TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Turystyka krajowa

Promocja poznańskiej Malty

Data wysłania: 2008-05-29 15:52 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Kolejka górska, termy i słoniarnia - takimi atrakcjami już niedługo może kusić poznańska Malta. Wczoraj grupa złożona z MPK, ZOO, POSiR, Malta Ski i firm prywatnych podpisała w tej sprawie porozumienie.

- Poznaniacy oczekują, że Malta będzie areną rozrywki. Jeśli tak się nie stanie, to za kilkanaście lat mało kto będzie chciał tutaj przychodzić - mówi Konrad Tuszewski, dyrektor Malta Ski - Dlatego na Malcie potrzebne są nowe inwestycje, by mogła być rozpoznawalna w Wielkopolsce, Polsce i Europie. Koniecznie trzeba wybudować termy i słoniarnię. Jeśli tego nie zrobimy, to zarżniemy kurę, która może zacząć znosić złote jajka.

Na Malcie w najbliższych latach mogą pojawić się nowoczesne urządzenia rozrywkowe m.in. rollercoaster, czyli kolejka górska.

Niedługo w internecie pojawi się strona www.malta.poznan.eu, na której będzie można zapoznać się ze wszystkimi atrakcjami Malty, dowiedzieć się, co i za ile kupić, gdzie się zabawić. Ze strony na telefon komórkowy lub iPOD będzie można ściągnąć informacje słowne o Malcie i podczas spaceru wysłuchać ciekawych informacji.

Deklaracje te pojawiły się dzięki zawiązaniu grupy partnerskiej o nazwie malta.poznan.eu, wszyscy oni chcą inwestować nie tyle w poszczególne elementy (stok, tor saneczkowy czy minigolfa), ale w Maltę jako całość. Jest to możliwe dzięki projektowi "Turystyka - wspólna sprawa", który jako pierwszy w Polsce został uruchomiony w naszym regionie i już przynosi efekty.

- Grupy najpierw stworzą dokładną wizję swoich produktów, a potem - głównie za unijne pieniądze - przeszkolą pracowników z branży turystycznej. Szkolenia zawodowe i językowe przejdzie cały personel: od barmana po sprzątaczkę. - Dotychczas wszyscy działali po omacku. Nasz projekt szkoleniowy da im narzędzie do poruszania się na rynku turystycznym. Stworzenie produktu spowoduje, że turysta będzie o nim wiedział i będzie chciał z niego skorzystać. To produkt turystyczny ma być rozpoznawalny, a nie gmina czy powiat - przekonuje Ewa Przydrożny, koordynator projektu w Wielkopolsce.

    • Malta Poznań 

      [2008-05-29 15:52 83.15.111.*]

      super tam jest tyle atrakcji i jaka atmosferka jak nad morzem:)   odpowiedz »

      • Malta Poznań 

        [2009-04-15 22:16 79.189.116.*]

        jasne   odpowiedz »

        • Malta Poznań 

          [2010-08-22 21:05 188.33.54.*]

          minus tylko ze wod zielonawa   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję