TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Alfa Star z nową gwarancją

Data wysłania: 2015-01-16 11:56 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Biuro podróży Alfa Star poinformowało o zakupie nowej gwarancji ubezpieczeniowej. Zakończyło tym samym falę spekulacji odnośnie swojej przyszłości.

Nowa gwarancja ubezpieczeniowa touroperatora obowiązuje od 17 stycznia 2015 roku do 16 stycznia 2016 roku. Opiewa na kwotę 20 mln złotych, a gwarantem jest Europäische Reiseversicherung AG.

Przez ostatnie dni miało miejsce wiele spekulacji i wątpliwości odnośnie nowego zabezpieczenia finansowego Alfa Star. Pisaliśmy o tym w artykule OSAT zaniepokojony Alfa Star

Z dokumentem gwarancji ubezpieczeniowej można zapoznać się poniżej.


Możesz także pobrać plik: turinfo_20150116_b6ad71ce587504841e78a8a808ccdaed60a4c980.pdf

    • Alfa Star z nową gwarancją 

      [2015-01-16 12:11 83.0.175.*]

      Urząd Marszałkowski Wielkopolski wymaga złożenie deklaracji na 2 tygodnie przed terminem upływu ważność. Po terminie tracimy płynność . Urząd Marszałkowski Mazowiecki tego nie wymaga .
      A z zakupionej polisy wynika że transakcja została zawarta 12.01.2015. I wystarczyło terminu do podania do UM Mazowieckiego .   odpowiedz »

      • Alfa Star z nową gwarancją 

        [2015-01-16 13:38 77.253.207.*]

        Alfa Star jest dla mnie przykłądem jak pięknie mozna wyautować konkurencję z rynku, ładnie prowadzone posty w meiach, na FB czy TUR info naprwdę były profesjonalne, można sie naprawdę dużo nauczyć z tego jak wyautować firme z rynku, z drugiej strony Egipt to rynek całoroczny - więc świetny kąsek, Turcja z GTI zjedzona więc przyszła pora na Egipt. podobały mi się te info z troską - nie sprzedawajmy, poczekajmy, nie pomagajmy sobie nawzajem ale poczekajmy, najlepszy jest brak sprzedaży bo to prowadzi do utraty płynności finansowej. Kiedyś była taka zyczliwość branży, gdzie jeden drugiemu pomagał, byliśmy jedna wielką turystyczną rodziną, były oczywiście wyjątki ale jako agenci mieliśmy za plecami organizatorów, na ktorych mogliśmy liczyć . Teraz są czasy topienia się nawzajem i rzucania do gardła, agent to zło konieczne , jak można go wyautować bo wypracował punkt to obok jest biuro własne albo franek i agent ma rozwiązaną umowę - obecnie to standard u niektórych organizatorów, na współpracy zyskują wszyscy na wojnach również tracą wszyscy, najeść się można łyżeczka a chochlą zawsze się udławimy, ta żarłoczność w branży prowadzi do unicestwienia wszystkich, zamiast współpracować i dbać o klienta aby chciał kupować u nas to jest zżeranie agentów i mniejszych organizatorów a na końcu zstanie klient, który kupuje sam, przez internet i nie robi rezerwacji u organizatora bo po co skoro może taniej kupić sam sobie rezerwując poszczególne lementy. Nie ma agenta na dole dopieszczającego klienta w każdy sposób, bo agent to mała rodzinna firma i nie patrzy na czas pracy, nie bierze urlopów bo jak nie zapracuje na chleb to go po prostu nie ma. Agent powoduje rozleniwienie klienta przez swoje dopieszczanie i zamiast w necie klient kupuje u agenta ale dzieki temu u organiztora i pracę mają organizatorzy i agenci - to takie jedzenie łyżeczką ale stała praca , teraz rozkręca się forma jedzenia chochlą , Alfy na razie nie udało się zjeść, ciekawe kto następny???   odpowiedz »

      • Alfa Star z nową gwarancją 

        [2015-01-19 14:09 78.10.184.*]

        Bzdury piszesz, nawet nie podpiszesz się z jakiego biura łobuzie. A z urzędu przychodzi powiadomienie, że kończy się, ale cóż możesz wiedzieć jak koperty otwierasz tylko.   odpowiedz »

    • Alfa Star z nową gwarancją 

      [2015-01-19 13:09 83.0.175.*]

      Wszystkie chwyty dozwolone , Alfa Star robi kpiny i żarty z klientów , jak sie udaje niech robi.
      Wielkie zamieszanie w mediach - brak polisy OC . Kto na to pozwala chyba tylko Urząd Marszałkowski.
      pod który to biuro podlega.   odpowiedz »

      • Alfa Star z nową gwarancją 

        [2015-01-19 14:10 78.10.184.*]

        to co piszesz świadczy o twoim ograniczeniu umysłowym i wiedzy. Palant   odpowiedz »

      • Alfa Star z nową gwarancją 

        [2015-01-19 14:10 78.10.184.*]

        Głupek   odpowiedz »

    • Alfa Star z nową gwarancją 

      [2015-01-19 14:11 78.10.184.*]

      OSAT szuka taniej sensacji,to żenada, nie działanie w imieniu agentów, nie podobają mi się takie działania, wszyscy wiedzieli, kiedy kończy się gwarancja, tylko większość nie wie ile trzeba dokumentów przedstawić do odnowienia i pytanie, po co ta nagonka w okresie ważności gwarancji była, bo nie chcę nawet myśleć, że działacie w imieniu konkurencji. Agenci z organizatorami powinni żyć w zgodzie, udoskonalać produkt, współpracę, obsługę klienta a nie tylko żądać większej prowizji to organizator bierze na siebie odpowiedzialność finansową, agent mniej sprzeda mniej zarobi, gdy organizator nie sprzeda ponosi straty, w końcu zrozumcie - jesteśmy wszyscy po tej samej stronie !!! A p. Strzylak bo większość krzykaczy powinna do niego z branży tak zwracać się, to pionier turystyki masowej, zapomniało wielu i ile zarobiło na sprzedaży, nie martwiąc się, ile wysiłku i ryzyka jest w organizacji. Krzysztofie gratuluję tego co zrobiłeś i życzę sukcesów w dalszej działalności.   odpowiedz »

      • Alfa Star z nową gwarancją 

        [2015-01-19 15:35 83.19.65.*]

        Chciałem poinformować iż jako zarząd OSAT nie szuka taniej sensacji ani nie działa na rzecz innych TO, kilka krotnie rozmawialiśmy z Prezesem Strzylakiem osobiscie kilkakrotnie telefinicznie rozmwiałem w tej sprawie .Również byliśmy w stałym kontakcie z Mazowiecki Urzędem Marszałkowskim i do ostatniego dnia ważności gwarancji nie wpłynęły stosowne dokumenty , ponadto w komunikacje zawieszonym na www.osat.pl nie było i nie ma znamion ataku na firmę ALFA STAR wydaje się że ktoś nie doczytał ze zrozumieniem . Ze strony ubezpieczyciela mieliśmy informację że gwarancja jest przygotowywana i będzie przyzna na po dostarczeniu brakujących załączników . Jednocześnie sugeruję doczytać ustawę o usługach turystycznych w których jasno jest określony termin składania gwarancji , przypominam również że już był taki precedens z TO i kilkunastu agentów którzy sprzedali po terminie obowiązującej gwarancji musieli zwracać klientom pieniądze ze swojej kieszeni ponieważ okres ochronny skończył się dzień wcześniej . Z poważaniem Artur Grocholski   odpowiedz »

        • Alfa Star z nową gwarancją 

          [2015-02-05 13:39 194.42.119.*]

          Jak to "do ostatniego dnia ważności gwarancji nie wpłynęły stosowne dokumenty " jak gwarancja była ważna do 16 stycznia 2015 a podpisana 12 stycznia 2015 w Gdańsku! coś tu kręcicie.   odpowiedz »

      • Alfa Star z nową gwarancją 

        [2015-01-20 13:08 77.253.207.*]

        słusznie!! pytanie tylko komu tak bardzo zależało na zdyskredytowaniu Alfy??? od ilu miesięcy Alfa była na "topie" we wszystkich przekazach !!!niestety - dla kogoś, nie udało się Ich wyautować z rynku, a to taki łakomy kąsek!!! Egipt, kierunek całoroczny więc wart przejęcia jak Turcja po GTI. Jak to się nie udało to pewnie za chwilę będa stroskane artykuły o Egipcie, jak tam niebezpiecznie, każda metoda jest dobra aby osłabić konkurencję a media tworzą rzeczywistość a nie opisują jak to mylnie większość uważa!!! Jakie zlecenie taki artykuł!!!   odpowiedz »

      • Alfa Star z nową gwarancją 

        [2015-01-20 16:38 83.30.16.*]

        Uważam że Osat dużo robi dla agentów, jeżeli ktoś uważa inaczej to niech wskaże organizację która zrobiła więcej !!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję