Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Forum grupa: Temat dowolny
Szkolenia w hotelachData wysłania: 2008-09-25 13:03 Autor: Czytelnik IP 83.7.243.*Od około roku pracuję w hotelu należącym do znanej sieci hotelowej. Aby zachęcić mnie do przyjęcia pracy recepcjonistki, obiecywano mi szkolenia, kursy językowe, dofinansowanie do nauki-ogólnie rzecz biorąc zapewniano mnie, że firma inwestuje w rozwój pracowników. Tymczasem do tej pory nie zaoferowano mi żadnego szkolenia, a kurs językowy, który został zorganizowany dla pracowników odbywał się w takich godzinach, że nie mogłam w nim uczestniczyć. Chciałam się dowiedzieć czy jest tak we wszystkich hotelach w Polsce? Czy rzeczywiście pracownicy nie mają żadnych możliwości rozwoju?
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyWypełnione samoloty na wrocławskim lotnisku
Generali wprowadza nowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
Rekordowy rok na Lotnisku Chopina
PIT będzie rozmawiała w sprawie wycieczek szkolnych
Accor powołał nowego CEO Regionu Północnego
Ryanair otwiera nowe połączenie z Olsztyna
Nowa restauracja w Nowym Sączu
Ryanair zainaugurował nowe połączenie z Krakowa
Rego-Bis wprowadza nowości do oferty
Vienna House Mokotow Warsaw ma już dyrektor generalną
Orient Express La Dolce Vita rozpocznie rezerwacje 6 grudnia