TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Coffee Travel - nowy pomysł na biuro podróży

Data wysłania: 2006-03-01 11:52 Autor: Czytelnik IP 83.24.19.*

Aktualność:
W Warszawie, na Starej Pradze, przy ulicy Floriańskiej 6 otwarto nowe biuro podróży - Coffee Travel. Lokal ten przyciąga turystów niekonwencjonalnym sposobem sprzedaży ofert, gdyż klient wybiera wymarzone wakacje delektując się smakiem aromatycznej kawy, egzotycznej herbaty lub słodkości.

Coffee Travel to biuro podróży spełniające jednocześnie funkcję egzotycznej kawiarni. Proponuje on klientom nową jakość sprzedaży usług turystycznych, nieosiągalną dotąd na rynku polskim.

Biuro zostało otwarte przez osoby o wieloletnim doświadczeniu w turystyce - Katarzynę Gibson i Dominika Kucia. Analizując polski rynek biur turystycznych doszli oni do wniosku, iż brakuje na nim firm oferujących profesjonalną i kompleksową obsługę osób ze średniej i wyższej klasy. Mowa tu nie tylko o posiadaniu szerokiej gamy różnorakich ofert, ale również o umiejętności ich zaprezentowania, komforcie zakupu, estetyce biura, kulturze obsługi oraz swoistej "elegancji" miejsca, co już dawno spotkać mogą w swoich krajach nasi zachodni sąsiedzi. I choć Polacy wyjeżdżają na wakacje co raz częściej wydają coraz więcej na podróżowanie to standard zakupu imprez turystycznych od wielu lat pozostaje na tym samym poziomie. Daje to wrażenie, iż wiele agencji stawia na ilość, a nie jakość sprzedaży, co często powoduje iż z roku na rok co raz większa grupa wartościowych klientów decyduje się na wyjazdy z zagranicznymi biurami podróży, nawet jeśli wiąże się to z utrudnieniem polegającym na wylocie z innego kraju, np. z Niemiec.

Zdaniem założycieli Coffee Travel turyści kupują co raz droższe z roku na rok imprezy, cały czas w tych samych zatłoczonych lokalach, siedząc na ustawionych przy biurkach krzesłach. I choć może dziś ściany biur są bardziej kolorowe od plakatów niż parę lat temu, to konsultanci wykazują się wciąż tą samą katalogową wiedzą lub idąc za tropem ciągłych rotacji pracowników, wiedzą jeszcze mniej niż ich poprzednicy.

Oryginalny charakter Coffee Travel, pozwoli pracownikom biura na nawiązanie mniej oficjalnych, bardziej luźnych kontaktów na linii klient-konsultant. Zamierzeniem właścicieli jest sytuacja, kiedy każda osoba która przyjdzie do biura poczuje się potraktowana wyjątkowo a oferta, przygotowana dla niej będzie oparta na faktycznych i indywidualnych preferencjach.

W budowaniu relacji pomiędzy klientem a konsultantem pomóc ma ciepły wystrój oraz oświetlenie, brak widocznych komputerów i typowego charakteru biurowego, jak również subtelna muzyka lub dźwięki natury, tworzą niepowtarzalny klimat tego miejsca. Lokal podzielony został na 4 odrębne poziomy, a każdy z nich reprezentuje inną kulturę - Afrykę, orient, czy też część arabską, gdzie turyści mogą skosztować fajki wodnej, siedząc nisko na wyłożonych miękkimi poduszkami siedziskach.

Klient witany jest w Coffee Travel podaniem menu i zaproponowaniem specjałów kuchni, charakterystycznych dla kraju będącego celem jego podróży - kawy, herbaty oraz słodkości. Serwowane są kawy z Kolumbii, Gwatemali, Kenii oraz Indii, jak również wiele rodzajów aromatycznych herbat. Dla klientów, lubiących słodkości, proponowana jest np. Baklava i inne ciastka pochodzące z dalekich krain, które warto odwiedzić. Oferty turystyczne prezentuje wysoko wykwalifikowany konsultant, którego kelnerski ubiór podkreśla wyjątkowy charakter biura. Tradycyjne komputery zastąpione są przenośnymi, co pozwala na prezentację w dowolnym miejscu biura.

Czym różni się Coffee Travel od tradycyjnych agencji turystycznych?

Obecnie na rynku turystycznym istnieje wiele biur agencyjnych oferujących produkty znanych touroperatorów oraz oferty przygotowane według indywidualnych preferencji klienta. Biura te mają często wieloletnie doświadczenie, jednak prezentują oferty klientom w sposób tradycyjny, szablonowy i niezmienny od początku ich istnienia.

Oferta Coffee Travel jest przeznaczona dla turystów bardziej zwracających uwagę na profesjonalizm obsługi, ciekawy sposób prezentacji oferty oraz wymagających indywidualnego podejścia.

Zdaniem właścicieli biura najważniejszą korzyścią dla klienta decydującego się zakup imprezy w Coffee Travel jest atmosfera. Turysta nie czuje się otoczony dużą ilości katalogów, dokumentów, segregatorów i urządzeń biurowych. Nie doświadcza dyskomfortu spowodowanego czekającymi za jego plecami kolejnymi zainteresowanymi. Może też liczyć na poświęcenie mu wystarczającej ilości czasu, nie mówiąc już o propozycji kawy czy herbaty a nawet zwykłej wody.

    • zainteresowana 

      [2006-02-28 13:46 83.31.203.*]

      Tez prowadzę biuro. u mnie klient dostaje kawę, herbate czy wodę już dawno temu i nie robie z tego powodu zamieszania. A czy oferta jest dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta ? - wątpię - Z tego co wiem, Wasze biuro nie jest T.O., i nie macie swoich produktów. A tylko wtedy moglibyście przygotowywac oryginalne propozycje i nazywać je "spacjalnymi" . Bakwala to nie jest wielki i wyszukany smakołyk.W każdym barze tureckim można kupić...A czy klienci te wszystkie rarytasy otrzymują gratis ? Chyba nie , bo musielibyście dokładac do interesu. więc co w tym nadzwyczajnego ? U mnie w biurze każdy klient jest traktowany uprzejmie, serdecznie i otrzymuje tyle informacji ile samam mam na dany temat. A picie i ciasteczko ma wtedy, gdy ma na nie chęć - gratis !!A obsługa - dlaczego u Was ma być bardziej profesjonalna niż gdzie indziej ? Wiem że p. Gibson pracowała w Ecco na Al. Jerozolimskich - osobiście nie chciałabym być przez nia obsługiwana w biurze podróży...no chyba że "na swoim" się stara bardziej...A To, że klienci sa zadowoleni z obsługi u mnie w biurze, świadczy fakt, że wracają i niejednokrotnie spędzają 2-3 godziny na opowieściach z podróży i nie tylko. Zatem pomysłu "coffee" nie uważam za nic szczególnego..nie jestem zazdrosna, więc życze powodzenia !!!   odpowiedz »

      • Coffee Travel 

        [2006-03-01 18:04 80.55.21.*]

        To biuro ma profesjonalną obsługę. Są to osoby młode,wykształcone z dużym doświadczeniem w branzy turystycznej i jak widać w przeciwieństwie do Pani kreatywne i pomysłowe. Jest Pani zazdrosna- świadczy o tym sam fakt, że Pani temu zaprzeczyła i to że wypisuje Pani takie rzeczy. I najwyraźniej nie może Pani przeboleć, że Pani sama na coś takiego nie wpadła. Więc może proponuję skupić się nad własnym biurem i jego dalszym rozwojem, bo niedługo herbata i herbatniki mogą niewystarczyć. Jeżeli daży Pani taka sympatią i szacunkiem swoich klientów jak kolegów z branży to dziwne, że wogóle jeszcze ich Pani ma.   odpowiedz »

        • Coffee Travel 

          [2009-07-04 11:59 80.72.45.*]

          Jako, że miałem okazję Was odwiedzić w tym roku, z żalem przyznam, że to co piszecie odnośnie obsługi klienta mija się nieco z prawdą. Na wejściu ani
          "me" ani "be". Tylko pracownicy "czytający" coś namiętnie w ekranach komputerów. Przeszliśmy się po lokalu, ale o pomoc to nikt nie raczył zapytać. Jeśli to ma być nowa jakość obsługi klienta to chyba coś nie tak.

          Acha, piszę to NIE jako zainteresowana obsmarowaniem Was konkurencja, a jako potencjalny klient. Pozdrawiam i życze sukcesu, bo pomysł jest dobry, ale mocno raczkuje.   odpowiedz »

          • Coffee Travel 

            [2009-07-16 14:42 83.6.12.*]

            A o którym lokalu Coffee Travel mowa?   odpowiedz »

      • ... 

        [2006-03-01 23:28 193.238.180.*]

        zazdrość , zazdrość, zazdrość i tylko to przemawia przez ta wypowiedź , żałosna jesteś kobieto . osobiście.... to ty sie zajmij soba i swoim biurem w pcimiu dolnym i popracuj nad sobą bo wstd przynosisz w branży .   odpowiedz »

      • zainteresowana 

        [2007-05-07 23:57 213.134.160.*]

        jesteś zazdrosna i ot co   odpowiedz »

    • Coffe Travel 

      [2006-02-28 16:28 62.111.173.*]

      Miałam przyjemność być w tym dobrze zapowiadającym sie biurze podróży. Swoim wystrojem odbiega od tardycyjnych biur podróży - klimat tam panujący sprzyja zamawianiu wycieczek. Ofera jest bardzo imponująca. Polecam Coffee Travel - trafi nawet w najbardziej wybredny gust - zaś obsługa w osobie Katarzyny Gibson to perfekcyjne rekomendacje do prowadzenia takiego biura.   odpowiedz »

    • Coffee 

      [2006-03-01 00:45 80.55.37.*]

      No tak... typowe zachowanie konkurencji... Jeśli taką samą zgryźliwością i brakiem taktu częstuje Pani swoich klientów, to prosze się pochwalić, w którym biurze Pani pracuje... a na 100% jako klient, który często podróżuje będę je omijać dalekim łukiem.
      Kompletny brak zrozumienia idei ... czy kiedyś w kawiarni dostała Pani coś gratis????? To połączenie "kawiarni i biura podróży" a nie biura podróży częstującego herbatnikami ! I oby więcej takich śmiałych pomysłów u otwartych na nowości i idących za głosem rynku młodych ludzi!!
      Ja chętnie wieczorem skoczę na kawe z żoną i obejrzę oferty wakacyje, zamiast pędzić po pracy do biura czynnego do 18.00, gdzie spotkam przeciwną postępom na rynku i zgryźliwą osobę jak Pani...
      I nie wiem skad czerpie Pani takie informacje na temat założycieli tego pomysłu /chyba, ze jako konkurencja podszywa sie Pani pod klientów i spaceruje po okolicznych biurach/, ale ja byłem klientem biura Ecco na Alejach i z wakacji wróciłem bardzo zadowolony, a obsługę zapamiętałem jako uśmiechnięty i miły zespół młodych i lubiących swoją pracę ludzi... i chętnie zobaczę, jak radzą sobie teraz na swoim.. bo Pani jak nikt inny powinna chyba wiedzieć, ze to pewnie nie łatwy kawałek chleba... Życzę Coffee powidzenia !   odpowiedz »

    • galeria 

      [2006-03-01 00:54 80.55.37.*]

      faktycznie Anna Travel to mile biuro, ale z tego co wiem, to w Coffee travel nie chodzi tylko o kawe...
      mają też galerie obrazów młodych artystów... etniczne i orientalne rzeźby i pięknie zaprojektowane wnętrza... to kawiarnia gdzie można zakupić wycieczke, a nie biuro podróży podające kawe.
      i chyba cała różnica właśnie polega na tym sposobie ubrania tego miejsca w kawiarniany styl...
      mieszkam w kamienicy w której jest to biuro i faktycznie miło spędza się tam czas ze znajomymi, czego nie możnabybyło zrobić w normalnym biurze podróży z przyczyn naturalnych....   odpowiedz »

    • Coffe, tea....... me ?? 

      [2006-03-01 10:04 83.16.75.*]

      No brawop dla Kasi i Dominika !!
      Muszę tam pojechac choć kawy niepijam wiec na herbate... :-)

      Pozdr
      Dariusz W.   odpowiedz »

      • Coffe, tea..... me ?? 

        [2008-04-08 12:04 83.22.212.*]

        Masz rację, rewelacyjny pomysł takie biuro podróży!!!   odpowiedz »

    • W Polsce są dobre biura !!! 

      [2006-03-01 11:52 83.30.66.*]

      Bardzo poruszył mnie tekst artykułu (zapewne sponsorowany) <b>[przyp. redakcji - nie był sponsorowany podobnie jak ŻADNA informacja na naszych stronach]</b>, można powiedzieć że czuję się urażona<b>[przyp. redakcji - i to chyba jest powód dla którego Pani nas oskarża]</b>. Nie wiem gdzie przedtem oboje właścicieli pracowało- myślę- że w źle funkcjonującym biurze podróży. Pomysł - biurokawiarni jest dobry , cała reszta "zapewnień i stwierdzeń" mocno naciągana.
      W Polsce jest wiele biur podróży działających bardzo poprawnie. Kawa, herbata czy woda mineralna proponowana klientom - to standard, klienci z "niskich,średnich i wyższych półek" są traktowani jednakowo - z szacunkiem i uwagą.Nasze biuro jest czynne tak długo - jak życzą sobie tego klienci, nikt nikomu nie stoi za plecami,każdy ma stworzoną i zapewnioną atmosferę intymności ; jeśli ktoś musi chwilkę poczekać - robi to zapewne z przyjemnością właśnie choćby przy kawie w specjalnym przez nas przygotowanym "kąciku" wśród kwiatów, galerii zdjęć z podróży naszych klientów- może w miłej atmosferze przygotować się do rozmowy o własnych wakacjach.W naszym biurze nie ma stosów segregatorów, dokumentów i urządzeń biurowych przytłaczających swą obecnością.Myślę że w dobrej atmosferze - po obu stronach biurka zapadają ważne decyzje o urlopie. Życzę powodzenia w realizacji dobrego pomysłu, ale troszkę skromności i szacunku dla kolegów z branży - nie zaszkodzi.
      z poważaniem - Janina Potocka - TUI Centrum Podróży Opole   odpowiedz »

      • bez przesady ... 

        [2006-03-01 23:20 193.238.180.*]

        no własnie łaskawa Pani trochę szacunku dla innych , zachwaliła Pani swoje biuro , wysamrowała elaboracik jakie to cudo , ale widać , bardzo widać jak Panią zabolało , że ktoś zachwala tu coffee travel.
        a co do skromności - to co Pani zaprezentowała w swojej wypowiedzi jest bardzo dalekie od tej cechy.   odpowiedz »

    • ZAZDROSC 

      [2006-03-02 23:38 83.27.85.*]

      Ach, ta typowa, polska zazdrość. Niektóre komentarze są tak przesiąknięte brakiem taktu.   odpowiedz »

      • To tylko dobrze sprzyja  

        [2006-03-03 18:19 83.6.240.*]

        cha,cha ,cha a ja nikomu nie zazdroszczę.Prowadzę biuro podróży juz od wielu,wielu lat i mam swoich wypracowanych turystów którzy od 15 lat nas nie opuszczają A dlaczego nie zdradzają biura ? To proste.Jest u nas miło i sympatycznie.Mozna pogawędzic ,pozartować,wypić wysmienitą kawę.lub herbatkę ,otrzymac do wyboru soczek (gratis).
        I super ze powstają podobne biura .I o to chodzi aby sie kręciło .A przede wszystkim aby nasz wspólny czasami klient był zadowolony.
        A ja sie ciesze ze rosnie konkurencja podobna do mojej To tylko dobrze świadczy o branzy turystycznej. Biuro posiadamy w centrum blisko dookola róznych biur turystycznych .Nigdy nie przyszło nam do głowy aby zazdrościć innym biurom podróży.A dlaczego ? Bo znamy wartosć naszego biura .I niech tak pozostanie.
        Cieszę sie że powstają dobre biura podroży !!!!!!!!!!!!!!!!!!
        A zazdrosnicy niech nas podpatrują.To jest bardzo proste a jednak dla niektórych wydaje sie czasami bardzo trudne.Na całe szczęscie TO KLIENT WYBIERA BIURO PODROZY.I niech tak naprawde pozostanie .
        Zycze powodzenia w naszej niezwykle ciekawej branzy turystycznej   odpowiedz »

        • w końcu mądra wypowiedź 

          [2006-03-04 09:39 83.11.162.*]

          w końcu mądra wypowiedź...zazdrość jest niepotrzebna...jestem "szeregowym" pracownikiem, więc nie mam zbytniego wpływu na wygląd biura, ale mam sporo stałych klientów, którzy są zadowoleni z obsługi - wiem też, że niektórzy klienci kupują czasem oferty u konkurencji ponieważ zdarza się, że konkurencja ma podpisana umowę agencyjną z kimś z kim my nie mamy (nie możemy lub nie chcemy mieć). Klienci tego nie ukrywają i nikt nie robi z tego tytułu jakiegoś problemu. Jestem pewna,że "po drodze" trafiły się też osoby którym moja obsługa nie odpowiadała z różnych względów - pracownik biura jest człowiekiem a nie robotem - są dni kiedy może po prostu źle się czuć a nie może pójść na chorobowe...i wtedy jego uśmiech może nie być tak szeroki jak oczekuje tego klient. Jestem jedyną osobą w biurze zajmującą się sprzedażą ofert turystycznych, więc często klienci muszą czekać - staram zapobiegać temu prosząc żeby zostawili informację jaki kierunek w jakim terminie ich interesuje i nr tel kontaktowego - przygotowuję ofertę i oddzwaniam bądź przesyłam e-mailem (ew. faxem) - klient jest zadowolony,że nie czeka a ja nie tracę klientów. Pozdrawiam
          wszystkich cieplutko i życzę duuuuuuużej sprzedaży i samych zadowolonych klientów w 2006 roku:-)   odpowiedz »

    • hmm powodzenia 

      [2006-03-03 15:59 212.76.33.*]

      Nie wydaje mi się, zeby to bylo takim swietnym pomyslem. Klienci moze przyjda, wypiją kawe, zjedzą ciasteczka, ale sprawa wyjazdu to jednak glownie kwestia ceny. Jak znajdą cos taniej, to pojdą kupic gdzie indziej.   odpowiedz »

    • Nowatorstwo 

      [2006-03-05 10:49 212.76.37.*]

      Uważam, że to świetny pomysł. Mamy tak mało wolnego czasu w tym zabieganym życiu.... I tu pojawia się pomysł na miły wieczór we dwoje. Kawa, herbata, świece i wybieranie wakacji. Dla mnie super! BrawO!!!!   odpowiedz »

    • Taka oferta może być dobra... 

      [2006-03-10 17:50 83.24.8.*]

      ale tylko i wyłącznie dla kogoś, kto jest w stanie zapłacić kilka tysięcy złotych za osobę przy zakupie wycieczki. W naszym biurze nastawiamy się raczej na mniej zamoznego klienta, który do Coffee Travel poszedłby najwyżej, jak to ktoś słusznie zauwazyć, napic się kawy i zjeść ciasteczko, a wycieczkę kupi i tak tam, gdzie taniej. Pomysł faktycznie świetny, ale jak pisałam wyżej, tylko dla zamoznych klientów.   odpowiedz »

      • ceny 

        [2006-03-11 13:40 83.6.234.*]

        z tego co wiem, to Coffee Travel jest normalnym agentem więc ceny ma takie same jak każde inne biuro podróży.   odpowiedz »

    • nowy pomysł 

      [2007-09-28 12:23 83.6.206.*]

      Bardzo dobry pomysł, ale nasz biuro ma też dobry pomysł jeśli chodzi o klienta. Dziś wszyscy są zabiegani i nie mają na nic czasu. my dojeżdżamy do klienta tam, gdzie sobie życzy i o której sobie życzy. A oprócz tego mamy naprawdę bardzo profesjonalną obsługę i jak do tej pory samych zadowolonych klientów.
      M&P TRAVEL   odpowiedz »

    •  

      [2009-11-21 22:08 77.114.46.*]

      hujnia   odpowiedz »

      • hmm 

        [2009-11-28 13:28 193.200.133.*]

        bardzo inteligętny tekst, taki na "poziomie" - świadczy tylko o komentującym - jaki komentujący taki komentarz.   odpowiedz »

        • hmm 

          [2011-07-12 15:41 83.7.136.*]

          "inteligętny" też świadczy o poziomie...   odpowiedz »

    • Coffee Travel - nowy pomysł na biuro podróży 

      [2010-02-04 23:33 89.77.108.*]

      polecam!!!   odpowiedz »

    • Coffee Travel - nowy pomysł na biuro podróży 

      [2010-03-17 10:42 89.77.118.*]

      polecam !!!   odpowiedz »

    • Gorąco polecam 

      [2010-08-18 23:42 83.143.167.*]

      Polecam bardzo gorąco. Faktem jest, że każda osoba która przyjdzie do biura czuje się wyjątkowo, o przygotowana dla niej oferta jest oparta na faktycznych i indywidualnych preferencjach. Korzystam z usług biura trzeci rok i nigdy sie nie zawiodłam. Profesjonalna obsługa w sympatycznych klimatach Scczegółnie dziękuję p. Dominikowi za koleje udane wakacje. KP   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję