Centrum Nauki Kopernik zmienia zasady sprzedaży biletów
Data wysłania: 2017-11-24 16:28 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Ze względu na to, iż zainteresowanie wizytami w warszawskim Koperniku wzrasta i do kasy często są długie kolejki, postanowiono zmienić zasady nabywania biletów. Dzięki nowym regułom unikniemy niepotrzebnego wyczekiwania w kolejkach.
Od 12 grudnia pełna pula biletów na wystawy i do laboratoriów w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, będzie dostępna przez internet. W kasach będzie można kupić tylko te bilety, które nie sprzedały się w internecie. Brak biletów w Internecie oznacza że nie będzie ich można kupić również na miejscu. Do tej pory tylko część biletów była dostępna w kasach, druga część w internecie. Od 12 grudnia dostępne bilety będzie można kupić przez internet (najpóźniej do 1,5 godziny przed wydarzeniem).
Co ważne, w kasach będzie możliwość kupna biletów tylko tych które nie sprzedały się w internecie. Liczba takich biletów w kasie będzie więc ograniczona lub wcale ich nie będzie. Sprzedaż biletów grupowych, tak jak dotychczas, odbywa się przez internet i przez infolinię. Mogą pojawić się trudności w dokupieniu dodatkowych biletów w kasach - max. 5 biletów indywidualnych. Jeśli wszystkie bilety na daną godzinę będą już sprzedane przez internet, w kasach nie będzie można ich dokupić.
Bilety w Centrum Nauki Kopernik [2017-11-24 16:28 82.160.25.*] no to nie jadę do Warszawki pojadę sobie do Torunia do Młyna Wiedzy czy do Expreymentu do Gdynik i ok chrzanić CNK Misiek odpowiedz »
Bilety w Centrum Nauki Kopernik [2017-11-24 20:44 77.65.107.*] Zamknijcie muzeum to się rozwiąże problem. Brak biletów dla szarego obywatele to granda w jasny dzień. No ale warszawiaki tak potrfią i nic nie poradzimy. odpowiedz »
Bilety w Centrum Nauki Kopernik [2017-11-28 17:00 83.30.142.*] Najwyższy czas! Żyjemy w XXI w. i nie mam ochoty wystawać w kolejkach. Po to jest postęp, żeby z niego korzystać. Pochwalam odpowiedz »
Centrum Nauki Kopernik zmienia zasady sprzedaży biletów [2017-11-29 13:56 89.234.213.*] Jak się tłumaczy to Klientowi to patrzy na mnie jak na wariata że biletów może nie dostać.
Marta odpowiedz »
|