Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
SITE Poland rozpoczęła projekt mający promować Polskę jako destynację incentive
Data wysłania: 2021-02-17 14:30 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Stowarzyszenie SITE Poland we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną - Poland Convention Bureau na stronie internetowej www.sitepoland.com uruchomiło nową zakładkę dedykowaną promocji Polski w oparciu o ofertę miejskich i regionalnych convention bureaux oraz zasoby, wiedzę i doświadczenie Poland Convention Bureau POT i SITE Poland.
Według zapowiedzi przedstawicieli stowarzyszenia, Destination Poland ma być odpowiedzią na coraz większe zapotrzebowanie na poznanie oferty polskich produktów incentive zarówno dla członków Site Poland jak i innych przedstawicieli branży incentive w Polsce. Naszym celem jest promocja Polski, jako kraju atrakcyjnego i świetnie przygotowanego do organizacji wyjazdów incentive travel. W organizacji SITE Global zrzeszonych jest ponad 2500 członków z całego świata, znaczną część z nich stanowią firmy które organizują wyjazdy incentive, spotkania i konferencje. Są to nie tylko agencje, ale też organizacje i korporacje. Do nich będziemy również kierować ofertę i działania informacyjne. Strona internetowa to jeden z pierwszych kroków, to baza do szerszej platformy komunikacyjnej i narzędzie dla członków Site Poland, polskich convention bureaux, hoteli i dostawców atrakcji do promowania swoich usług. Pragniemy pokazać, że oferta na wyjazdy w Polsce odpowiada aktualnym potrzebom i trendom: dobra jakość w relatywnie niewysokich budżetach, łatwy dostęp, krótsza podróż, autentyczne doświadczenia, lokalna, zdrowa kuchnia, bliski kontakt z naturą, działania CSR w oparciu o ideę zrównoważonego rozwoju i efekt zaskoczenia. Z szerokiego spektrum atrakcji, świetnej bazy hotelowej i gastronomicznej organizatorzy wykreować mogą programy, którymi zachwycą swoich klientów - mówi Członek Zarządu SITE Poland Grażyna Woźniczka, współautorka projektu Destination Poland
Temat incentive w Polsce już od dłuższego czasu jest w naszych planach. Pierwszą wspólną z POT akcją była organizacja Happy Hours na stoisku polskim podczas targów IMEX we Frankfurcie w 2019 r. Wówczas z Anetą Książek - Kierownik Sekcji POT, przygotowaliśmy dla gości pokaz filmu o Polsce oraz bufet złożony z polskich przysmaków. Naszych gości na stoisku, a przyszło ponad czterdzieści osób! Zachwyciła ich gościnność, otwartość i wspaniałe regionalne produkty. Krok po kroku realizujemy nasza ideę stworzenia przestrzeni dla współpracy, poszerzania wiedzy i kontaktów dla firm z obszaru DMC oraz agencji zainteresowanych organizacją i promocją polskiego produktu incentive.W 2020 roku dzięki zaangażowaniu POT i Convention Bureaux zorganizowaliśmy wyjazdy studyjne do Wrocławia i Łodzi. Planujemy już kolejne wyjazdy z programem profilowanym na produkt MICE z akcentem na incentive. W naszym stowarzyszeniu powołujemy Komisję Destination Poland, która wytyczy strategię działań i rozpisze kalendarz wydarzeń na 2021 rok. Wierzymy, że nasza nowa strona www, rozbudowana o nowe atrakcje i nowe spojrzenie na nasz kraj, zainspiruje potencjalnych klientów z zagranicy do złożenia zapytań ofertowych. -mówi Grażyna Grot-Duziak, prezes Site Poland.
[2021-02-17 14:30 162.208.9.*] To dobrze, że promocją polskiego segmentu MICE zajmą się praktycy! Z całym szacunkiem, ale te toporne działania urzędników POT w tym zakresie, raczej nas ośmieszały jako destynację, niż przynosiły realne korzyści. odpowiedz »
r e k l a m a
|