Ecco Holiday rozpoczyna zwroty zaliczek dla klientów
Data wysłania: 2020-09-08 10:48 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność z dnia 2020-09-07: Ecco Holiday uruchamia proces zwrotów za niezrealizowane wycieczki z powodu pandemii. Biuro odda swoim klientom 100% wpłaconych pieniędzy. Firma nie będzie korzystać z pomocy rządowej i brakujące środki pokryje z funduszy własnych.
Touroperator oferujący wyjazdy pod znanymi markami Ecco Holiday i Ecco Travel rozpoczyna proces zwrotów zgodnie z tzw. tarczą antykryzysową. Dotyczy to wyjazdów, które nie mogły zostać zrealizowane z powodu pandemii, a które były objęte umowami po 28 lutego 2020 r. Wszyscy klienci, których dotyczą te regulacje, otrzymają pełen zwrot środków wpłaconych na poczet organizacji imprezy.
180 dni, które biura podróży otrzymały na mocy ustawy na zwrot pieniędzy klientom, były nam potrzebne na rozliczenia z kontrahentami: przewoźnikami, hotelami, agentami lokalnymi, firmami transferowymi. Od momentu zamrożenia turystyki napotkaliśmy na wiele utrudnień. Pozamykane hotele, linie lotnicze z niedostępną infolinią, zawieszone działalności lokalnych firm nie ułatwiały sytuacji. Dzięki wytężonej pracy oraz przy pomocy lokalnych agentów na destynacjach, udało nam się odzyskać większość pieniędzy za rezerwacje naszych klientów. Obecnie trwa jeszcze proces zawrotów z linii lotniczych, a część opłaconych świadczeń na destynacjach mamy do wykorzystania w przyszłości. Niezależnie od tego naszym klientom zwrócimy 100% wpłaconych pieniędzy, a brakujące środki pokryjemy z własnych funduszy. Bardzo dziękujemy wszystkim zrozumienie. Zdajemy sobie sprawę, że ta nadzwyczajna sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy była trudna dla wszystkich ogniw turystycznego łańcucha. - mówi Aleksandra Olechnowicz, Marketing i PR Manager w Ecco Holiday.
Touroperator nie planuje korzystać z rozwiązań pomocowych dotyczących kredytowania wypłat, nad którymi obecnie prowadzone są prace. Firma nie potrzebuje środków pieniężnych z zewnątrz i swoje zobowiązania wobec klientów pokryje z własnego budżetu. Spółka od lat prowadzi działania biznesowe także poza branżą turystyczną, dzięki czemu ani proces zwrotów, ani dalsze ograniczenia ruchu turystycznego nie będą miały wpływu na funkcjonowanie biura niezależnie od tego, jak długo będą trwały. Ecco Holiday należy do grupy kapitałowej działającej na rynku finansowym.
Touroperator zwraca zaliczki [2020-09-08 10:48 83.5.165.*] i czym tu się chwalić???? nasze biuro już wcześniej pozwracało zaliczki i wpłaty dla klientów i żadnego szumu z tego powodu nie było..... Krystyna odpowiedz »
Touroperator zwraca zaliczki [2021-01-09 08:50 185.23.13.*] No niestety jest to nieprawda otrzymałam 50% zwrotu. Powiadomienie o rozwiązaniu umowy otrzymałem 28.05.2020 dziś mija 226 dzień biuro tłumaczy się, że nie otrzymało zwroty od Ryanair.Może ktoś mi powie co powinnam w tej sytuacji zrobić. Jadwiga Górska odpowiedz »
Touroperator zwraca zaliczki [2021-01-25 11:44 195.164.162.*] No niestety mi też nie oddali za bilety lotnicze a minęło 9 miesięcy.Po co piszą takie brednie że biuro odda 100% wpłaconych pieniędzy, że pokryją z własnych środków ? Przecież całość za imprezę wpłaciłam do biura podróży i nie powinno interesować mnie to czy linie lotnicze zwrócą pieniądze czy nie. Po konsultacji z Radą Prawnym zamierzam założyć sprawę sądową. odpowiedz »
Touroperator zwraca zaliczki [2021-02-06 06:46 185.23.13.*] Otrzymała resztę kwoty w dniu 01.02.2021 wpłaconej od Ryanair oni są głównym powodem wstrzymania zwrotów należności. odpowiedz »
|