LOT podpisuje umowę z Travelport
Data wysłania: 2015-03-20 06:33 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Firma Travelport podpisała z LOT umowę dotyczącą korzystania z Rich Content and Branding.
LOT dołączył tym samym do ponad 95 linii lotniczych na całym świecie, które korzystają z technologii pozwalającej liniom lotniczym promować i sprzedawać swoje produkty dzięki spersonalizowanemu wyświetlaniu produktów i treści.
Ponadto umowa dotyczy kilku kluczowych usług dodatkowych dostępnych w Travelport Smartpoint. Biura podróży podłączone do systemu Travelport mogą teraz dodawać przedpłacony bagaż rejestrowany i sprzęt sportowy oraz oferować swoim klientom posiłki wyższej klasy. Wszystkie te elementy można wyszukiwać i rezerwować w ramach dotychczasowego przepływu pracy, co umożliwia biurom podróży lepsze informowanie klientów i wpływanie na ich decyzje zakupowe.
Niezmiernie cieszymy się z podpisania z LOT nowej umowy dotyczącej korzystania z rozwiązania Rich Content and Branding. Jeszcze bardziej wzmocni to naszą dotychczasową, owocną współpracę" - powiedział Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie.
"Cieszymy się, że biura podróży współpracujące z LOT mają teraz odpowiednie narzędzia pozwalające lepiej zaprezentować i wytłumaczyć klientom zalety naszych usług dodatkowych" - powiedział Jiri Marek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji w Polskich Liniach Lotniczych LOT. "Czasami jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Jesteśmy przekonani, że grafiki i opisy wyświetlane na ekranach komputerów w biurach podróży umożliwią promowanie naszej oferty i dostosowanie jej do wymagań pasażerów. Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport to element naszej strategii skupiającej się na rozwoju usług dodatkowych i zapewnieniu klientom biznesowym i indywidualnym większych możliwości wyboru" - dodał.
Travelport współpracuje z LOT-em [2015-03-20 06:33 71.127.193.*] jedna wielka bzdura. LOT-wi wcale nie zalezy na wiekszej sprzedazy biletow lotniczych przez agencje.odbiearajac agentom komisowe LOT liczy ze agent musi dolozyc prowizje do oficjalnej ceny biletu-tak wiec jego produkt bedzie drozszy i ludzie odwoca sie od biur podrozy i zaczna kupowac na stronie LOT.Tak wiec agenci nie maja interesu sprzedawac produktu LOT-u i zaczynaja sprzedawac inne linie ,ktore dalej oferuja komisowe.LOT ma dziwna spojrzene na buissnes-uwaza ze jak nie wydal na prowizje to juz zarobil i dopisuje sobie to jako zysk-nie biorac pod uwage ile moglby zarobic wiecej dajac dalej komisowe agentom ktorzy mga namowic pasazerow wlasnie na LOT a nie na inna linie. Stare powiedzenie kupieckie mowi ze "najpierw wloz zlotowke, zebys mogl wyjac dwie"Dopisywanie sobie oszczednosci na reklamy,komisowe jako zyskow prowadzi do tego co widac-na papierze jest wiecej choc w praktyce jest mniej.
wieloletni agent wspolpracujacy z LOT-em ( i na szczescie nie tylko) odpowiedz »
Importowany "prezes" [2015-03-20 15:32 89.67.134.*] Czuć w tym ewidentnie oddech "prezesa" Andryszaka, który przecież miesza w LOT od dawna. W TUI zrobił to samo. Podejrzewam, że jakby został prezesem Centrum Hippoterapii to kazałby obciąć wszystkim koniom po jednej nodze, a potem ogłosiłby urbi et orbi, że konie teraz mniej ważą, ergo mniej jedzą i sadzą mniejsze kupy. Ot oszczędność: i na żarciu i na jego bezpośrednich efektach. Udało się wyrobić potężny "plus" ! odpowiedz »
|