TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Jak zrobić, żeby turysta nie złożył reklamacji?

Data wysłania: 2008-08-04 18:45 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Do Gazety Prawnej docierają ostatnio niepokojące sygnały, z których wynika, że biura podróży stosują niedozwolone metody, mające na celu utrudnienie lub uniemożliwienie turystom złożenia reklamacji dotyczącej imprezy.

Metoda nieuczciwych biur podróży jest prosta - wykorzystują oni niewiedze turystów. I tak, klienci, którzy składają reklamację imprezy turystycznej w biurze podróży, są informowani, że powinni byli złożyć ją u pilota wycieczki, a Ci, którzy składają ją u pilota, są odsyłani do biura...

W ten sposób, niedoinformowani turyści nie mając gdzie złożyć reklamacji, finalnie jej nie składają. Jednak biura stosujące tą technikę powinny uważać, gdyż trafienie na poinformowanego o procesie składania reklamacji klienta, jest tylko kwestią czasu, a zeznania takiego klienta będą wartościowe nie tylko dla UOKiK, ale także dla mediów.

    • uwaga na Selectours 

      [2008-08-04 18:45 77.223.201.*]

      oni właśnie stosują tą technikę
      Rezydent nie chce podpisać na miejscu tekstu protestu a Selectours nie chce przyjmować reklamacji bez potwierdzenia rezydenta
      SELECTOURS & TELEMAC zapamiętaj tą nazwę   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję