POT wzmacnia pion odpowiedzialny za promocję w internecie
Data wysłania: 2018-01-06 09:46 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Polska Organizacja Turystyczna, zgodnie z zapowiedziami prezesa Roberta Andrzejczyka, stawia na sieć. Właśnie został wzmocniony pion, zajmujący się promocją Polski w internecie.
Departament e-Informacji Polskiej Organizacji Turystycznej został powiększony o dwóch pracowników. Arkadiusz Osipiuk będzie pełnił funkcję wicedyrektora, natomiast Magdalena Żelazowska zajmie się m.in. zarządzaniem mediami społecznościowymi pełniąc obowiązki starszego specjalisty - poinformowała Polska Organizacja Turystyczna.
Arkadiusz Osipiuk, nowy wicedyrektor Departamentu e-Informacji, to menadżer z doświadczeniem w marketingu internetowym. Przed przyjściem do POT przez wiele lat był związany z Orange Polska SA, gdzie ostatnio kierował projektem, który miał na celu wprowadzenie i optymalne wykorzystanie Google Analytics 360. Wcześniej kierował komórką analityczną wspierającą kampanie sprzedażowe. Arkadiusz Osipiuk w Polskiej Organizacji Turystycznej będzie się zajmował nadzorowaniem działań związanych z pozycjonowaniem i analityką, kampaniami internetowymi i systemem zarządzania relacjami z klientami POT.
W Departamencie e-Informacji pracę rozpoczęła także Magdalena Żelazowska, która w przeszłości zajmowała się marketingiem oraz public relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. m.in. w Bauer Media Group i Grupie Interia.pl. Ostatnio zarządzała działem marketingu w wydawnictwie HyperCollins Polska sp. z o.o. Magdalena Żelazowska jest również blogerem podróżniczym. W Polskiej Organizacji Turystycznej będzie odpowiedzialna za zarządzanie mediami społecznościowymi, przeprowadzanie kampanii internetowych, a także projekty z blogerami i vlogerami.
|