TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Nieuczciwość biura przy rezerwacji...

Data wysłania: 2015-01-23 23:51 Autor: Czytelnik IP 188.137.80.*

zarezerwowaliśmy rodzinne wczasy . Wylot w lipcu . Na folderach i w katalogu biura piękne zdjęcia, nienaganne opisy, wersja Ultra All, za przyzwoitą cenę...
Opłaciliśmy zaliczkę w wysokości 30 % .
W domu jednak chcieliśmy poszukać opinii na temat hotelu , niestety nie można było ich znaleźć , bo ich po prostu nie było...

Po paru dniach poszukiwań dowiedzieliśmy się, że hotel w ciągu ostatnich paru lat ( ostatnio w sierpniu 2014 ) zmienił swoją nazwę ..., no i zaczęły się schody...
Rezerwując wczasy nie zostaliśmy o tym poinformowani ...

Hotel Bravo Djerba kilkakrotnie zmienił nazwę, ponieważ nie szczycił się dobrymi opiniami klientów, nie było chętnych na wyjazdy do tego obiektu, ponieważ w hotelu , jak się później okazało panują spartańskie warunki, jest brudno, nie dba się w nim o czystość, posiłki są bardzo kiepskie ,basen zaniedbany, a plaża nie nadaje się do plażowania i wypoczynku. Zdjęcia hotelu na stronie firmy są niestety stare i nieaktualne...

W kilka dni po rezerwacji udało nam się znaleźć kontakt z rodziną, która była w tym hotelu w lipcu 2014 roku , okazało się, że hotel nazywał się Dormotel Atlantigue , a jeszcze wcześniej Vincci Al Kantara ...
Bravo Djerba nie ma nigdzie żadnych opinii turystów , ale kiedy szuka się starych nazw, można znaleźć opinii całe mnóstwo...
Po ich przeczytaniu i obejrzeniu zdjęć jesteśmy totalnie wystraszeni, zawiedzeni i zażenowani .
Nie możemy sobie pozwolić, by jedyne wakacje w roku, wyczekiwane, szczególnie przez dzieci , spędzić w takich warunkach..., Nie stać nas na inne wyjazdy , więc ten wypoczynek miał być jedyny w swoim rodzaju...
Biuro Sun & Fun proponuje nam zamianę hotelu za dopłatą ( znaczną dopłatą , około 2, 5 tys za rodzinę do hotelu 3 * , niestety też o przerażających opiniach ...) . Hotele 4-5 * są dla nas niestety nieosiągalne finansowo...
My nie pragniemy luksusów, ale czystości , schludnej plaży , do wybrednych kulinarnie nie należymy, zjemy byle co, ale w czystości...

Mamy też możliwość rezygnacji, z tym , że stracimy ok. 850 zł , co dla nas jest sporą stratą finansową...

Czy faktycznie nie możemy nic innego zrobić ?

Jakie są nasze prawa?

Firma zagrała z nami bardzo nie fair , to nieuczciwe, dlaczego mamy za ich nieuczciwość płacić aż tak wiele...?

Prosimy o radę

    • Nieuczciwość biura przy rezerwacji... 

      [2015-01-24 00:37 37.190.161.*]

      Oferta nie zgodna z opisem folderami itp.sugeruje wysłać pismo z odstapieniem od umowy w związku z wprowadzeniem w błąd.
      Warto skorzystać z Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta, który w Panstwa imieniu wyślę pismo.
      Niestety ale tak jest coraz częściej i trzeba walczyć o swoje prawa.
      Nasza sprawa znajdzie finał w sadzie -pozew złożony.   odpowiedz »

      • Nieuczciwość biura przy rezerwacji... 

        [2015-01-28 12:48 83.21.179.*]

        Aby stwierdzić, że świadczenia są niezgodne z umową, najpierw należy z nich skorzystać i jeżeli rzeczywiście odbiegają od warunków umowy/oferty, można złożyć reklamację, domagać się odszkodowania/zadośćuczynienia. Nie ma możliwości odstąpienia od umowy z winy TO, ponieważ ktoś znalazł złe opinie na temat hotelu w internecie, albo mu się hotel odwidział   odpowiedz »

    • Nieuczciwość biura przy rezerwacji... 

      [2015-01-26 18:48 83.5.54.*]

      No cóż, przykra sprawa ale taki jest często finał zakupu w tzw. salonie firmowym touroperatora. Żaden szavujący się agent nie mógłby sobie pozwolić na taki numer. A w biurach wybranych, byłych organizatorów, pomimo, że wniosek o upadłość od rana leżał w sądzie, do późnych godzin popołudniowych jeszcze zawierano umowy z Klientami i przyjmowano wpłaty.
      Ale jeśli wydaje się Klientom, że w ten sposób jest taniej (choć to nieprawda), a może jescze otrzyma się nadzwyczajny upuścik to tego rodzaju sytuacje wcale nie są rzadkością.
      Pracownicy biur organizatorów nie powiedzą marnego słowa o ofercie swoich pracodawców a agenci owszem bo dla agenta Klient to człowiek a dla touroperatora to tylko numer rezerwacji.   odpowiedz »

    • Nieuczciwość biura przy rezerwacji... 

      [2015-01-27 21:17 178.36.51.*]

      Nie bardzo rozumiem dlaczego najpierw rezerwujesz hotel a dopiero później szukasz opinii na jego temat? Skąd możesz wiedzieć jakie warunki zastaniesz na miejscu? Jaka ma być przyczyna odstąpienia od umowy? Poproś o aktualne zdjęcia hotelu to może okazać się, że jednak wszystko OK. Często zmiana nazwy wiąże się ze zmianą właściciela - być może kolejny właściciel hotelu bardziej dba o jego reputację i nie czekają Cię żadne spartańskie warunki, choć 3* w Tunezji to jest niestety loteria   odpowiedz »

    • Nieuczciwość biura przy rezerwacji... 

      [2015-01-28 00:02 84.10.203.*]

      Proszę pamiętać, że OPINIE o hotelach mogą być stare ! Dużo hoteli remontuje się i opinie są nieaktualne. Ale zgadzam się z poniższą opinią o zakupach w biurach salonach własnych.
      Agenci wstrzymują sprzedaż gdy jest coś nie tak.Dla nas klient jest NR 1.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję