TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

LOT podpisuje umowę z Travelport

Data wysłania: 2015-03-20 06:33 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Firma Travelport podpisała z LOT umowę dotyczącą korzystania z Rich Content and Branding.

LOT dołączył tym samym do ponad 95 linii lotniczych na całym świecie, które korzystają z technologii pozwalającej liniom lotniczym promować i sprzedawać swoje produkty dzięki spersonalizowanemu wyświetlaniu produktów i treści.

Ponadto umowa dotyczy kilku kluczowych usług dodatkowych dostępnych w Travelport Smartpoint. Biura podróży podłączone do systemu Travelport mogą teraz dodawać przedpłacony bagaż rejestrowany i sprzęt sportowy oraz oferować swoim klientom posiłki wyższej klasy. Wszystkie te elementy można wyszukiwać i rezerwować w ramach dotychczasowego przepływu pracy, co umożliwia biurom podróży lepsze informowanie klientów i wpływanie na ich decyzje zakupowe.

Niezmiernie cieszymy się z podpisania z LOT nowej umowy dotyczącej korzystania z rozwiązania Rich Content and Branding. Jeszcze bardziej wzmocni to naszą dotychczasową, owocną współpracę" - powiedział Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie.

"Cieszymy się, że biura podróży współpracujące z LOT mają teraz odpowiednie narzędzia pozwalające lepiej zaprezentować i wytłumaczyć klientom zalety naszych usług dodatkowych" - powiedział Jiri Marek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji w Polskich Liniach Lotniczych LOT. "Czasami jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Jesteśmy przekonani, że grafiki i opisy wyświetlane na ekranach komputerów w biurach podróży umożliwią promowanie naszej oferty i dostosowanie jej do wymagań pasażerów. Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport to element naszej strategii skupiającej się na rozwoju usług dodatkowych i zapewnieniu klientom biznesowym i indywidualnym większych możliwości wyboru" - dodał.

    • Travelport współpracuje z LOT-em 

      [2015-03-20 06:33 71.127.193.*]

      jedna wielka bzdura. LOT-wi wcale nie zalezy na wiekszej sprzedazy biletow lotniczych przez agencje.odbiearajac agentom komisowe LOT liczy ze agent musi dolozyc prowizje do oficjalnej ceny biletu-tak wiec jego produkt bedzie drozszy i ludzie odwoca sie od biur podrozy i zaczna kupowac na stronie LOT.Tak wiec agenci nie maja interesu sprzedawac produktu LOT-u i zaczynaja sprzedawac inne linie ,ktore dalej oferuja komisowe.LOT ma dziwna spojrzene na buissnes-uwaza ze jak nie wydal na prowizje to juz zarobil i dopisuje sobie to jako zysk-nie biorac pod uwage ile moglby zarobic wiecej dajac dalej komisowe agentom ktorzy mga namowic pasazerow wlasnie na LOT a nie na inna linie. Stare powiedzenie kupieckie mowi ze "najpierw wloz zlotowke, zebys mogl wyjac dwie"Dopisywanie sobie oszczednosci na reklamy,komisowe jako zyskow prowadzi do tego co widac-na papierze jest wiecej choc w praktyce jest mniej.

      wieloletni agent wspolpracujacy z LOT-em ( i na szczescie nie tylko)   odpowiedz »

      • Importowany "prezes" 

        [2015-03-20 15:32 89.67.134.*]

        Czuć w tym ewidentnie oddech "prezesa" Andryszaka, który przecież miesza w LOT od dawna. W TUI zrobił to samo. Podejrzewam, że jakby został prezesem Centrum Hippoterapii to kazałby obciąć wszystkim koniom po jednej nodze, a potem ogłosiłby urbi et orbi, że konie teraz mniej ważą, ergo mniej jedzą i sadzą mniejsze kupy. Ot oszczędność: i na żarciu i na jego bezpośrednich efektach. Udało się wyrobić potężny "plus" !   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję