Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Forum grupa: Biura turystyczne
Lidl wypuścił nową ofertęData wysłania: 2017-09-26 10:59 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: Spojrzeliśmy także na ofertę dostępną bezpośrednio na stronie internetowej. Porównaliśmy wyjazdy praktycznie w bardzo podobnym terminie, a mianowicie 07.01-14.01.2018. W lidlowskiej ofercie karnet jest w cenie i to nie byle jaki bo Skiarea. Natomiast Volare Travel oferuje cenę 1683 zł/os. bez karnetu. Na stronie widnieje informacja, że karnet jest do wykupienia w własnym zakresie. Klienci mają do wyboru 6- dniowy karnet Folgarida Marrileva, który kosztuje 165 euro/os. lub Superskirama Adamello Brenta od 230 euro/os. (obejmuje trasy - Folgarida Marilleva, Madonna di Campiglio, Pinzolo, Passo del Tonale, Pejo, Monte Bondone, Paganella, Folgaria-Lavarone). Gdyby dodać do ceny 1683 zł za wyjazd, cenę karnetu Folgarida Marilleva, cena za osobę wynosi 2392 zł przy skipassie, który obejmuje zaledwie 53 km tras zjazdowych. Spojrzeliśmy także na ofertę wyjazdów do Egiptu zaoferowaną przez Rainbow. W przypadku tego touroperatora, wyjazd do hotelu Faraana Reef Resort w Szarm el Szejk, jest dedykowany tylko dla klientów Lidla, w konkretnych, wymienionych w gazetce terminach. Próżno szukać tych terminów na stronie internetowej organizatora. Niemniej, rezerwując wyjazd do tego samego hotelu w innym terminie i dokonując rezerwacji przez stronę organizatora (już abstrahując od ceny wyjazdów, które zmieniają się u każdego touroperatora w zależności od terminu wyjazdu), klienci nie mają co liczyć na wliczoną w cenę wycieczkę fakultatywną. W katalogu Lidla, Rainbow zaoferował atrakcyjną i działającą na wyobraźnię turystów wycieczkę, jaką jest rejs łodzią podwodną ze szklanym dnem. Cena takiej wycieczki u rezydenta to około 45 dolarów. Oczywiście każdy touroperator ma prawo przygotowywać oferty i dobierać strategię sprzedaży według własnego uznania. W przytoczonych przez nas przykładach touroperatorzy wybronią się przed zarzutem, że sprzedają ten sam produkt w innych cenach. Jednak trudno dziwić się niezadowoleniu agentów, którzy nie mogą zaoferować klientom np. wycieczek fakultatywnych w cenie wyjazdu. Na szczęście dla agentów, każda z wycieczek nie ma aż tak wielu terminów, co sprawia, że będą one atrakcyjne dla osób dość elastycznych, jeśli chodzi o termin wyjazdów, bądź takich, którzy akurat wstrzelą się z urlopem w ten konkretny termin.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyNowy rozkład lotów z Wrocławia
Ryanair zainaugurował nowe połączenie ze Szczecina
Bliskowschodni przewoźnik zapowiada powrót do Warszawy
Spadek liczby pasażerów w Katowice Airport
Ecco Holiday rozpoczyna zwroty zaliczek dla klientów
Nowe połączenie z lotniska w Poznaniu
Ryanair zwiększy ilość lotów z Modlina
Czartery wracają na wrocławskie lotnisko
Wizz Air zamyka bazę na polskim lotnisku
Hotel Mercure Kraków Fabryczna City już otwarty
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty zimowej 2021
Strajk na portugalskich lotniskach
Emerging Travel Group ma nowego przewodniczącego wykonawczego
Ryanair uruchomi nowe połączenie z Bydgoszczy
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM tours
Nowy hotel Radisson Hotel Group w Polsce
Pracownicy Parku skontrolują przewodników
Sierpień kolejnym miesiącem spadków
TRIADA bez prezesa Zawistowskiego