Pasażerowie Lufthansy ustalą własną cenę za podwyższenie standardu lotu
Data wysłania: 2014-11-25 09:22 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Od soboty 22 listopada nowa klasa ekonomiczna premium jest dostępna na wszystkich trasach obsługiwanych przez Boeingi 747-8 z Frankfurtu (w tym do Bangalore, Buenos Aires, Chicago, Hong Kongu, Los Angeles, Mexico City, Pekinu, São Paolo, Seulu, Tokio-Haneda oraz Waszyngtonu).
Równolegle z uruchomieniem Klasy Ekonomicznej Premium, pasażerowie Lufthansy mają po raz pierwszy możliwość dokonania upgrade’u z klasy ekonomicznej do klasy ekonomicznej premium. Korzystając z usługi myOffer, klienci posiadający ważny bilet na przelot klasą ekonomiczną Lufthansy, mogą dokonać podwyższenia do klasy ekonomicznej premium zgodnie z motto "Twój upgrade w Twojej cenie". Przy odrobinie szczęścia będą mogli cieszyć się korzyściami nowej klasy podróży na połączeniach międzykontynentalnych. Jest to uzależnione od miejsc dostępnych w klasie ekonomicznej premium na danej trasie.
Jak to działa? Pasażerowie, którzy zarezerwowali bilet w klasie ekonomicznej, mogą korzystając z zakładki “Moje rezerwacje" na stronie internetowej przewoźnika, zalogować się i sprawdzić, czy mają możliwość dokonania upgrade’u poprzez myOffer. Link przeniesie ich na stronę myOffer, gdzie można dokonać podwyższenia klasy podróży. Podwyższenie może być edytowane i wycofane do 72 godzin przed zaplanowanym wylotem. Po upływie tego czasu, pozostaje w mocy.
W procesie selekcji, który będzie trwać od 72 do 36 godzin przed wylotem, brana będzie pod uwagę liczba dokonanych podwyższeń oraz liczba miejsc dostępnych
w nowej klasie ekonomicznej Premium, a także wartość upgrade’ów.
Wszyscy pasażerowie, którzy dokonali upgrade’u, otrzymają drogą mailową powiadomienie o jego ostatecznej akceptacji lub braku takiej możliwości, najpóźniej pomiędzy 48 a 24 godzinami przed planowanym wylotem. Jeśli decyzja będzie pozytywna, ich karta kredytowa zostanie obciążona zadeklarowaną wcześniej kwotą. Pasażerowie ci otrzymają także zaktualizowaną wersję e-biletu. Pasażerowie, których upgrade zostanie odrzucony, wykorzystają swoje bilety w klasie ekonomicznej bez żadnych dodatkowych kosztów.
Klasa ekonomiczna premium pozwala każdemu pasażerowi na podróż z dwoma sztukami bagażu (każdy o wadze do 23 kg), czyli dwukrotnie więcej niż w Klasie Ekonomicznej. Za dodatkową opłatą w wysokości 25 euro, pasażerowie tej klasy mogą zapewnić sobie wstęp do komfortowych saloników biznesowych Lufthansy przed podróżą. Po wejściu na pokład każdy pasażer otrzymuje powitalnego drinka.
Podróżujący klasą ekonomiczną premium, znajdą przy swoich fotelach podręczną kosmetyczkę z praktycznymi akcesoriami podróżnymi, indywidualne gniazdko elektryczne oraz butelkę wody. Posiłki są prezentowane w menu i serwowane na chińskiej porcelanie. Dodatkowo pasażerowie mogą cieszyć się bogatym systemem rozrywki pokładowej, dostępnym na dużych monitorach umieszczonych na fotelach znajdujących się przed nimi.
Usługa myOffer jest teraz dostępna na wszystkich trasach klasy ekonomicznej premium. Ze względów prawnych i technicznych, z oferty wyłączone są bilety zarezerwowane w Indiach i Japonii, a także bilety grupowe.
Lufthansa pozwoli pasażerom ustalić cenę [2014-11-25 09:22 80.52.137.*] supernowoczesne rozwiązania w Lufthansie, ... a potem okazuje się, że odwołują rejs i trzeba się nieźle namęczyć, aby zwrócili pieniądze, bo a to zakładka reklamacyjna nie działa, a to Lufthansa "sprawdza" po raz setny, że ... odwołała rejs, a to procedury trwają. Jednym słowem, obiecanki jak powyżej, a w praktyce OSZUSTWO ! odpowiedz »
|