TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

Ruszyła wizerunkowa kampania internetowa MPL Kraków-Balice

Data wysłania: 2008-06-30 20:29 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
23 czerwca ruszyła wizerunkowa kampania internetowa dla Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie. Działania reklamowe, pod hasłem "Dla tych, którzy kochają latać" potrwają do połowy lipca.

Na portalach Onet.pl i TVN 24, na serwisach Youtube i Wrzuta oraz na stronie internetowej krakowairport.pl można zobaczyć dwa filmy wizerunkowe o MPL Kraków-Balice. Będą one również wyświetlane na ekranach umieszczonych w budynkach terminali lotniska.

Kampanię zrealizował Schulz. Nadzór nad pracami ze strony Schulz prowadzą Jan Sikora - creative supervisor, Łukasz Skalik - copywriter oraz Olga Maj - account executive. Obecna kampania internetowa jest kolejnym efektem współpracy Schulz i lotniska w Krakowie.

W 2007 roku agencja ta przygotowała nową identyfikację wizualną lotniska. Kampania launchingowa nowej nazwy i logo Kraków Airport, pod hasłem "Świat zaczyna się tutaj", miała miejsce w prasie oraz na billboardach w dużych miastach południowej Polski.

    • Dla tych, którzy kochają latać - kampania reklamowa Balic 

      [2008-06-30 20:29 86.154.97.*]

      Szkoda, ze nie pomyslano o wersji angielskiej, bo w Polsce ludzie raczej sie orientuja o co chodzi z Balicami. A i sens umieszczenia spotu na youtube bylby wtedy wiekszy... Jezeli chodzi o sama reklame - bardzo zgrabna, ale z drugiej strony nie wychodzi poza norme.
      Badz co badz, gratuluje inicjatywy.
      Magdalena A. Fas   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję