Zainaugurowano projekt Polskie Marki Turystyczne
Data wysłania: 2018-12-19 10:22 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: W Warszawie odbyła się inauguracja projektu "Polskie Marki Turystyczne", stworzonego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki i Polską Organizację Turystyczną.
Minister Witold Bańska przekonywał, że polską turystykę należy promować w innowacyjny sposób, zwłaszcza te miejsca jeszcze nie odkryte i kluczowym elementem będzie współpraca na poziomie lokalnym.
Anna Krupka, sekretarz stanu w MSiT tłumaczyła, że projekt ma na celu wypełnienie luki działań marketingowych w polskiej turystyce, poprzez wsparcie tworzenia tzw. regionów turystycznych, których marka ma oddziaływać na wyobraźnię turysty, a jakość świadczonych usług i spójny marketing zachęcać do podróży. Projekt ma stworzyć warunki dla lepszej współpracy organizacji turystycznych, samorządów i przedsiębiorców z branży. MSiT chce, aby projekt doprowadził do sytuacji, w której graniczące ze sobą gminy, czy LOT-y, zamiast ze sobą konkurować zaczną współpracować pod jednym szyldem. Uczestnicy projektu zostaną podzieleni na dwie kategorie: "Polska Marka Turystyki" (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną), oraz "Polska Marka Turystyki - kandydat" (uczestnik, który potrzebuje wsparcia doradczo-eksperckiego w spełnieniu ww. wytycznych).
Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej zachęcał przyszłych beneficjentów do udziału w projekcie. Przekonywał, że wszyscy zakwalifikowani do projektu uczestnicy, w szczególności kandydaci do tytułu "Polskiej Marki Turystyki", otrzymają dostęp do zapewnionego przez ministerstwo wsparcia, takiego jak, tańsze miejsce na stoiskach na targach turystycznych, udział w szkoleniach, doradztwo eksperckie, organizacja audytów, wizyty studyjne, czy uczestnictwo w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.
MSiT podkreśla, że choć razem z POT nakreśliły pewne ramy projektu, to nie zamierzają narzucać gotowych rozwiązań, i że zarządzanie i kształt konkretnej marki ma być oddolną inicjatywą zgłaszających się. Do projektu "Polskie Marki Turystyczne" mogą aplikować zarejestrowane w Polsce organizacje, samorządy terytorialne i gospodarcze, instytucje, spółki, fundacje, stowarzyszenia, przedsiębiorcy prywatni, organizatorzy turystyki i inne jednostki, których jednym z celów lub zadań statutowych jest promocja turystyki.
Polskie Marki Turystyczne wystartowały [2018-12-19 10:22 113.172.145.*] strasznie to wszystko mętne... odpowiedz »
marginalizacja ROT-ów [2018-12-20 09:16 212.47.247.*] Cel jest oczywisty - wyeliminowanie z systemu POT-ROT-LOT Regionalnych Organizacji Turystycznych, które zdaniem rządzących, są powiązane z opozycyjnymi PO i PSL. Jest to element większej układanki, w której wszystkie instytucje mają jednolicie promować Polskę, jako silny kraj narodowo-katolicki, z dumną historią opartą na sławie oręża, kulcie żołnierzy wyklętych i geniuszu braci Kaczyńskich. Anna Krupka to kolejna generacja ciotek rewolucji typu Krystyny Pawłowicz, ślepo wykonująca wszystkie polecenia z Nowogrodzkiej. Nie udało jej się zawładnąć jako marszałek województwem świętokrzyskim, więc teraz bez skrupułów zmajoryzuje rozleniwionego Bańkę, który zajmuje się wyłącznie własnym piarem i przyszłą karierą w międzynarodowej agencji antydopingowej. odpowiedz »
Polskie Marki Turystyczne wystartowały [2018-12-20 02:09 51.15.204.*] * odpowiedz »
marginalizacja ROT-ów [2018-12-20 02:22 51.15.204.*] To jasne jak słońce! Bańka z tą Krupką dostali z Nowogrodzkiej polecenie wyeliminowania z systemu POT-ROT-LOT obecnych Regionalnych Organizacji Turystycznych, które uzyskały zbyt dużą niezaležność i mają związki z PO i PSL. Wszystkie te nowe marki będą musiały być wiernymi realizatorami polityki PiS, promować państwo narodowo-katolickie i żołnierzy wyklętych! odpowiedz »
|