Polska destynacją dla Amerykanów
Data wysłania: 2024-05-07 12:08 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Dzięki staraniom Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago wycieczki do Polski zostały dodane do katalogu jednego z największych touroperatorów w Stanach Zjednoczonych.
Pleasant Holidays proponuje obecnie zakwaterowanie w 30 hotelach, w tym takich sieci jak Hilton, Marriott i Holiday Inn, a także między innymi przeloty, transfery, prywatne wycieczki w Krakowie, Warszawie i Gdańsku. W ofercie ma na przykład: zwiedzanie pokrzyżackiego zamku w Malborku, szlaki związane z dziedzictwem chrześcijańskim oraz żydowskim, czy zwiedzanie warszawskiej Pragi z degustacją w Muzeum Polskiej Wódki. Sprzedaż na 2024 rok i 2025 właśnie się zaczyna.
Marka Pleasant Holidays oraz Journese z przyjemnością wprowadziły ofertę wakacyjną w Polsce, obejmującą hotele światowych marek, takich jak Hilton, Marriott i Holiday Inn mówi Jack E. Richards, prezes i dyrektor generalny Pleasant Holidays.
Działający od 1959 roku touroperator oferuje pakiety wakacyjne, loty, hotele, rejsy, wynajem samochodów, ubezpieczenie podróży i powiązane usługi turystyczne do najpopularniejszych miejsc na świecie, w tym do Afryki, Azji, Ameryki Środkowej i Południowej, Meksyku, Europy, na Karaiby i Hawaje, Bliski Wschód, w rejon Południowego Pacyfiku (Wyspy Cooka, Fidżi i Tahiti) oraz wakacyjne rejsy. Portfolio marek turystycznych firmy obejmuje: Pleasant Holidays, Journese , Pleasant Activity i Air By Pleasant.
Journese to luksusowa marka Pleasant Holidays kusząca spersonalizowanymi cztero- i pięciogwiazdkowymi podróżami po całym świecie. Obsługując wymagających urlopowiczów od 1977 roku Journese zapewnia doradcom turystycznym i wczasowiczom doskonałą obsługę butikową, wiedzę ekspercką, najlepsze kurorty oraz opcje luksusowego wynajmu wakacyjnego. Siedziba Pleasant Holidays znajduje się w Westlake Village w Kalifornii, a biura regionalne w San Diego i Honolulu z zespołem liczącym ponad 400 pracowników.
8 maja w Pleasant Holidays oraz Journese odbędzie się wprowadzające webinarium dla doradców turystycznych z Bartoszem Szajdą, dyrektorem Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago. Mamy powody do zadowolenia, Amerykanie piszą i czytają o Polsce niemal wyłącznie pozytywne rzeczy i to przekłada się na coraz większy ruch turystyczny do Polski. Amerykańscy goście najczęściej nie mają specjalnych wymagań i rzadko narzekają. Najważniejsze są dla nich: czystość i wygoda w hotelach, fenomenalna kuchnia oraz umiarkowana cena. To właśnie i wiele więcej znajdują i chwalą w Polsce mówi Bartosz Szajda.
Jak podaje Główny Urząd Statystyczny, w 2023 roku z polskiej bazy noclegowej skorzystało 472 tys. turystów z USA. To o 19% więcej niż w 2022 roku i o 26% więcej niż przed pandemią - w 2019. Tym samym, Amerykanie stali się czwartą, po Niemcach, Ukraińcach i Brytyjczykach, najczęściej korzystającą z polskiej bazy noclegowej nacją. Turystów ze Stanów Zjednoczonych było w 2023 roku w Polsce więcej niż z rynków takich jak Włochy, Francja czy Holandia.
Polska destynacją dla Amerykanów [2024-05-07 12:08 198.50.152.*] .
.
Podobno jakiś idiota z POT doszedł do wniosku, że turyści z USA to wyłącznie Polonia i dlatego przeniósł nasz Ośrodek z z Nowego Jorku do Chicago.
Czy to prawda??!!
. odpowiedz »
|