Ryanair namawia do bezpośredniego zgłaszania roszczeń odszkodowawczych
Data wysłania: 2019-02-13 08:57 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Ryanair z zadowoleniem przyjął orzeczenie londyńskiego Sądu Apelacyjnego podtrzymujące dotychczasową politykę przewoźnika, w zakresie komunikacji i bezpośredniej wypłaty odszkodowań z tytułu rozporządzenia 261/04 na rzecz klientów, oraz odrzuceniu wniosku firmy Bott & Co Solicitors Ltd o wypłatę wynagrodzeń, których nie mogą uzyskać od klientów, gdyż ci otrzymali bezpośrednie odszkodowania od Ryanair.
Sędzia Lewison, który przewodniczył w rozprawie sądu apelacyjnego i orzekał wraz z sędziami Simonem i Lindblomem, stwierdził, że procedury reklamacyjne Ryanaira "umożliwiają pasażerom dochodzenie odszkodowań przy minimalnym nakładzie pracy". Sąd apelacyjny orzekł więc dokładnie tak samo jak Sąd Najwyższy w Londynie, który w zeszłym roku orzekł, iż "Ryanair stworzył czytelny i łatwy w użyciu system, dzięki któremu pasażerowie mogą wysuwać roszczenia o odszkodowania w związku z opóźnieniem lub anulacją lotu online lub korespondencyjnie bez pomocy osób trzecich."
Ryanair, w komunikacie prasowym, wzywa wszystkich pasażerów, którzy chcieliby wnieść roszczenia odszkodowawcze zgodnie z rozporządzeniem 261/04, do uczynienia tego bezpośrednio w Ryanair i unikania tzw. "łowców reklamacji" jak Bott & Co, Fairplane, Hayward Baker, Sky Legal i Flightright. Przewoźnik przekonuje, że klienci, którzy zgłoszą roszczenia bezpośrednio w Ryanair otrzymają 100% odszkodowania bez konieczności odliczenia honorarium "łowców reklamacji".
W zeszłym roku Ryanair utworzył specjalny Dział ds. Obsługi Odszkodowań, który rozpatruje wnioski o odszkodowania w ciągu 10 dni roboczych.
Z zadowoleniem przyjmujemy orzeczenie Sądu Apelacyjnego podtrzymujące zeszłoroczną decyzję Sądu Najwyższego w Londynie uznającego za właściwą politykę Ryanaira w zakresie komunikacji i bezpośredniej wypłaty odszkodowań z tytułu EU261 na rzecz klientów. Jeseśmy przekonani, iż orzeczenie to powstrzyma "łowców reklamacji" jak Bott & Co, Fairplane, Hayward Baker, Sky Lega i Flightright, którzy niepotrzebnie angażują klientów w procesy sądowe, tylko po to, aby pobrać od nich ponad 40% ich odszkodowania. Ryanair wzywa wszystkich pasażerów, którzy chcieliby wnieść roszczenia odszkodowawcze, do uczynienia tego bezpośrednio w Ryanair i unikania tzw. "łowców reklamacji" i ich wysokich prowizji. Ryanair stworzył w zeszłym roku specjalny Dział ds. Obsługi Odszkodowań, który rozpatruje wnioski o odszkodowania w ciągu 10 dni roboczych. - powiedział Kenny Jacobs z Ryanaira.
Korzystny wyrok dla Ryanair [2019-02-13 08:57 85.31.253.*] Ryanair niech uczciwie podchodzi do indywidualnych reklamacji i wtedy będzie OK. Vide lot FR2588 26.01.2019. odpowiedz »
Korzystny wyrok dla Ryanair [2019-02-13 09:02 85.31.253.*] jak to się ma do FR2588 26.01.2019 ? CAłkowity bałągan - lot anulowany, przejazd do SEWILLI gdzie samolot odleciała nie czekając na pasażerów i oczekiwanie kolejnych 6 godzin. Potwierdzenie opóżnienia z RYANAIR (!) stwierdza że lot wylądował o czasie w krakowie. Flight radar w ogóle nie pokazuje tego lotu. Kto tu kręci ?! odpowiedz »
Ryanair namawia do bezpośredniego zgłaszania roszczeń odszkodowawczych [2019-02-14 10:46 83.12.119.*] no pewnie, że Ryanair z "radością przyjął orzeczenie sądu", bo narąbie kolejne setki klientów bez konieczności wypłacania im odszkodowań ! z firmami prawniczymi by mu się nie udało ! odpowiedz »
Ryanair namawia do bezpośredniego zgłaszania roszczeń odszkodowawczych [2019-02-14 11:47 5.226.97.*] no tak a lot opzniony o 5 godzin i rzekomo przez uderzenie pioruna i sie odszkodowanie nie należy odpowiedz »
|