Tour Salon ze smakiem przygody
Data wysłania: 2019-06-04 18:22 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Znamy już datę przyszłorocznej 31. edycji Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon.Wydarzenie promowane będzie hasłem "Odkryj smak przygody". Co ono oznacza?
Impreza wystawiennicza odbędzie się w dniach 14-16 lutego 2020.
Polacy lubią podróżować. Robią to coraz częściej, z różnych okazji. Odwiedzają polskie regiony, ale decydują się też na wyprawy poza granice kraju. Trend podróżowania rozwija się, a inspiracji do podróży dostarczają influencerzy w tej kategorii jak i wydarzenia dedykowane tematyce podróży. Takim celem kierują się też organizatorzy targów.
Tour Salon ma stanowić miejsce, w którym rozpoczyna się przygoda, w którym można się do niej przygotować. Dlatego do współpracy zapraszane jest szerokie grono firm i instytucji, w tym m.in. regionalne organizacje turystyczne i jednostki samorządu terytorialnego, przedstawiciele atrakcji turystycznych takich jak np. parki rozrywki, muzea, ogrody zoologiczne, szlaki turystyczne, touroperatorzy i biura podróży, hotele, ośrodki Wellness & SPA, uzdrowiska, sanatoria, organizatorzy wyjazdów tematycznych, a także producenci sprzętu turystycznego.
Zależy nam, by ekspozycja był kompleksowa, by nadawała kierunek podróżom naszych gości, w szczególności zachęcała do eksplorowania ciekawych miejsc w naszym kraju, a także, by można było na niej poznać trendy w zakresie sprzętu turystycznego czy odzieży outdoorowej - objaśnia Filip Bittner, Dyrektor Grupy Produktów w Międzynarodowych Targach Poznańskich.
Przyszłoroczne edycja targów Tour Salon odbędzie się pod hasłem "Odkryj smak przygody". Jest ono kwintesencją planów związanych z wydarzeniem. Tour Salon ma inspirować. Dlatego, jak podkreślają organizatorzy, w 2020 roku nie zabraknie spotkań ze znanymi podróżnikami, którzy zabiorą targowych gości swoimi barwnymi opowieściami w niesamowite miejsca. Słowo "smak" jest w tym wszystkim nieprzypadkowe. Chcemy w ten sposób zaakcentować, że szczególną uwagę podczas targów poświęcimy turystyce kulinarnej. Coraz więcej turystów decyduje o celu podróży na podstawie oferowanych przez region doświadczeń smakowych. Chcemy wraz z regionami zachęcić do tego stylu eksplorowania Polski oraz zagranicznych regionów. O podróżach kulinarnych i efektywnym wykorzystaniu tego trendu chcemy rozmawiać z ekspertami, a także z zaproszonymi podróżnikami. Wiele miast ma swoich ambasadorów w postaci blogerów. Mamy nadzieję, że ich też uda się zaprosić do współpracy. - informuje Filip Bittner.
31 edycja Tour Salonu [2019-06-04 18:22 85.238.102.*] Tegoroczny Tour Salon był mizerny pod każdym względem, nawet na wieczorze wystawców już po chwili zabrakło wina, mocniejszych trunków nie podano wcale! Organizatorzy muszą sporo popracować, żeby odzyskać renomę. odpowiedz »
31 edycja Tour Salonu [2019-06-05 12:00 77.252.101.*] Generalnie stoję na stanowisku, że należy używać polskich określeń zamiast obcojęzycznych, jeżeli jest tylko możliwe. Mając jednak na uwadze, że słowo " Influencer" oznacza - "w świecie mediów społecznościowych, osoba wpływowa, z reguły ekspert, która posiada możliwości wpływania na opinie lub decyzje innych osób. Osiąga to dzięki trwałym relacjom z masowymi odbiorcami, którzy bardzo silnie się z nią utożsamiają" - kapituluję. Rafał Wilczkowski odpowiedz »
|