Nowy i tańszy hotel w Lublinie
Data wysłania: 2006-02-13 14:00 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: W Lublinie przy al. Racławickich w dawnym młynie od października zostanie uruchomiony hotel. Młyn został wzniesiony w 1922 roku jako młyn, potem wykorzystywano go jako magazyn. W ubiegłym roku rozpoczął się jego remont. Początkowo planowano go wyburzyć i postawić biurowiec, jednak nie zgodził się na to wojewódzki konserwator zabytków. Zatem właściciel zdecydował się na adaptację budynku do innej funkcji.
Hotel zostanie prawdopodobnie nazwany "Młyn", a jego właściciel deklaruje, że ceny u niego będą dużo niższe niż u konkurencji. Kategoryzacja obiektu odbędzie się dopiero po otwarciu obiektu, jednak wiadomo już, że pokoje będą miały rozmiar od 14 do 26 m.kw., łazienkę i telewizory.
Hotel zajmie I i II piętro, a na parterze będzie restauracja. Możliwe także, że znajdzie tam miejsce salon fryzjerski i kosmetyczny oraz sala bankietowa. Ostatnia kondygnacja budynku pozostanie na razie nie wykorzystana.
kiedy beda przyjmowac do pracy w tym hotelu? [2006-02-13 14:00 86.63.151.*] Szukam pracy i chciala bym sie jakos dowiedziec kiedy hotel bedzie otwarty i czy beda poszukiwac pracowników!? odpowiedz »
hotel Młyn [2008-02-04 22:59 83.24.73.*] Nie polecam tego hotelu, bo obsługa ma w nosie swoich gości. Byliśmy tam z chłopakiem kilka dni na przełomie 2007/2008. Zarezerwowaliśmy pokój dużo wcześniej, wpłaciliśmy całą sumę zgodnie z umową. Gdy przyjechaliśy wszystko wydawało się w porządku. Tej samej nocy w hotelu odbywało się wesele i serio przy największych wysiłkach nie dało się spać. Obsługa miała to w głębokim poważaniu, nie usłyszeliśmy nawet przepraszam. Szkoda, że nikt nie poinformował nas wcześniej. A skoro taka sytuacha już miała miejsce to są sposoby, żeby ją załagodzić - stopery w uszy i butelka taniego wina, śniadanie gratis czy jakiś rabat. Cokolwiek, ale nie taka zlewka i naburmuszona ciągle obsługa... Oczywiście nie można złożyć w hotelu żadnej reklamacji, bo informacje, do kogo kierować skargę, są poufne. Żałosne, moja noga tam nie postanie. Rozczarowana Kliantka odpowiedz »
hotel Młyn [2010-12-27 18:25 84.10.249.*] Potwierdzam, niespodzianki to reguła i trzeba pamiętać, że to gość jest na usługach tego hotelu - reklamacje są załatwiane pogardliwym milczeniem. Jeżeli lubicie pokoje bez ogrzewania i ciepłej wody i niespodzianki przy płaceniu rachunku to polecam. Moja noga już tam nie postanie. Bynajmniej nie jestem z konkurencji. odpowiedz »
Hotel Młyn-Wielki Pozytyw [2009-04-27 22:17 83.22.138.*] Naprawdę warto,przemili pracownicy hotelu,warunki mieszkalne na 5+ Dziękuję i pozdrawiam gorąco Bożena odpowiedz »
[2010-09-15 14:17 178.182.147.*] Zgadzam się z informacją, że głową hotelu jest recepcja, co jest oburzające,jeżeli chodzi o organizację prazy obiektu hotelarskiego. odpowiedz »
[2012-03-18 17:32 83.9.136.*] Zgadzam się poprzednikami, panie z recepcji maja w d***** wszelkie skargi i zażalenia. Również miałem problem by zasnąć bo były takie hałasy, ale oczywiście wg pani z recepcji trzeba było samemu załatwić ten problem. O rabacie nie było mowy. Ogólnie zlewka totalna. NIE POLECAM, bynajmniej nie za ta cenę. odpowiedz »
|