Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Forum grupa: Transport
Ryanair składa obietnice i przedstawia zmianyData wysłania: 2015-03-04 12:29 Autor: Czytelnik IP automatAktualność:
"Europejscy klienci wybierają Ryanaira z uwagi na nasze niskie ceny, szeroki wybór tras i dzięki programowi "Always Getting Better". Te niskie ceny biletów nie ulegną zmianie, ale nadal będziemy słuchać i starać się poprawić każdy aspekt naszej działalności, a nasza nowa karta klienta przedstawia sposób w jaki chcemy dostarczyć przyjemne, proste i tanie podróżowanie. Nasi pasażerowie mogą spodziewać się poprawy warunków podróży podczas lotu z nowymi wnętrzami kabin i nowym menu, funkcji cyfrowych, w tym spersonalizowanych stron internetowych, szybszej aplikacji mobilnej, opcji "hold the fare" i funkcji porównania cen oraz dostępność obszernych informacji na temat destynacji do których latamy, a także zmniejszonych opłat i nowej opcji odwołania lotu, jak również nowych produktów ubezpieczeniowych. Będziemy również kontynuować dodawanie nowych tras i lotnisk do naszej siatki połączeń" - powiedział dyrektor marketingu Ryanair Kenny Jacobs. "2014/15 był rekordowym rokiem dla Ryanair, jako że nasz ruch pasażerski wzrósł do 90 milionów klientów i rozpoczęliśmy proces implementacji znaczących zmian w jakości obsługi klienta, w tym wprowadzenie przydzielonych miejsc, drugi darmowy bagaż podręczny, naszą nową aplikację mobilną i stronę internetową oraz nowe dedykowane usługi dla rodzin Family Extra i osób podróżujących służbowo Business Plus, jak również nowe połączenia do jeszcze większej ilości lotnisk, z dogodnymi rozkładami lotów. W tym roku świętujemy 30 urodziny poprzez uruchomienie naszej nowej karty klienta i 2 roku wdrażania programu "Always Getting Better" oraz dynamicznego wzrostu ruchu pasażerskiego do 100 mln klientów" - dodał prezes przewoźnika Michael O'Leary.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyZniesiono godzinę policyjną w części tajskich kurortów
Ilu będzie pasażerów lotniczych w Polsce?
Historia przedsiębiorców walczących o dotacje unijne w Toruniu
Złota współpraca StayPoland.com
Rezerwacja hotelu z kalendarzem cenowym
Rainbow Tours: katalog na tegoroczny sezon zimowy już w sprzedaży
Polacy we Włoszech bez autokaru
Początek sezonu zimowego we Włoszech
OST Gromada sprzedaje nowe centrum konferencyjne
LOT: nowym prezesem zostanie były prezes?
Po pracy nie zapomnij o odnowie biologicznej
Biuro Podróży Ostatnie Miejsca
Modlin: wytyczono strefę ograniczonego użytkowania
Rodzina hotelowa powiększa się
Kraków: przed Euro wielkie kontrole sanepidu. Jest źle?
PKP - kilka miliardów złotych przepadnie?
Amadeus wdraża nowe rozwiązanie
Nowa restauracja azjatycka w Centrum Handlowym Osowa
PALEOS PANTALEIMONAS, OLIMP- Grecja, prosze o rady:)