Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze franczyzowym TUI
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Stażysta/stażystka do biuro podróży Warszawa...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- REZYDEN-PILOT WYCIECZEK
- Wychowawca poszukiwany - Zimowiska Zakopane 2025
- Wychowawca poszukiwany - Zimowiska Zakopane 2025
- Przewodnik - praca w Grecji
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
Forum grupa: Biura turystyczne
Lidl wypuścił nową ofertęData wysłania: 2017-09-26 10:59 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: Spojrzeliśmy także na ofertę dostępną bezpośrednio na stronie internetowej. Porównaliśmy wyjazdy praktycznie w bardzo podobnym terminie, a mianowicie 07.01-14.01.2018. W lidlowskiej ofercie karnet jest w cenie i to nie byle jaki bo Skiarea. Natomiast Volare Travel oferuje cenę 1683 zł/os. bez karnetu. Na stronie widnieje informacja, że karnet jest do wykupienia w własnym zakresie. Klienci mają do wyboru 6- dniowy karnet Folgarida Marrileva, który kosztuje 165 euro/os. lub Superskirama Adamello Brenta od 230 euro/os. (obejmuje trasy - Folgarida Marilleva, Madonna di Campiglio, Pinzolo, Passo del Tonale, Pejo, Monte Bondone, Paganella, Folgaria-Lavarone). Gdyby dodać do ceny 1683 zł za wyjazd, cenę karnetu Folgarida Marilleva, cena za osobę wynosi 2392 zł przy skipassie, który obejmuje zaledwie 53 km tras zjazdowych. Spojrzeliśmy także na ofertę wyjazdów do Egiptu zaoferowaną przez Rainbow. W przypadku tego touroperatora, wyjazd do hotelu Faraana Reef Resort w Szarm el Szejk, jest dedykowany tylko dla klientów Lidla, w konkretnych, wymienionych w gazetce terminach. Próżno szukać tych terminów na stronie internetowej organizatora. Niemniej, rezerwując wyjazd do tego samego hotelu w innym terminie i dokonując rezerwacji przez stronę organizatora (już abstrahując od ceny wyjazdów, które zmieniają się u każdego touroperatora w zależności od terminu wyjazdu), klienci nie mają co liczyć na wliczoną w cenę wycieczkę fakultatywną. W katalogu Lidla, Rainbow zaoferował atrakcyjną i działającą na wyobraźnię turystów wycieczkę, jaką jest rejs łodzią podwodną ze szklanym dnem. Cena takiej wycieczki u rezydenta to około 45 dolarów. Oczywiście każdy touroperator ma prawo przygotowywać oferty i dobierać strategię sprzedaży według własnego uznania. W przytoczonych przez nas przykładach touroperatorzy wybronią się przed zarzutem, że sprzedają ten sam produkt w innych cenach. Jednak trudno dziwić się niezadowoleniu agentów, którzy nie mogą zaoferować klientom np. wycieczek fakultatywnych w cenie wyjazdu. Na szczęście dla agentów, każda z wycieczek nie ma aż tak wielu terminów, co sprawia, że będą one atrakcyjne dla osób dość elastycznych, jeśli chodzi o termin wyjazdów, bądź takich, którzy akurat wstrzelą się z urlopem w ten konkretny termin.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyGigantyczna liczba reklamacji na lotniska i linie lotnicze w Wielkiej Brytanii
Sprawa samowolnego hotelu utkneła w miejscu
Dobiega końca budowa nowego dworca PKS w Kaliszu
POT zauważa, że Polska potrzebuje profesjonalnej promocji
Do Torunia przyjeżdża więcej turystów, ale zostawiają mniej pieniędzy
Paryż: z powodu strajku zamknięto dla turystów wieżę Eiffla
Wypadek autokaru w Niemczech - wszyscy pasażerowie byli ubezpieczeni
Jak przyciągnąć płetwonurków? Zatopić statek!
Czy żubr w menu restauracji może być prawdziwym żubrem?
Call center warszawskiego lotniska już działa!
noclegi Kołobrzeg ul.Portowa Apartamenty,pensjonaty,mieszkania,kwatery,kawalerki
Jordania: przychody z turystyki wzrosły o 22%
Tanie loty na Ukrainę dopiero w 2006 roku
Rządowe wydatki na hotele zostaną skontrolowane
20. Krakowski Salon Turystyczny rozpoczęty
PIT zaprasza na szkolenia pt. "Ochrona danych osobowych w branży turystycznej"
Pilotowi grozi do 5 lat więzienia za narażenia na utratę zdrowia lub życia turystów!