Biuro gawatur
[2008-10-24 13:47 83.3.233.*]
bardzo polecam najlepsze biuro~~ bylem z nimi 5 razy odlotowo!!! odpowiedz »
Biuro gawatur
[2008-12-02 20:23 81.168.143.*]
nie polecam. konsultani nie maja pojecia o sprzedawanych wycieczkach. Wprowadzili nas w blad, twierdzac ze lecimy z opcja AI a na pytanie co oznacza zapis AI snack uslyszalam ze tak to sie nazywa w tym hotelu. Na miejscu niestety okazalo sie ze jest to opcja z dwoma posilakmi. Po powrocie biuro sie wypielo twierdzac ze nie ma podstaw do reklamacji, bo w umowie byl wyrazny zapis ze jest to taka oferta, owszem byl zapis, tylko nie mielismy podstaw zeby nie wierzyc Pani A. ktora zapewnila nas nas ze to "wszystko w cenie". Narazilismy sie na koszty telefoniczne w zwiazku wyjasnianiem sytuacji, oraz zakup 28 posilkow dodatkowych. W przypadku tego biura duzo bezpieczniej jest poprostu kupic cos przez internet niz liczyc na wiedze pracownikow odpowiedz »
Biuro gawatur
[2009-07-11 21:12 83.13.191.*]
a ja się sparzyłem , obiecali mi że dostane gumową kaczke dla dziecka przy rezerwacji Tunezji. a tu Ani Tunezji ani kaczuszki. Odwolali mi lot z wroclawia i kazali na własny koszt jechać do Katowic. Skandal Oszuści i rozczarowane dziecko. odpowiedz »
Biuro gawatur
[2010-02-18 12:21 83.13.191.*]
obsluga barzdzo mila musieliscie miec pecha bardzo wielka wiedza pana P. jezdzilmy co roku jest cudnie odpowiedz »
Biuro gawatur
[2010-03-26 08:16 82.143.189.*]
odwołanie lotu z danego miasta nie jest winą organizatora, ani tym bardziej agenta jakim jest Gawatur.
Prawdopodobnie też nie kazali jechać do Katowic, a dali do wyboru wyjazd do Katowic lub bezkosztową rezygnację z wycieczki. A gdyby w czasie lotu powrotnego z Tunezji, z powodu np. silnej burzy samolot nie wylądowałby we Wrocławiu, a w Katowicach/Poznaniu czy gdzieś indziej to też by była ich wina?
Ludzie przy podpisywaniu umowy, czytajcie uważnie warunki uczestnictwa. odpowiedz »
Biuro gawatur
[2010-07-01 13:47 78.8.143.*]
naprawde jezdze z nimi od 2 lat i jestem bd.zadowolona ..;p jest najlepsze we wro ;p dodam ze nie jestem pracownikiem biura ^ odpowiedz »
Biuro gawatur
[2010-02-18 19:09 83.238.53.*]
Własciciel kładzie duży nacisk na profesjonalna obsługę. Niestety w stosunku do pracowników nie jest juz taki w porzadku, dlatego taka ciągła rotacja pracowników. Wciąż ich wymienia stad niedociagnięcia u pracowników. Wiem bo tam pracowałam. odpowiedz »
Biuro gawatur
[2010-03-26 10:36 77.252.52.*]
do czytelnika 82.143.189.*] a skad nagle ten wątek czyżby znowu jakiś niezadowolony klient. Trzeba na formu opisywac jakie sa zasady odwołania lotów z portów lokalnych. Bo nikt nie opisywał takiej sytuacji na tym forum. Od razu widac kto pisze które posty z biura hii hii odpowiedz »
Biuro gawatur
[2010-11-15 13:34 87.105.8.*]
nienawidzę tego biura sprzedali mi ofertę upadłego biura Selectours skasowali kasę i zwrócili mi tylko 50% O RESZTĘ SIĘ MAM SAM UBIEGAĆ żenada jakaś . Biorą kase i mają cie w d...
Koszek-były klient odpowiedz »
Biuro gawatur
[2010-11-15 17:19 83.6.62.*]
Szczerze powiedziawszy to pierwsze słyszę o takim biurze... a jak nie znam organizatora, to nie ma szans żebym gdziekolwiek z nim poleciała. Wolę jednak bardziej znane BP, tui, triadę czy AlfaStar. Przynajmniej mogę być pewna ubezpieczenia i dotrzymania warunków umowy. odpowiedz »
Biuro gawatur
[2010-11-16 13:00 195.150.165.*]
Ja również nigdy o nim nie słyszałam. Faktycznie lepiej zawsze polecieć z jakimś znanym, żeby później nie okazało się, że będą jakieś problemy. Zawsze przed wyjazdem pytam znajomych z jakim biurem byli. Teraz dużo osób lata albo z tui a spora część z alfa starem. odpowiedz »