Itaka umożliwi kontakt z rezydentem online
Data wysłania: 2022-02-03 22:56 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność z dnia 2020-07-31: Itaka wprowadza nową funkcjonalność w swojej aplikacji mobilnej. Ułatwi ona turystom kontakt z rezydentem.
Aplikacja umożliwi kontakt z rezydentem przez czat - dzięki temu turyści będą mogli napisać do przedstawiciela biura w destynacji za pośrednictwem komunikatorów: WhatsApp i Messenger.
Drugą z nowości, wprowadzonych w aplikacji jest umożliwienie udziału w spotkaniu z rezydentem online. Turysta bez konieczności wychodzenia z pokoju czy powrotu z plaży będzie mógł wziąć udział w spotkaniu za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie osób obecnych podczas takich spotkań jest istotny również ze względu na aktualną sytuację, w której ważne jest zachowanie społecznego dystansu.
W aplikacji pojawi się również sekcja FAQ, w której można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane przez turystów pytania. Chcąc poznać odpowiedź, klient może wejść w aplikację i wyszukać interesującą go kwestię, bez konieczności kontaktu z Centrum Obsługi Klienta czy infolinią.
Turyści Itaki będą mieć pod ręką dostęp do porad rezydenta, dotyczących konkretnej destynacji. Znajdą tam informacje o tym, co warto zobaczyć czy jakich lokalnych potraw spróbować. Klient będzie mógł również sprawdzić godziny transferu z hotelu na lotnisko. Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna w połowie sierpnia 2020 r.
Nowość w aplikacji Itaki [2022-02-03 22:56 193.239.56.*] Używam od prawie roku i jestem mega zadowolona. Głównie dlatego, że w końcu mogę śledzić poszczególne oferty i czekam na promocje. Bardzo poręczna i niesamowicie łatwa w obsłudze - zarowno ja, jak i moja 60letnia mama używamy regularnie przed wakacjami i w okolicach sylwestra. Mi osobiście dało się dorwać wczasy do Egiptu w naprawdę fajnej i niskiej cenie. Jakby ktoś chciał, to podaję link: https://play. google. com/store/apps/details?id=pl. itaka. itaka odpowiedz »
|