TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Baza turystyczna

Hotel obsługiwany przez roboty zostanie otwarty w Japonii

Data wysłania: 2015-02-11 13:37 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Wkrótce w japońskim Nagasaki zostanie otwarty hotel obsługiwany częściowo przez roboty. Obiekt Henn-na Hotel będzie położony w parku rozrywki Huis Ten Bosch.

Roboty będą obsługiwały recepcję, restaurację (jako kelnerzy) oraz będą spełniały zadania personelu sprzątającego oraz szatniarza. Warto jednak dodać, że nie będą to typowe roboty, ponieważ każde z urządzeń będzie wyglądało jak japońska kobieta. Wszystkie z nich będą zdolne do wykonywania gestów oraz podstawowych ruchów mimicznych. Maszyny będą posługiwać się językiem japońskim, chińskim, koreańskim oraz angielskim.

Goście hotelowi będą uzyskiwali dostęp do swoich pokoi za pomocą specjalnego systemu rozpoznającego twarz. W ogólnym użyciu hotelu nie będzie wykorzystywać się kluczy.

"Inteligentny hotel powstał w otoczeniu przyrody i natury i właśnie za pomocą tych atutów chcemy przyciągnąć tu gości. Mamy nadzieję, że koncept uda nam się rozszerzyć na inne miejsca na świecie." - powiedział rzecznik prasowy Huis Ten Bosch.

Ceny za pokój hotelowy zaczynają się od 60 dolarów. Warto dodać, że inne hotele położone na terenie parku oferują pokoje w cenach od 170 dolarów. Henn-na Hotel dzięki wykorzystaniu robotów do obsługi znacznie obniżył koszty utrzymania hotelu co odbiło się korzystnie na oferowanych cenach noclegów.

    • Inteligentny hotel powstanie w Japonii 

      [2015-02-11 13:37 89.228.72.*]

      To upadek hotelarstwa. W dobie, w której globalizacji i alienacji społecznej człowiek poszukuje szczerej akceptacji i życzliwości, zwłaszcza gdy realizuje potrzeby wyższego rzędu. Jestem hotelarzem z wieloletnim wykształceniem i wiem, że zaangażowana, zadowolona i dobrze zmotywowana kadra w hotelu to zasób gwarantujący przewagę konkurencyjną. Pozorna jest oszczędność polegająca na umniejszaniu jej roli - szczególnie w usługach. Nie wyobrażam sobie takiego upadku emocjonalnego w hotelarstwie. Ciekawe jakie jest Wasze zdanie ?   odpowiedz »

      • Inteligentny hotel powstanie w Japonii 

        [2015-02-12 08:49 46.148.89.*]

        Ma Pan racje. Istotna jest komunikacja międzyludzka. Naturalnie potrzebujemy \'siebie\', ale niech Pan spojrzy na siłę technologii dziś. Zamyka nas ona w domu przed komputerami, gdzie komunikacja i relacje zachodzą na chat\'cie. Z laptopami wychodzimy z domu. W kolejce do lekarza włącza się komputer, żeby nie tracić cennego czasu. Zmienia sie wszystko i zmieniamy się my.
        Hotel na pewno się sprzeda jak nie teraz to poźniej w zwiazku z tym, że uczeni jesteśmy \'posiadać\' nowości, czuć się z nimi dobrze i stawiać na wygodę.   odpowiedz »

    • Inteligentny hotel powstanie w Japonii 

      [2015-02-11 13:40 89.228.72.*]

      Sorry, poza wykształceniem mam jeszcze wieloletnie doświadczenie :)   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję