TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

Włoski przewoźnik lotniczy kończy działalność

Data wysłania: 2020-02-13 11:03 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Włoski przewoźnik lotniczy ogłosił wycofanie się z rynku.

Zgromadzenie akcjonariuszy drugiego, co do wielkości włoskiego przewoźnika lotniczego - Air Italy (Alisarda i Qatar Airways poprzez AQA Holding spa), zdecydowało o likwidacji "in bonis", co oznacza, iż nie jest ona spowodowana niewypłacalnością spółki. Władze przewoźnika zapewniają, dołożenie starań aby zminimalizować skutki zamknięcia przedsiębiorstwa.

Wszystkie zaplanowane loty (tam i z powrotem) do dnia 25 lutego 2020 r. włącznie (włącznie z pierwszymi odlotami w dniu 26 lutego 2020 r. na trasach krajowych do Malpensa oraz z portów lotniczych Male i Dakar) będą wykonywane przez innych przewoźników, regularnie, bez zmian w stosunku do pierwotnych planowanych dat i godzin oraz na tych samych warunkach. Pasażerowie będą mogli latać z wykorzystaniem swojego biletu. Alternatywnie, pasażerowie mogą zawsze zdecydować się na pełny zwrot kosztów biletu, wysyłając e-mail na adres refunds@airitaly.com (lub kontaktując się ze swoim biurem podróży) przed odlotem.

W przypadku wszystkich biletów zaplanowanych do odlotu do 25 lutego 2020 r. i powrotu po 25 lutego 2020 r. Podróż w obie strony będzie odbywała się regularnie, bez zmian w stosunku do pierwotnych planowanych dat i godzin oraz na tych samych warunkach. W odniesieniu do lotu powrotnego pasażerowie będą mieli możliwość odbycia podróży pierwszym dostępnym rejsem innego przewoźnika, którego szczegóły zostaną podane od 18 lutego 2020 r. Alternatywnie, pasażerowie mogą ubiegać się o zwrot pieniędzy za niewykorzystane odcinki lotu, wysyłając e-mail na następujący adres refunds@airitaly.com (lub kontaktując się z biurem podróży, jeśli bilet został zakupiony za jego pośrednictwem) przed godziną odlotu.

Pieniądze za bilety na loty powrotne po 25 lutego 2020 r. zostaną zwrócone. W przypadku zakupu bezpośrednio na stronie internetowej (portal Air Italy) lub w centrum kontaktowym Air Italy, bilety zostaną zwrócone w całości w sposób, który zostanie podany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na żądanie na adres refunds@airitaly.com. W przypadku zakupu w kasie biletowej Air Italy, zostaną one w pełni zwrócone w dowolnej kasie biletowej Air Italy. W przypadku zakupu za pośrednictwem biura podróży konieczne będzie złożenie wniosku o zwrot lub zmianę podróży poprzez kontakt z biurem.

    • Koniec włoskiego przewoźnika 

      [2020-02-13 11:03 192.95.12.*]

      ciekawe, czy tą linię lotniczą też wykupi nasz nie-LOT?   odpowiedz »

      • Koniec włoskiego przewoźnika 

        [2020-02-14 15:20 217.153.32.*]

        tę linię   odpowiedz »

        • Słownik języka polskiego 

          [2020-02-15 09:10 94.172.220.*]

          W bierniku 'tą' jest dopuszczalne w języku potocznym.
          Pozdrawiam - polonista   odpowiedz »

    • Koniec włoskiego przewoźnika 

      [2020-02-15 13:29 83.17.160.*]

      Ciekawe, żeby nie było jak z AirBerlinem i gwarancją Pani Angeli Merkel, a potem klienci zostali na lodzie w Islandii bo kilka dni przed oficjalnym terminem zaprzestania działalności nagle przestali latać. I na nic się dały gwarancje i obietnice rządu niemieckiego i maile przesyłane, że wszystko jest ok.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję