TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Baza turystyczna

Nowy i tańszy hotel w Lublinie

Data wysłania: 2006-02-13 14:00 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
W Lublinie przy al. Racławickich w dawnym młynie od października zostanie uruchomiony hotel. Młyn został wzniesiony w 1922 roku jako młyn, potem wykorzystywano go jako magazyn. W ubiegłym roku rozpoczął się jego remont. Początkowo planowano go wyburzyć i postawić biurowiec, jednak nie zgodził się na to wojewódzki konserwator zabytków. Zatem właściciel zdecydował się na adaptację budynku do innej funkcji.

Hotel zostanie prawdopodobnie nazwany "Młyn", a jego właściciel deklaruje, że ceny u niego będą dużo niższe niż u konkurencji. Kategoryzacja obiektu odbędzie się dopiero po otwarciu obiektu, jednak wiadomo już, że pokoje będą miały rozmiar od 14 do 26 m.kw., łazienkę i telewizory.

Hotel zajmie I i II piętro, a na parterze będzie restauracja. Możliwe także, że znajdzie tam miejsce salon fryzjerski i kosmetyczny oraz sala bankietowa. Ostatnia kondygnacja budynku pozostanie na razie nie wykorzystana.

    • kiedy beda przyjmowac do pracy w tym hotelu? 

      [2006-02-13 14:00 86.63.151.*]

      Szukam pracy i chciala bym sie jakos dowiedziec kiedy hotel bedzie otwarty i czy beda poszukiwac pracowników!?   odpowiedz »

    • hotel Młyn 

      [2008-02-04 22:59 83.24.73.*]

      Nie polecam tego hotelu, bo obsługa ma w nosie swoich gości. Byliśmy tam z chłopakiem kilka dni na przełomie 2007/2008. Zarezerwowaliśmy pokój dużo wcześniej, wpłaciliśmy całą sumę zgodnie z umową. Gdy przyjechaliśy wszystko wydawało się w porządku. Tej samej nocy w hotelu odbywało się wesele i serio przy największych wysiłkach nie dało się spać. Obsługa miała to w głębokim poważaniu, nie usłyszeliśmy nawet przepraszam. Szkoda, że nikt nie poinformował nas wcześniej. A skoro taka sytuacha już miała miejsce to są sposoby, żeby ją załagodzić - stopery w uszy i butelka taniego wina, śniadanie gratis czy jakiś rabat. Cokolwiek, ale nie taka zlewka i naburmuszona ciągle obsługa... Oczywiście nie można złożyć w hotelu żadnej reklamacji, bo informacje, do kogo kierować skargę, są poufne. Żałosne, moja noga tam nie postanie.
      Rozczarowana Kliantka   odpowiedz »

      • hotel Młyn 

        [2010-12-27 18:25 84.10.249.*]

        Potwierdzam, niespodzianki to reguła i trzeba pamiętać, że to gość jest na usługach tego hotelu - reklamacje są załatwiane pogardliwym milczeniem. Jeżeli lubicie pokoje bez ogrzewania i ciepłej wody i niespodzianki przy płaceniu rachunku to polecam. Moja noga już tam nie postanie. Bynajmniej nie jestem z konkurencji.   odpowiedz »

    • Hotel Młyn-Wielki Pozytyw 

      [2009-04-27 22:17 83.22.138.*]

      Naprawdę warto,przemili pracownicy hotelu,warunki mieszkalne na 5+
      Dziękuję i pozdrawiam gorąco Bożena   odpowiedz »

    •  

      [2010-09-15 14:17 178.182.147.*]

      Zgadzam się z informacją, że głową hotelu jest recepcja, co jest oburzające,jeżeli chodzi o organizację prazy obiektu hotelarskiego.   odpowiedz »

    •  

      [2012-03-18 17:32 83.9.136.*]

      Zgadzam się poprzednikami, panie z recepcji maja w d***** wszelkie skargi i zażalenia. Również miałem problem by zasnąć bo były takie hałasy, ale oczywiście wg pani z recepcji trzeba było samemu załatwić ten problem. O rabacie nie było mowy. Ogólnie zlewka totalna. NIE POLECAM, bynajmniej nie za ta cenę.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję