O REZYDENTACH I PILOTACH
Data wysłania: 2008-09-26 00:30 Autor: Czytelnik IP 85.139.170.*
witam, czytajac skargi grozby i zazalenia pojawiajace sie na forum mozna naprawde zglupiec. pani ania zla, pani jola fatalna, pani ania super, pani jola fantastyczna. tylko gdzie konkretne zarzuty? prosze zauwazyc ze jak nam sie nie podoba to i nawet plama za zaslonie nam zepsuje wakacje. a rezydent czy pilot w jaki niby sposob ma sie ustosunkowac do tego co jest w hotelu? hotel nie nalezy do triady, itaki czy ecco- jest kontrakt, sa oficjalne gwiazdki i koniec. krzyki i wypisywanie obrazliwych postow na forum sa niewatpliwie ulga dla tych niezadowolonych, ale jesli taki oto turysta wylewa swoje zale na forum jeszcze po powrocie, pisze cos co nie ma logicznego poczatku i konca, nie skupia sie na konkretach to jak musial zachowywac sie na wakacjach w stosunku do rezydenta? i prosze sie nie dziwic ze wtedy rezydent nie bedzie rozmawial; nie sa to osoby ktorym sie placi zeby wysluchiwali obelg i gorzkich zali pani zosi z rodzina. rezydent jest od tego aby namiejscu wykonywac polecenia biura, jak nie moze zmienic otelu to nie dlatego ze nie chce, jak nie moze zmienic godziny wykwaterowania to nie dlatego ze ignoruje klienta, natomiast zmiane lotu pozostawie bez komentarza. rozumiem zlosc i rozgoryczenie- ok piszmy na forach i uczmy sie na cudzych bledach, ale prosze niech oskarzenia szczegolnie dotyczace rezydentow i pilotow byly rzeczowe. na zakonczenie przyklad dyskusji z klientem: dlaczego nie ma w tym hotelu polskiej tv skoro sa polacy? poniewaz hotel w kraju X ma podstawowy pakiet programow bez,jak mowimy potocznie, kablowki. a dlaczego biuro Y tego nie zalatwi? Pani przejdzie do dyrektora my wszyscy ( sztuk 2) pojdziemy z Pania i bedziemy zadac. prosze Pana w tym hotelu nie ma polskiej telewizji. skandal! ignorancja! dyskriminacja! a Pani nam nie pomoze tak? a to chociaz biuro mogloby wysylac co tydzien do Pani gazety polskie zeby Pani rozwozila po hotelach, przeciez to takie proste. mowie iz jest to pomysl do ewentualnego rozwazenia na przyszlosc.tez nie, no tak polacy sa zawsze gorzej traktowani, a pani jest niekompetentna i chyba nie wie ze powinna spelniac nasze zadania. po czym Pan skwitowal rozmowe grozba reklamacji i jak ma reagowac rezydent??? drogi turysto pomysl dwa razy pozdrawiam rezydent
|