Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Forum grupa: Transport
Nowy przewoźnik zamiesza na polskim rynku?Data wysłania: 2015-02-14 16:44 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: "Znając potrzeby polskiego rynku autobusowego jako marka Simple Express, jesteśmy przekonani, że polscy pasażerowie docenią luksusową siostrę znanych im już autobusów Simple Express. Naszym celem jest wprowadzenie nowego standardu na rynku przewoźników autobusowych, udowadniając, że podróż autobusem może być zarówno komfortowa jak i dostępna cenowo. Na dzień dzisiejszy, na polskim rynku transportowym, podróżni mają szereg możliwości w kwestii wyboru sposobu przejazdu: od atrakcyjnego cenowo ale mało komfortowego TLK, przez wygodne ale też droższe Pendolino czy pociągi Intercity, nie zapominając o podróżach lotniczych - opcji z pozoru najszybszej jeśli mierzyć czas samego przelotu, który jest jedynie częścią nierzadko dość kosztownej podróży samolotem. Podróżni w Polsce mogą również wybrać przejazd samochodem lub usługi obecnych na rynku przewoźników autobusowych, licząc się z tym, że pierwsza opcja jest równoznaczna ze stratą czasu kierowcy, a transport autokarem na dzień dzisiejszy oznacza niską cenę i bardzo niski standard. W tej ofercie widzimy lukę i niewykorzystany potencjał." - powiedział prezes firmy Hannes Saarpuu. Rozkład odjazdów autokarów Lux Express:
W 2014r. grupa Lux Express przewiozła łącznie ponad 1.6 mln pasażerów, co stanowi liczbę ponad dwa razy większą w porównaniu do roku wcześniejszego. Z tego 127 980 podróżnych wybrało autokary grupy Lux Expressu, które w 2014 roku miały przystanek w Polsce, podczas gdy w roku 2013 ta liczba wyniosła 92 150. Zysk grupy na rok 2014 wyniósł 2,5mln, co daje prawie dwukrotnie większą liczbę niż w roku 2013, kiedy to zysk wyniósł 1,4 mln euro. Rozpoczynając od trasy między Krakowem a Warszawą, przewoźnik planuje poszerzyć usługi o kolejne kluczowe miasta Polski. Firma widzi potrzebę rynkową na trasach dzielących takie pary miast jak: Warszawa - Olsztyn, Warszawa - Białystok, Warszawa-Wrocław, Warszawa - Toruń, Warszawa - Łódź, Warszawa - Kielce, Warszawa - Gdańsk, Wrocław - Poznań. Obecnie Lux Express prowadzi kampanię promocyjną nowej trasy pod hasłem "Kraków czy Warszawa".
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyGigantyczna liczba reklamacji na lotniska i linie lotnicze w Wielkiej Brytanii
Sprawa samowolnego hotelu utkneła w miejscu
Dobiega końca budowa nowego dworca PKS w Kaliszu
POT zauważa, że Polska potrzebuje profesjonalnej promocji
Do Torunia przyjeżdża więcej turystów, ale zostawiają mniej pieniędzy
Paryż: z powodu strajku zamknięto dla turystów wieżę Eiffla
Wypadek autokaru w Niemczech - wszyscy pasażerowie byli ubezpieczeni
Jak przyciągnąć płetwonurków? Zatopić statek!
Czy żubr w menu restauracji może być prawdziwym żubrem?
Call center warszawskiego lotniska już działa!
noclegi Kołobrzeg ul.Portowa Apartamenty,pensjonaty,mieszkania,kwatery,kawalerki
Jordania: przychody z turystyki wzrosły o 22%
Tanie loty na Ukrainę dopiero w 2006 roku
Rządowe wydatki na hotele zostaną skontrolowane
20. Krakowski Salon Turystyczny rozpoczęty
PIT zaprasza na szkolenia pt. "Ochrona danych osobowych w branży turystycznej"
Pilotowi grozi do 5 lat więzienia za narażenia na utratę zdrowia lub życia turystów!