TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Turystyka krajowa

Blogerzy promują Kraków

Data wysłania: 2016-12-20 13:35 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Jesienią, na zlecenie Urzędu Miasta w Krakowie kreatywna grupa twórców internetowych Bloceania zrealizowała kampanię "Blogerzy w Krakowie".

Blogerzy opowiedzieli o mieście z dziewięciu różnych perspektyw, przygotowali dziewięć podróży, dziewięć przewodników i pokazali dziewięć twarzy Krakowa. Każdy, w oparciu o to, na czym się zna: "Kraków zielony i dziki" pokazali blogerzy LosWiaheros.pl, "Kraków rodzinny i kreatywny" TheFamilyWithoutBorders.com, "Kraków dla fotografów" - blogerka banita.travel.pl, "Kraków artystyczny i romantyczny" - GdzieWyjechac.pl, "Kraków uduchowiony" - ParagonzPodrozy.pl, "Kraków kulinarny" - AdamantWanderer.com, "Kraków w popkulturze" - StayFly.pl, "Kraków tajemniczy i mroczny" - ZycieJestPiekne.eu, "Kraków nowoczesny i dobrze zaprojektowany" - Wojazer.co.

Perspektywa blogera na miasto to perspektywa świeża. Mamy w Polsce blogerów niezależnych i kompetentnych, którzy mają szerokie grono odbiorców, ceniących ich rekomendacje - powiedział Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Odzew, jaki otrzymała nasza kampania jest bardzo pozytywny - dodał.

Oprócz grupy Bloceania, w kampanii wzięli udział zaproszeni goście: krakowianie, blogerzy, fotografowie i twórcy wideo. Zrealizowane zostały trzy klipy promocyjne, podsumowujące każdy z trzech etapów tej kampanii. Przygotowane materiały zostały przetłumaczone również na język angielski i hiszpański, po to by spróbować pokazać w nowy sposób miasto również dla turystów zagranicznych.



Była to pierwsza kampania w Polsce zrobiona przez blogerów. Opublikowano 9 wpisów na blogach, 85 wpisów w social media. Łączny zasięg publikacji na facebooku to prawie 700 000, prawie 40 000 odsłon na blogach i ponad 150 000 zasięgu 3 filmów na facebooku.

    • Nowy sposób promocji Krakowa 

      [2016-12-20 13:35 89.69.151.*]

      Jeśli była to kampania płatna, to proszę o nie pisać, że blogerzy są niezależni. Każdy bonus, choćby w postaci zaserwowanego obiadu, to rozbrat z niezależnością. Taki bloger - jeśli chce być wiarygodny - powinien umieścić przy swoim materiale stosowną informację: "materiał sponsorowany".   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję