"Marriott Exclusive" i jego niedociągnięcia
Data wysłania: 2005-01-20 11:08 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Jak się okazało, poziom usług świadczonych przez Hotel Marriott w Warszawie w ramach programu "Marriott Exclusive" wcale nie jest taki wysoki jakby się mogło wydawać.
"Jako właścicielka karty "Marriott Exclusive" chciałam wykorzystać posiadany voucher na bezpłatny nocleg w hotelu i dokonać rezerwacji pokoju na jedną dobę. W rozmowie z pracownikiem działu rezerwacji dowiedziałam się, że pokoje w interesującym mnie terminie są dostępne. Zostałam nawet zapytana, czy interesuje mnie pobyt w pokoju o podwyższonym standardzie. Niestety, kiedy zadeklarowałam, że jestem posiadaczką karty "Marriott Exclusive" i chciałabym wykorzystać posiadany voucher, okazało się, że w hotelu nie ma wolnych miejsc" - relacjonuje Małgorzata Chechlińska, właścicielka Biura Podróży Trip oraz współwłaścicielka hoteli Belweder i Litwor w Zakopanem.
Następnie Pani Małgorzata, zadzwoniła na bezpłatny numer infolinii, jednak nie uzyskała wyczerpującej odpowiedzi. Po tym fakcie wypowiedziała członkostwo w klubie, zwróciła kartę oraz zażądała zwrotu poniesionych kosztów. "W odpowiedzi otrzymałam od menedżera programu - wraz z przeprosinami - wyjaśnienia o wyczerpaniu puli pokoi przeznaczonych dla członków klubu. Zaproponowano mi jednocześnie kolejne voucher na wyroby kawiarni i restauracji Hotelu Marriott, co wydało mi się niestosowne w chwili, gdy zwróciłam posiadaną kartę klubową wraz ze wszystkimi - bezużytecznymi dla mnie - voucherami" - kończy Pani Małgorzata.
Uups... [2005-01-20 11:08 999.999.999.*] Bardzo źle potraktowali Panią Małgorzatę Chechlińską - bardzo wpływową osobę w branży turystycznej... odpowiedz »
To jest lipa! [2005-01-20 11:37 999.999.999.*] Owa Pani chyba miała w tym jakiś interes, może zrobiła przysługę dla kogoś? Bo na mój gust posiadanie biura i 2 hoteli nie zwalnia z myślenia i czytania regulaminów.
A co do Marriotta to istotnie się podłożył - może lepiej niech dba lepiej o swoich klientów upewniając się zawczasu, że rozumieją oni sprzedawane produkty? Bowiem nie ma większych pajaców niż dorobkiewicze, którzy myślą, że się znają na rzeczy :( odpowiedz »
Dziwne [2007-03-14 11:25 62.121.117.*] Ja jestem członkinią Marriott Exclusive już od kilku dobry lat i jakoś nigdy nie miałam problemów ze skorzystaniem z vouchera, czy na nocleg czy na sale konferencyjną. Za każdym razem dzwonię jednak bezpośrednio do biura Marriott Exclusive i to oni za mnie załatwiają wszelkie rezerwacje. Może jeśli by Pani, tak jak jest od razu powiedziane przy dołączaniu do programu, skontaktowała się z biurem i konsultantem Marriott Exclusive nie było by problemu... odpowiedz »
odpowiedź [2008-05-21 09:59 81.219.22.*] Ja osobiści ejestem bardzo zadowolna z usług ME. Kiedy dzwonie bezpośrednio do biura ME, odbieraja tam bardzo miłe i kompetente osoby, które starają sie mi pomoc na tyle, na ile mogą. Także uważam, że ten klub jest świetnym rozwiązaniem dla osób, kore korzystaja z usług hotelu Marriott i innych hoteli partnerskich. odpowiedz »
[2008-10-20 08:48 195.116.250.*] niesety smutne jest to, że my ludzie z branży, zamiast sie wspierać podstawiamy sobie nogi. skądinąd ciekawa jestem jakie ograniczenia w korzystaniu z różnych promocji i programów specjalnych znajdują się u pani, pani małgorzato? odpowiedz »
|