Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Forum grupa: Baza turystyczna
Wyżywienie na urlopie, czyli co warto wiedziećData wysłania: 2019-06-24 13:08 Autor: Czytelnik IP automatAktualność:
Wyjazdom należy poświęcić szczególną uwagę, ponieważ organizatorzy przewidują również specjalne kategorie tj. "all inclusive soft" - który może być pomniejszony np. o przekąski i niektóre rodzaje napoi, czy "all inclusive ultra" z dodatkowymi udogodnieniami tj. karnety do Aquaparku, czy bezpłatne wejścia obiektów turystycznych. Europejskie Centrum Konsumenckie podkreśla, aby wszelkie nieprawidłowości zgłaszać obsłudze hotelowej bądź przedstawicielowi biura podróży będącemu na miejscu. Wówczas istnieje szansa, że niedogodności zostaną usunięte. Warto zadbać również o dowody np. w formie zdjęć lub filmów. W przypadku wyjazdów zorganizowanych w wyliczeniu rekompensaty za niedogodności przydatna może okazać się Tabela Frankfurcka. Jeżeli mimo zgłoszonej niezgodności nie został ona usunięta, należy złożyć pisemną reklamację do przedsiębiorcy. W sytuacji, gdy hotel lub biuro podróży z innego kraju UE ją odrzucą, skargę można złożyć do Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Ponadto, warto pamiętać, że źródłem wiedzy nt. hotelu są regulamin, umowa oraz opinie innych klientów, dlatego przed kliknięciem "rezerwuję i płacę" bądź przed podpisaniem umowy, tam powinniśmy poszukać odpowiedzi na wszystkie nurtujące nas kwestie.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyNowi dyrektorzy w B&B HOTELS Polska
Letnia praca bez zapłaty - ciąg dalszy
Kopalnia Soli w Wieliczce pozostanie jednak państwowa
Turystyka: Niemcy i Brytyjczycy najbardziej nieokrzesani