Cypr hitem sprzedażowym w Ecco Holiday
Data wysłania: 2022-08-18 18:54 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Gala Miss International Summer, konkurs dla agentów i wzrosty sprzedażowe. To punkty łączące karierę Cypru w Ecco Holiday w tym sezonie.
Coraz częściej pojawiają się sygnały mówiące o tym, iż bieżące wyniki biur zbliżają się do tych, osiąganych w dobrych latach przed pandemią. W przypadku Ecco Holiday takim kierunkiem niewątpliwie jest Cypr. W porównaniu do 2019 roku, niezwykle pomyślnego dla polskiej turystyki, obecna sprzedaż wzrosła ponad piętnastokrotnie (1563%). Jak się okazuje (nie po raz pierwszy), burzliwe czasy przynoszą nie tylko zmiany, ale też szanse.
Sukces to zawsze efekt kilku czynników, występujących w tym samym czasie i umiejętność ich wykorzystania. Pandemia zmieniła w sposób oczywisty zachowania klientów, którzy stali się bardziej samodzielni, zarówno w procesie zakupowym jak i w korzystaniu z produktu. Te zmiany doskonale wpisały się w nasz sposób zarządzania pakietowaniem dynamicznym i model obsługi. Jakość i proste rozwiązania to coraz bardziej poszukiwany towar. - mówi Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday.
Jak podkreślają przedstawiciele Ecco Holiday, ogromna podaż produktów turystycznych, w różnych formatach, wymusza na organizatorach stałą optymalizację. Przy czym nie może ona oznaczać pod żadnym pozorem rezygnowania z jakości. Touroperatorzy nie konkurują wyłącznie ze sobą. Cała masa podróżniczych influencerów, platformy hotelowe z kompleksową ofertą czy w końcu niezwykle prosty dostęp do biletów lotniczych sprawiają, że klient ma na wyciągniecie ręki cały zestaw inspiracji, wskazówek oraz narzędzi do samodzielnej realizacji swoich planów podróżniczych.
Jak dodaje prezes Ecco Holiday, taki stan wymusza bardzo selektywne podejście do budowania oferty i ścisłą współpracę z lokalnymi kontrahentami. Pakietowanie dynamiczne teoretycznie daje dostęp do niemal nieskończonej ilości ofert, jednak kluczowa jest tu samodyscyplina i doświadczenie. Widać to nie tylko na przykładzie Cypru, ale też innych kierunków, których wzrosty sprzedażowe (pamiętajmy, przy obecnej inflacji i wysokich kursach walut) sięgają poziomu ok. 1000%. Do takich kierunków należą m. in. niektóre z greckich wysp, Turcja czy Wyspy Kanaryjskie.
Wspomniany Cypr wyróżnia się dalszym, olbrzymim potencjałem wzrostowym. To kierunek w zasadzie całoroczny. Według opinii klientów, zapewnia doskonałe warunki do wypoczynku na plaży jak i bardziej aktywnych form spędzania czasu, także poza letnimi miesiącami. Ecco Holiday będzie wykorzystywało te atuty wyspy w swoich działaniach w dalszych miesiącach roku. W ramach tej strategii poznański touroperator wystąpił na gali Miss International Summer jako sponsor jednej z nagród dla zwyciężczyni, fundując wyjazd na wyspę Afrodyty.
W połowie sierpnia ruszył także konkurs sprzedażowy dla agentów Ecco Holiday, w którym sprzedawcy mogą wygrać tygodniowy pobyt na Cyprze.
|