyjazdowa
ZOPOT promuję Polskę reklamamiData wysłania: 2024-08-27 10:03 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: Od czerwca do sierpnia br., Polska Organizacja Turystyczna, poprzez swój zagraniczny ośrodek w Amsterdamie, przeprowadziła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną, której celem było zachęcenie mieszkańców Niderlandów do odwiedzenia Polski. Kampania była prowadzona na platformach związanych z Google, w tym w wyszukiwarce, na stronach partnerskich oraz na YouTube. Przygotowane przez ZOPOT Amsterdam spoty promocyjne okazały się sukcesem, generując prawie 4 miliony wyświetleń oraz wysokie zaangażowanie odbiorców. W trakcie kampanii, reklamy wygenerowały łącznie 3,92 miliona wyświetleń, co świadczy o dużym zainteresowaniu i skuteczności przekazu. Co więcej, współczynnik interakcji wyniósł aż 22,24%, co oznacza, że prawie milion osób (871 tysięcy) weszło w interakcję z jedną z reklam, np. klikając w nią lub podejmując inne działania. Tak wysoki poziom zaangażowania jest wynikiem precyzyjnie dobranej grupy docelowej oraz przemyślanej strategii dystrybucji treści uważa Dominika Szulc, dyrektor zagranicznych ośrodków POT w Beneluksie. Dane demograficzne pokazują, że kampania dotarła głównie do osób powyżej 45 roku życia, zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Największe zaangażowanie odnotowano w grupie mężczyzn w wieku 65+, co może wskazywać na rosnące zainteresowanie turystyką wśród starszych mieszkańców Niderlandów. Analiza efektywności według dnia tygodnia i pory dnia wykazała, że reklamy były najskuteczniejsze w godzinach popołudniowych i wieczornych, zwłaszcza od 15:00 do 21:00, co sugeruje, że Holendrzy najchętniej angażują się w tego typu treści po zakończeniu dnia pracy. Tego typu kampanie są kluczowe w budowaniu wizerunku Polski jako atrakcyjnego celu podróży - podsumowuje dyr. Szulc.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyUbezpieczenie na życie co warto wiedzieć?
Dubaj liderem międzynarodowego ruchu pasażerskiego
Praca licencjacka - jak uniknąć błędów?
Skyscanner rozpoczyna współpracę z sojuszem lotniczym
Grecja chce więcej polskich turystów
Pożar malezyjskiego hotelu - polscy turyści ewakuowani
Wzrost liczby pasażerów na greckich lotniskach
Accor publikuje wyniki za 2023 rok
Sanepid w Wielkopolsce sypnął karami
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy słuszne?
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z Polski
Papierowe przewodniki to nie przeżytki
Tour Salon - plany na 2021 rok
Hiszpańskie tapas obchodzą swoje święto 15 czerwca
Ryanair porozumiewa się ze związkami pilotów
Obiekty noclegowe zostaną zweryfikowane pod kątem dostosowania do potrzeb niepełnosprawnych turystów
Pokaż z czego jesteś dumny w Polsce i Polakach