TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

POT: Sukces kampanii na rynku chińskim

Data wysłania: 2019-07-02 14:59 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła półroczną kampanię marketingową zorganizowaną na rynku chińskim we współpracy z jednym z największych chińskich internetowych biur podróży - Tuniu.

Zakończona w czerwcu kampania składała się z wielopłaszczyznowych działań zarówno online, jak i offline. Jej celem było dotarcie z komunikatem do jak najszerszej grupy odbiorców zainteresowanych wycieczką do Europy.

Działania podejmowane przez Polską Organizację Turystyczną obejmowały bardzo obszerny zakres środków promocji - od reklam displayowych na stronie głównej i w aplikacji, przez dedykowany landing page, kampanie smsowe, artykuły prasowe w social mediach, specjalne warsztaty dla pracowników działu sprzedaży, po relacje z podróży zwycięzcy darmowego wyjazdu do Polski i plakaty zamieszczone w fizycznych biurach Tuniu.

Efekty kampanii przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Same działania online osiągnęły zasięgi rzędu 133 milionów oraz liczbę kliknięć na poziomie 4 milionów. To wszystko złożyło się zaś na aż 28 procentowy wzrost sprzedaży wycieczek obejmujących Polskę podczas okresu trwania kampanii.

    • Sukces kampanii promocyjnej POT 

      [2019-07-02 14:59 149.202.98.*]

      czyli innymi słowy Polska Organizacja Turystyczna sfinansowała ze środków polskiego podatnika kampanię promocyjną w Internecie jednemu z chińskich touroperatorów. Ciekawe czy prywatnemu, czy też uspołecznionemu, czyli będącemu własnością tego komunistycznego państwa. Strasznie mnie interesuje przyszła opinia w tej sprawie Najwyższej Izby Kontroli, kiedy będzie badać tegoroczny budżet POT!   odpowiedz »

    • Sukces kampanii promocyjnej POT 

      [2019-07-03 19:40 5.173.112.*]

      Wspaniały sukces ! POT jak zwykle robi sobie z nas jaja do kwadratu.
      W państwie gdzie żyje ponad 1,3 miliarda ludzi - działania online osiągnęły zasięg 133 milionów i kliknięć 4 miliony. Żenada. Bardzo jestem ciekaw ile kampania kosztowała i która agencja reklamowa zgarneła kasę. Działania POTu przerastają najśmielsze oczekiwania nawet Prezesa tylko tak dalej to będzie " + "   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję