Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
Forum grupa: Biura turystyczne
MAM OGROMNY PROBLEM KTO POMOŻE ??Data wysłania: 2008-06-19 20:38 Autor: Czytelnik IP 83.22.139.*Kto pomoze mi w rozwiązaniu tego problemu. Klientka wyjeżdża z biura X na wczasy , dolatujac na miejsce okazuje sie,że jest niezadowolona z warunków mieszkalnych ( pomimo,że w katalogu i na rezerwacji sa one konkretnie podane ) . I tu zaczyna sie problem - chce podać kogoś do sądu ( powinna organizatora czy agenta ?? ) kto ponosi odpowiedzialność za taką sytuację?? Czy są przepisy mówiące która ze stron ( agent,organizator) jest winna ??
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyRzecznik MŚP: Gospodarka musi zostać odmrożona przed 1 lipca
Kolejne miasto dołącza do konkursu AccorHotels
Kto otrzymał Odysy i Penelopy w tym roku?
Gut-Mostowy: pracujemy nad kolejnymi instrumentami wsparcia dla turystyki
Ryanair powiększa swoje centrum serwisowe we Wrocławiu
Ryanair utrzymuje dobre wyniki
Rośnie sprzedaż piwa bez alkoholu
ECTAA wzywa do działań w odpowiedzi na wybuch epidemii koronawirusa
Amerykańska sieć kawiarni otwiera pierwszy lokal we Włoszech
Sejm przyjął wydłużenie bonów turystycznych
Długi rosną w horece, głównie w gastronomii
W Śniadaniach Wielkanocnych wzięło udział około 20 tysięcy Ukraińców
Nadmorska turystyka poszkodowana rządowymi wyliczeniami?
Jadwiga Emilewicz wspomniała o możliwym terminie otwarcia granic
Turyści chcieli odszkodowania za opóźniony lot od touroperatora - wyrok sądu
Burger King wprowadził bezmięsnego burgera
Egipska turystyka doczeka się wsparcia
kitesurfing - warto w szkółce?