Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Forum grupa: Biura turystyczne
Polskie Marki Turystyczne rozdaneData wysłania: 2019-09-19 03:22 Autor: Czytelnik IP automatAktualność:
Tytuł "Polska Marka Turystyczna - kandydat":
Wszyscy zakwalifikowani, w szczególności kandydaci do tytułu "Polska Marka Turystyczna", otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych. Projekt "Polskie Marki Turystyczne" został opracowany przez MSiT we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną i zakłada stworzenie pakietów produktów turystycznych, tworzących jedną, spójną całość promowaną jako marka turystyczna. Został on także wpisany do Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Polskie Marki Turystyczne to projekt, który ma popularyzować w Polsce turystykę zrównoważoną i zadbać o rozwój obszarów, które są prawdziwymi perłami na mapie Polski. Mogą one swoim pięknem i atrakcyjnością zainteresować nie tylko naszych rodaków, ale również coraz liczniejszą grupę zagranicznych turystów. POT zapewni głównym laureatom kampanię promocyjną na rynku krajowym i zagranicznym. Wykorzystamy do promocji tych obszarów m.in. targi turystyczne, zaprosimy tam dziennikarzy i blogerów oraz zorganizujemy dla ich zarządców warsztaty marketingowe. Zwycięzcy mogą także liczyć na promocję na narodowym portalu turystycznym i w social mediach POT - powiedział Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. Realizacja projektu przyczynia się do wzmacniania wizerunku Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej, opartej o bogate zasoby kulturowe i przyrodnicze. Jego celem jest również poprawa jakości zarządzania rozwojem turystyki, podniesienie jakości świadczonych usług oraz zracjonalizowanie prowadzonych działań marketingowych na poziomie lokalnym i regionalnym tak, aby ułatwić zarządzanie i promocję tzw. regionów turystycznych wykraczających poza granice administracyjne.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyRio de Janeiro nękane przez powódź
Skansen Słowian i Wikingów w Wolinie najlepszym produktem turystycznym regionu
ULC: podsumowanie trzech kwartałów na polskich lotniskach
Pod Warszawą powstanie luksusowy kompleks z hotelem i spa
1300 polskich kierowców lekiem na paraliż komunikacyjny Berlina?
Ekscentryczne pomysły hotelowych gości
Na Dolnym Śląsku jest szlak rowerowy z prawdziwego zdarzenia
Siódme Mistrzostwa Polski w dojeniu sztucznej krowy
Oferta dla turystów z Białorusi
Klienci biura Kopernik Travel wracają z zagranicznych wakacji
Krosno: strategia rozwoju lotniska jest już gotowa