Austriacka grupa hotelowa zmienia nazwę
Data wysłania: 2016-02-04 14:52 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Od początku lutego 2016 na międzynarodowym rynku hotelarskim pojawi się nowa sieć hoteli: Vienna House. Pod wspólną marką "Vienna House" kryją się cztery linie hotelowe - każda o innym charakterze, ale wszystkie oparte na tych samych wartościach.
Największa austriacka grupa hotelowa sfinalizuje swoje działania w kierunku wypozycjonowania się na rynku od nowa. Vienna International Hotels & Resorts przekształci się w Vienna House. Pod nową, wspólną marką Vienna House zjednoczą się indywidualne hotele w miastach i resorty w kurortach, hotele andel`s by Vienna House, hotele biznesowe angelo by Vienna House, jak również stawiająca na naturalność linia Vienna House Easy. Tym samym osiągnięty zostanie ważny kamień milowy w działaniach zapoczątkowanych pod koniec roku 2014.
"Kluczowa była dla nas odpowiedź na pytanie: dlaczego robimy to, co robimy. Jesteśmy przekonani, że nie ma na świecie nic bardziej finezyjnego niż prostota. Zależy nam przede wszystkim na jednym: zachwycaniu naszych gości! To fundament naszej samoświadomości i podejmowanych działań. Chodzi o to, by być prawdziwym gospodarzem, a jednocześnie pozostać sobą. Nie zakładać żadnej maski i nie skostnieć w setkach sztywnych standardów" - podkreśla prezesa zarządu Vienna House."Nowa identyfikacja wizualna, żywa kolorystyka i zdjęcia oraz mobilna, strona internetowa to konsekwencja tych założeń"
"Pierwszy człon nazwy, "Vienna", nawiązuje do miejsca pochodzenia firmy, związanej z nim jakości życia, słynnej wiedeńskiej gościnności i energii miasta. Drugi człon, "House", symbolizuje miejsce, z którym jesteśmy związani, gdzie możemy czuć się sobą. Miejsce, gdzie spotykają się rodziny i dokąd zapraszamy przyjaciół i gości jako gospodarze" - tak Rupert Simoner uzasadnia decyzję dotyczącą nowej nazwy marki, mimo że grupa nie prowadzi obecnie hotelu w samym Wiedniu.
Prezes Vienna House Rupert Simoner wraz z Martinem Ykemą, dyrektorem ds. operacyjnych i Johanną Weichselbaumer, dyrektor ds. finansowych, wspólnie analizują ubiegły, intensywny rok, snując jednocześnie szereg planów na przyszłość. "W roku 2015 zdefiniowaliśmy się na nowo - proces ten rozpoczęliśmy od wewnątrz. Zainwestowaliśmy w nowoczesne technologie, zaangażowaliśmy we wszystko naszych pracowników i wypracowaliśmy strategię marki. Proces ten dobiegł obecnie końca - wkraczamy teraz w fazę wdrożenia. Dysponujemy solidnym fundamentem i nowym pozycjonowaniem. Obieramy kurs na Europę, lecz idea ekspansji w innych kierunkach, takich jak Ameryka Północna czy Bliski Wschód, również nie jest nam obca"
Kolejną kwestią, na której w roku 2016 firma skupi swoją uwagę, jest tzw. Employer Branding. Pracownicy będą mieć dostęp do wielu programów szkoleniowych. Poza programem zarządzania talentami "Victor", Vienna House Academy proponuje ponad 60 szkoleń w dwunastu dziedzinach, jak również kursy eksperckie prowadzone we współpracy z doświadczonymi organizacjami z różnych krajów. Niebawem wprowadzona zostanie nowoczesna platforma treningowa do tzw. micro-learningu. Treści w małych porcjach będą przesyłane bezpośrednio na smartfony pracowników.
|