Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Forum grupa: Biura turystyczne
Wakacje.pl z nowym logo i identyfikacją wizualnąData wysłania: 2021-04-27 10:16 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: Wakacje.pl są miejscem, gdzie dla setek tysięcy Polaków zaczynają się wakacje. Towarzyszymy klientom na każdym etapie ścieżki zakupowej ułatwiając wybór miejsca na urlop, zamieniając nieefektywne poszukiwanie w gąszczu możliwości na łatwe i przyjemne porównanie ofert, zakończone szybkim i bezpiecznym zakupem. Nasi Klienci mogą z naszą pomocą planować wymarzony urlop kiedy chcą, gdzie i jak chcą, w pełni bezobsługowo, ze wsparciem doradcy infolinii czy też w salonie stacjonarnym. Wizualna strona naszej marki musi korespondować z nowoczesnością i wygodą procesów, które oferujemy - mówi Dariusz Górzny, Prezes Zarządu Wakacje.pl. Nowe logo zachowuje pełną nazwę marki z elementem słońca, uproszczonym do postaci łuku w nowoczesnej, digitalowej odsłonie. Geometryczna forma logotypu i nowy system piktogramów w palecie 8 kolorów, pozwalają na prezentowanie szerokiej półki produktowej, wielu możliwości podróżowania i zakupu wakacji w nieograniczony sposób. Rebranding wspiera dynamiczny rozwój produktowy i technologiczny marki Wakacje.pl. Ostatni czas nas co prawda nie rozpieszcza, ale Wakacje.pl nie schodzą z obranego kursu, konsekwentnie realizując strategię Client First. W ostatnich kwartałach wdrożyliśmy nowy serwis wakacje.pl, nasza półka produktowa uległa istotnej rozbudowie, automatyzujemy procesy obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, konsekwentnie zwiększając jakość i poziomy sprzedaży. Za nami trzy akwizycje i istotne powiększenie zespołu na przestrzeni ostatnich lat. I w świetle tych zmian tylko jedna rzecz przez ostatnie 10 lat pozostawała niezmienna - to nasza identyfikacja wizualna i nasz logotyp. I na tym polu czas na zmianę, zmianę identyfikacji która będzie swoją pojemnością nadążała za tempem i wielowymiarowością rozwoju, jaki jest naszym udziałem - wymienia Dariusz Górzny. Proces rebrandingu Wakacje.pl rozpoczęły 2 lata temu, jako kolejny etap wzmocnienia marki, zwiększania jej rynkowej wartości oraz wpisania się w aktualne trendy komunikacyjne. Po roku przerwy wywołanej pandemią projekt doczekał się finalizacji. Marka powierzyła zmianę doświadczonej agencji brandingowej BNA. Wiele lat pracowaliśmy nad budowaniem świadomości marki i to nam się udało. Po roku nieobecności w mediach wracamy w nowej, odświeżonej odsłonie, która dotychczasowym klientom pozwoli odkryć nas na nowo, a tym nowym poznać nas w pełni naszych możliwości. Digitalowa forma logo i nowy język identyfikacji doskonale odpowiadają dzisiejszej konsumpcji mediów, a nam jako marce pozwolą na zwinną i elastyczną realizację wielu kampanii, o których już myślimy na najbliższy czas i kolejne lata - mówi Katarzyna Walczak, Dyrektor Marketingu Wakacje.pl, odpowiedzialna za zmianę wizerunku marki. Kampania ogólnopolska z nowym brandingiem ruszy 17 maja. Projekt dla Wakacje.pl był wyzwaniem. Koncept musiał z jednej strony łączyć przyjemny, pełen pozytywnych emocji, a zarazem różnorodny produkt skierowany do wszystkich, z siłą i pozycją marki, będącej liderem rynku agencyjnego w Polsce. Wakacje.pl są obecne na rynku ponad 20 lat, przez ostatnie 10 z tym samym logo. Finalny efekt jest zatem efektem intensywnej pracy nad istotą marki dzisiaj, z jej nowymi możliwościami i potrzebami - mówi Andrzej Rozen, Brand Consultant z agencji BNA. Rebranding obejmie obydwa kanały sprzedaży i komunikacji - online i offline. W przestrzeni online zmiana zostanie wdrożona równocześnie we wszystkich formatach, jednocześnie marka rozpoczyna rebranding ponad 200 salonów stacjonarnych. Pierwsze 50 salonów zmieni się jeszcze w tym roku, a spójny, finalny efekt będzie widoczny maksymalnie do początku 2023 roku.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyIberia już lata z Warszawy do Madrytu
Czerwone światło dla Zakopanego! - mało turystów
Znamy już "Osobowości Roku 2008" w branży MICE
Chorwacja: hostele pilnie poszukiwane?
Promocja podhalańskich bacówek
Migut Media wygrał ogłoszony przez PART przetarg
Gdańsk kontra ustawa o wychowaniu w trzeźwości
Wakacje.pl najlepszym agentem Orbis Travel i Rainbow Tours!
Na dziedzińcu w Pasłęku stanie luksusowy pensjonat
Poznań - przystankiem dla turystów wracających z urlopu
Uregulowania w handlu obwoźnym
Każdy cudzoziemiec wjeżdżający do Japonii będzie fotografowany!
Pasażerowie zostawieni na lodzie
Wypadek autokaru pod Krakowem, są ofiary śmiertelne
Polrest sprzedaje 5 restauracji premium
LOT - najlepsza linia w Europie Środkowo-Wschodniej
British Airways: pasażer z objawami świńskiej grypy nie wejdzie na pokład
Katowice Airport mają nową stronę
Opodatkowanie w biurze podróży