Czego będzie można dowiedzieć się na EuroGastro 2015?
Data wysłania: 2015-03-02 12:41 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Podczas zbliżających się 19. Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro przedstawiciele branży będą mogli zapoznać się z ofertą wystawców, jak również skorzystać ze specjalistycznych szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu.
Targi EuroGastro odbędą się 25-27 marca br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Organizator targów, firma MT Targi Polska, zaprosił do współpracy fachowców i praktyków, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami szkoleń.
Uczestnicy szkolenia pt. "Wyeliminować porażkę, czyli o skutecznym zarządzaniu restauracją" będą mogli zdobyć wiedzę o efektywnym planowaniu menu w restauracji (Menu Engineering) i programów motywacyjnych dla obsługi. Powyższe zagadnienia to sposoby na podniesienie sprzedaży, jak i wprowadzenie procesów kontrolnych w restauracji w zakresie finansów czy jakości.
Organizatorem spotkania jest Akademia Restauratora, sekcja szkoleniowa powołana przy czasopiśmie branżowym Restauracja. Szkolenie odbędzie się pierwszego dnia targów w godzinach 11:00-14:00. Koszt udziału to 199 zł netto.
Organizatorzy seminarium pt. "Prowadź dochodowy biznes, a nie tylko restaurację!" z platformy gastronomicznej Papaja.pl zaprezentują z kolei sposoby na osiągnięcie wysokiego zysku w restauracji i podwyższenie obrotów. Wskażą również główne błędy i zagrożenia fiskalne, z jakimi często mierzą się restauratorzy. Prowadzący zaproponują także rozwiązania, których zastosowanie pozwoli lokalom gastronomicznym wyjść z kryzysu. Uczestnicy dowiedzą się jak wprowadzić system prowizyjny, który podwyższy obroty, a jednocześnie ograniczy nadużycia.
Spotkanie odbędzie się również pierwszego dnia targów w godzinach 14.30-16.00. Wstęp na szkolenie jest bezpłatny, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca.
Eksperci z firm Profis i Projekt Hotel zaprezentują możliwości finansowania rozwoju branży gastronomicznej w Polsce w perspektywie 2014-2010, w tym m.in. finansowanie inwestycji w efektywność energetyczną. Wskażą oni różnice w regionalnych programach operacyjnych województw i przybliżą opcje finansowania szkoleń i doradztwa z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój czy szkoleń specjalistycznych oferowanych przez Projekt Hotel.
Prezentacja odbędzie się drugiego dnia Targów EuroGastro, w godzinach 9:00-13:00.
W czasie konferencji marketingowej pt. "Krytyka kulinarna on-line, czyli jak zarządzać informacją o restauracji w Internecie" prelegenci przedstawią metody przyciągania klientów do lokali gastronomicznych. Omówione zostaną także narzędzia, którymi fachowcy powinny się swobodnie posługiwać w zakresie online marketingu. Będzie więc mowa o content marketingu, obecności na portalach i w mediach społecznościowych, blogach oraz sprzedaży i rezerwacjach online.
Konferencja odbędzie się drugiego dnia targów w godz. 13.30-17.00. Wstęp jest płatny i wynosi 155 zł netto. Organizatorami spotkania są magazyn Food Service oraz Agnieszka Małkiewicz HoReCa Communications.
Bezpłatne szkolenie pt. "Brak klientów w restauracji - czy mam na to wpływ?" ułatwi analizę przyczyn i pokaże sposoby na przezwyciężenie jednego z głównych problemów, tj. braku klientów, z czym często borykają się właściciele i managerowie restauracji.
Szkolenie zaplanowane jest na trzeci dzień targów w godzinach 11.00 - 13.30. Organizatorem jest firma AF Media, właściciel serwisu GdzieZjesc.info.
Organizatorzy targów zapraszają także na dwa spotkania dotyczące wina. Pierwszym z nich jest bezpłatne seminarium pt. "Jak podnieść sprzedaż wina dzięki szkoleniu i motywacji kadry kelnerskiej". Przedstawione na nim zostaną sposoby rozwoju kadry kelnerskiej w zakresie win, narzędzia badania i wzmacniania motywacji kadry kelnerskiej nakierowane na wzrost sprzedaży tego trunku w restauracji, a wszystko będzie poparte przykładami. Seminarium odbędzie się trzeciego dnia targów.
Drugiego i trzeciego dnia EuroGastro odbędzie się z kolei odpłatny kurs wiedzy o winie, którego ukończenie daje możliwość zdobycia Międzynarodowego Certyfikatu Wiedzy Winiarskiej WSET.
Szkolenia na EuroGastro [2015-03-02 12:41 89.66.68.*] Czy to prawda ,ze głównym wykonawcą jest Robert Sowa -Prowadź dochodowy biznes, a nie tylko restaurację-jezeli to prawda to doskonały pomysł-by skorumpowany bankrut prowadził takie warsztaty-nalezy życzyć pomysłodawcom powodzenia. odpowiedz »
|