Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Forum grupa: Temat dowolny
Szkolenia w hotelachData wysłania: 2008-09-25 13:03 Autor: Czytelnik IP 83.7.243.*Od około roku pracuję w hotelu należącym do znanej sieci hotelowej. Aby zachęcić mnie do przyjęcia pracy recepcjonistki, obiecywano mi szkolenia, kursy językowe, dofinansowanie do nauki-ogólnie rzecz biorąc zapewniano mnie, że firma inwestuje w rozwój pracowników. Tymczasem do tej pory nie zaoferowano mi żadnego szkolenia, a kurs językowy, który został zorganizowany dla pracowników odbywał się w takich godzinach, że nie mogłam w nim uczestniczyć. Chciałam się dowiedzieć czy jest tak we wszystkich hotelach w Polsce? Czy rzeczywiście pracownicy nie mają żadnych możliwości rozwoju?
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyWypełnione samoloty na wrocławskim lotnisku
Generali wprowadza nowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
Lotnisko Chopina odprawiło 20 mln osób
PIT będzie rozmawiała w sprawie wycieczek szkolnych
Accor powołał nowego CEO Regionu Północnego
Ryanair otwiera nowe połączenie z Olsztyna
Nowa restauracja w Nowym Sączu
Ryanair zainaugurował nowe połączenie z Krakowa
Rego-Bis wprowadza nowości do oferty
Vienna House Mokotow Warsaw ma już dyrektor generalną
Orient Express La Dolce Vita rozpocznie rezerwacje 6 grudnia