Polregio uruchamia nowy system sprzedaży i aplikację mobilną
Data wysłania: 2019-03-22 12:05 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Polregio wprowadził nowy system sprzedaży biletów online oraz uruchomił aplikację mobilną.
System sprzedaży biletów Polregio jest jednolity. Oznacza to, że bilet zakupiony przez stronę bilety.polregio.pl jest od razu dostępny do wyświetlania w aplikacji jak
i odwrotnie - gdy bilet zostanie zakupiony przez aplikację, można go pobrać w postaci PDF z internetowego systemu sprzedaży. Co istotne, bilety w aplikacji mobilnej są zapisywane w pamięci urządzenia, stąd wyświetlenie biletu jest możliwe nawet gdy urządzenie jest w trybie offline (bez dostępu do Internetu). Platforma internetowa Polregio oraz aplikacja mobilna umożliwiają zapamiętanie karty płatniczej, dzięki temu druga i kolejne płatności z jej użyciem są bardzo proste i nie wymagają ponownego wpisywania jej danych. W tym przypadku zaimplementowana został tzw. metoda "oneclick", podobna do płatności BLIK.
Obok wdrożenia nowoczesnych terminali mobilnych dla obsługi pociągów, stopniowego uruchamiania płatności kartą w pociągach, kolejny projekt POLREGIO kończymy z sukcesem. Z żelazną konsekwencją wprowadzamy zmiany, których oczekują nasi pasażerowie. To o ich potrzeby i sugestie oparliśmy funkcjonowanie nowego systemu sprzedaży wraz z aplikacją mobilną. Własny system i aplikacja umożliwią nam pełen wpływ na ich funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Pragnę zaznaczyć, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na współpracę również z innymi dostawcami oferującymi usługę sprzedaży biletów. Takie rozwiązania zwiększają dostępność naszej oferty - powiedziała Anna Lenarczyk, członek zarządu i dyrektor handlowy spółki Przewozy Regionalne.
System sprzedaży Polregio posiada zaawansowaną i szybką wyszukiwarkę połączeń z inteligentną funkcją zapamiętywania ulubionych relacji użytkownika. Pozwala również
na definiowanie stacji "przez", filtrowanie rodzajów pociągów czy ograniczanie wyników wyłącznie do połączeń bezpośrednich. System umożliwia zakup biletów jednorazowych, okresowych (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych) oraz grupowych. Automatycznie dobiera i wyświetla oferty biletów jednorazowych i okresowych odpowiadające określonej przez użytkownika trasie przejazdu, liczbie pasażerów i ich uprawnień do ulg. Równolegle przed pracuje nad wdrożeniem sprzedaży Regiokarty w postaci elektronicznej. Aplikacja jest bezpłatna i dostępna na urządzeniach posiadających system operacyjny Android i iOS.
|