Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Forum grupa: Biura turystyczne
Jakie wyniki zanotował Travelplanet.pl?Data wysłania: 2015-05-18 15:09 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: "Poza wzrostami sprzedaży, bardzo ważne są dla nas działania skierowane na optymalizację kosztów naszej działalności. W pierwszym kwartale obniżyliśmy o prawie 2% bieżące koszty ogólnego zarządu. Stale rozszerzamy także naszą sieć sprzedaży w modelu franczyzowym. W I kwartale 2015 do grona naszych licencjonowanych partnerów dołączyły kolejne 3 podmioty w Oławie, Brodnicy i Bielsku Podlaskim. Aktualnie pod marką Travelplanet.pl funkcjonuje 28 Salonów Podróży." - dodała Bożena Garbińska, dyrektor ds. finansowych. "Analiza rynku pozwala podtrzymać stanowisko, że w roku 2015 będziemy obserwować wzrost sprzedaży wyjazdów typu last minute. Jest to dla naszej firmy bardzo dobra wiadomość, bowiem ze względu na swoją specyfikę, ten typ oferty najchętniej kupowany jest w internecie. W tym roku wprowadziliśmy sporo usprawnień organizacyjnych i technologicznych w tym zakresie, mających na celu przyspieszenie i poprawę bezpieczeństwa procesu obsługi klienta. Nowością tego sezonu, będzie m.in. możliwość dokonania zakupu wycieczek bezpośrednio na naszym portalu, w sposób 100% zautomatyzowany. Jesteśmy przekonani, że wpłynie to zdecydowanie korzystnie na szybkość obsługi i zadowolenie naszych klientów" - zadeklarował Jerzy Krawczyk. W pierwszym kwartale 2015 sprzedaż produktów turystycznych poprzez dział call center zlokalizowany we Wrocławiu i Katowicach wzrosła o 38% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2014. "Przed sezonem letnim zamierzamy uruchomić nową wersję serwisu TravelOne.pl. Z kolei na głównym portalu Travelplanet.pl wdrażamy nowe metody wyszukiwania i filtrowania, tak aby nasi klienci mogli jeszcze lepiej i szybciej dopasować ofertę do swoich oczekiwań. Aktualnie 70% naszych klientów dokonuje zakupów na odległość. Wskaźnik ten z każdym miesiącem rośnie." - dodał Radosław Damasiewicz, dyrektor ds. e-commerce i marketingu. Ze sprawozdaniem Travelplanet.pl można zapoznać się poniżej. Możesz także pobrać plik: turinfo_20150518_skonsolidowany-raport-kwartalny-za-i-kwartal-2015-roku-travelplanet.pl-s.a.2675553687.pdf
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematySpore wzrosty cen przelotów w tanich liniach
Grzane wino nie tylko na święta
Czerwcowe statystyki linii easyJet i Ryanair
Nowoczesne pociągi Kolei Małopolskich wyjadą na tory
PLL LOT zakończyły poprzedni rok z dużym zyskiem
Redakcja czasopisma `Folia Turistica`nagrodziła najlepsze artykuły roku
Sindbad przewoźnikiem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej
Więcej turystów odwiedziło czeskie pałace
Jakie propozycje szykują organizatorzy Tour Salonu?
Znamy hotele docenione przez TripAdvisor`a
Wynajem mieszkania dla turystów za zgodą sąsiada?