SUN FUN
Data wysłania: 2015-09-21 17:25 Autor: Czytelnik IP 80.55.198.*
info, dla agentów. sun fun nie wypłaca prowizji !!!
SUN FUN [2015-09-22 15:16 87.205.219.*] ja również czekam od ponad miesiąca i mimo monitów nie dostaję pieniędzy odpowiedz »
SUN FUN [2015-09-22 17:40 31.183.150.*] potwierdzam, maja agentów w głębokim poważaniu !!!!! UWAGA NA NICH - NIE ZAPOWIADA TO NIC DOBREGO odpowiedz »
SUN FUN [2015-09-23 14:26 82.177.199.*] ta sama sytuacja, od ponad miesiąca nie wypłacone prowizje, mamy się już czegoś bać? odpowiedz »
SUN FUN [2015-09-23 16:09 83.5.23.*] U mnie jest tak samo, nie reagują aby wypłacić prowizji. Zero kontaktu z działem prowizji, a na żadne e-maile nie odpowiadają, coś tu zaczyna się nie dobrego dziać. UWAGA UWAGA NA NICH odpowiedz »
SUN FUN [2015-09-30 10:15 77.253.180.*] Sun Fun chyba się chwieje, nie wypłacili nam prowizji od miesiąca, księgowość nie odbiera telefonów. odpowiedz »
SUN FUN [2015-09-30 10:58 31.183.189.*] a limity sprzedażowe wymagają , tylko po co ich sprzedawać skoro pieniędzy z tego możemy nie zobaczyć odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-05 14:33 83.238.238.*] u nas nadal brak płatności-czy komuś coś wypłacili w ostatnim czasie ? odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-05 15:47 31.183.189.*] po bojach wypłacili zaległości z czerwca i lipca odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-13 10:07 89.171.114.*] Ja mam wszystko wypłacone na bieżąco. Zaległości pt. 300 zł nie liczę bo sam często spóźniam się z płatnościami do biura i nigdy nikt mi z tego powodu nie robił problemów. odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-06 22:48 84.10.202.*] niestety też czekam VIII i IX. Ojjojoj . odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-08 17:13 87.204.111.*] Trzeci monit poszedł - dalej cisza ;-( odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-12 13:13 89.171.114.*] Mam zgoła inne doświadczenia. Owszem, mieli mały poślizg ale po kontakcie telefonicznym wszystko jest wyrównane i mam możliwość rozliczenia netto. Sun Fun zawsze regularnie wyplacal prowizje. Słuchając swoich kolegów na study wiem, ze to Agenci maja czesciej problem z terminowymi rozliczeniami z TO niz odwrotnie. A to z tego co mnie pamiec nie myli pierwsza taka sytuacja z SF. Nie biję piany, sprzedaję bez strachu. odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-13 13:11 213.238.92.*] nie odpowiadają na maile, telefonicznie zbywają, że wypłacą do końca tygodnia ale tych końców tygodnia robi się coraz więcej. W odniesieniu do poniższych wpisów, że komuś wypłacają regularnie prowizję to dziwne by było, że jednym płacą a innym nie..... odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-13 16:07 93.175.78.*] u mnie to samo, czekam ponad miesiąc. odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-13 16:21 31.183.189.*] no własnie, dziwne, żeby prosić się o swoje, a w międzyczasie zapłacic podatki i vat ze swoich odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-14 14:47 89.171.114.*] Ja też mam zaległość w prowizji, ale po wczorajszym komunikacie o rozliczeniach netto wiem, że mogę rozliczyć z nową rezerwacją i jestem spokojna. Dziś zrobiłam rezerwację i odliczyłam sobie od zaliczki klienta. Wystarczy tylko wysłać maila z informacją że się potrąca o zaległą prowizję i podaje nr nowej rezerwacji. Proste i bezpieczne :) odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-14 14:53 89.171.114.*] Ja też mam zaległość w prowizji, ale po wczorajszym komunikacie o rozliczeniach netto wiem, że mogę rozliczyć z nową rezerwacją i jestem spokojna. Dziś zrobiłam rezerwację i odliczyłam sobie od zaliczki klienta. Wystarczy tylko wysłać maila z informacją że się potrąca o zaległą prowizję i podaje nr nowej rezerwacji. Proste i bezpieczne :) tak dla informacji inni też mają opóźnienia z wypłatą prowizji. odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-27 22:14 83.26.1.*] zalegają 2 m-ce i nie reagują na żadne prośby o zwrot kasy !!!!! BARDZO NIE FER W STOSUNKU DO AGENTOW odpowiedz »
SUN FUN [2015-10-28 16:59 31.183.189.*] Jeszcze żadne biuro nie robiło mi takich numerów,żeby miesiącami prosić się o wypłatę prowizji, nie mam im zamiaru już nic sprzedać . odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-03 12:43 31.183.189.*] nadal brak płatności niestety, jak u Was? odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-05 21:10 109.233.92.*] A dużą masz zaległość? Ja też długo czekałem i pisałem. Dostałem odpowiedź od Asystentki Zarządu że mają opóźnienie i że mogę rozliczyć z nową rezerwacją, teraz mają też rozliczenia netto. Udało mi się sprzedać Egipt na listopad i odjałem sobie prowizję zaległą i obecną. Na razie mam z głowy. Mają dobre ceny. odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-05 22:17 37.130.9.*] A nie przyszło Ci do głowy, że prawdopodobnie wbijasz klientów na mukę? Przypomnij sobie ostatnie działania Alfa Star - także różne możliwości rozliczenia prowizji, wabiki etc.....a kilka tygodni później BUM! Szkoda by było bo S&F to fajne biuro jednakże obserwując wszystkie znaki na niebie i ziemi może być z nimi słabo. Brakuje jeszcze tylko komunikatu MSZ w sprawie Egiptu. odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-06 17:57 31.183.189.*] mimo rozmowy telefoniczej nadal brak płatności, wg mnie jest to kolejne biuro po ALFA STAR do upadku , nic juz nie sprzedam z ich oferty NIC !!!!! odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-07 12:24 93.175.78.*] Mnie już zwrócili zaległą prowizję, ale czekałam ok. 2 miesięcy. odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-10 20:32 83.10.99.*] Sun & Fun nie zapłacił prowizji z wyjazdów jeszcze wakacyjnych. Nie reagują ani na maile, ani na prośby telefoniczne !!!! Ostrzegam agentów, bo taka postawa niby dużego i prężnego TO nie wróży absolutnie nic dobrego. Strach coś sprzedać na lato, bo wg mnie SUN & FUN lata nie doczeka- szkoda straconej prowizji i przede wszystkim szkoda KLIENTÓW. odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-16 13:09 89.171.114.*] Szkoda, że Anonimowo każdy się wypowiada! a czarny PR to każdy może zrobić! Jeśli jesteście odważni to podajcie nazwy swoich biur! odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-16 18:55 31.183.135.*] Ale po co ?????komu nazwy - fakt jest taki, że nie płacą !!!!! i jak nie zapłacą w najbliższych dniach to ja nie sprzedam nic - SZKODA klienta - DRUGA ALFA STAR -zobaczycie odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-17 11:56 89.171.114.*] Bo każdy jest odważny anonimowo też mogę napisać o każdej firmie, że nie płaci lub inne bzdury, które nie do końca będą prawdą. Proponuję zadzwonić do biura i ustalić a nie tylko wypisywać groźby o tym, że nie będziesz ich sprzedawał itp. Jeśli tak ci z nimi źle to wypowiedz umowę agencyjną a nie tylko takie blablabla! odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-18 18:29 31.183.135.*] Kolego, nie tylko bla, bla, bla - jak to napisałeś. Telefony do biura były i maile były, a i również obiecanki cacanki ze strony Sun & Fun tez były w odpowiedzi na kilka zapytań i próśb z kilkunastu wysłanych, bo na resztę nie zareagowali. A kasy nadal nie ma ponad 2 m-ce - i jak to wytłumaczysz??? Użyj jednego racjonalnego wytłumaczenia. odpowiedz »
SUN FUN [2015-12-09 15:16 77.253.10.*] Tak niestety anonimowo. Swego czasu SUN FUN wypowiedział umowę agencyjną takiej sieci jak TRAVELPLANET z powodów podobnych a jak twierdził bezpodstawnych. Minęło trochę czasu SUN FUN przetrwała a Travelplanet znowu ich sprzedaje. TAk więc ujawnianie się grozi wypowiedzeniem umowy, a agent też chce pracować, zarabiać i dostać zasłużoną sobie prowizję. Ja też czekam na swoją a kwota wcale nie jest wielka ale widać nie stać ich :-) odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-16 18:52 31.183.135.*] racja- sun &fun ma agentów w nosie odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-12 14:09 79.187.132.*] Witam, reagują i odpowiadają. Proszę nie siać paniki ! Jednakże trzeba zmienić umowy agencyjne, aby prowizję można było rozliczyć i potrącić od wpłaty. SUNFUN, prosimy. odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-13 08:50 83.10.92.*] nie wszyscy agenci sa sfiskalizowani i klienci sami wplacaja kase do sun funa, a sun fun nie oddaje prowizji, wiec jak najbardziej normalne i na miejscu jest sianie paniki odpowiedz »
SUN FUN [2015-11-15 22:14 31.174.117.*] Od 12.10.2015 Agenci mogą rozliczać się netto. Ale czy to jest miejsce na rozmowy o tym? odpowiedz »
SUN FUN [2015-12-21 18:08 188.146.68.*] A jakie miejsce jest dobre, żeby dyskutować czy płaci czy nie płaci ??? odpowiedz »
SUN FUN [2015-12-31 14:02 31.183.183.*] Albo teksty : PROSZĘ NIE SIAĆ PANIKI !- Kurde szkoda,ze jak przychodzi właściciel lokalu w którym mam biuro to jakoś nie może zrozumieć, nie mogę mu powiedzieć : PROSZĘ NIE SIAĆ PANIKI !!!! PRZECIEŻ KIEDYŚ ZAPŁACĘ - POSTARAM SIĘ !!!!! albo płacić na wygodnie dla siebie rozłożone raty tak ja sun & fun odpowiedz »
SUN FUN [2015-12-10 17:25 31.183.191.*] A moje wku.....nie sięgnęło już takiego zenitu,że każdemu klientowi, który będzie chciał zarezerwować coś z Sun & Funa pokażę te właśnie opinie i duskusje odpowiedz »
SUN FUN [2015-12-11 13:33 77.253.10.*] Skoro nie płaci i wiele osób jest w takiej sytuacji to czemu nikt się tym nie zainteresuje. Widać że droga jest jedna - na dno. Gdzie jest UM.? znajdzie się jak trzeba będzie sprowadzać turystów do kraju. Gdzie jest ubezpieczyciel? Nie zależy mu na swoich pieniądzach? To przecież on zapłaci z gwarancji jaką udzielił. Jak to jest że ktoś kto daje gwarancje, udziela ubezpieczenia nie dba o swoje pieniądze i nie kontroluje sytuacji. Jak ich sprzedawać w takiej sytuacji. odpowiedz »
|