TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Baza turystyczna

Hotel pobierał opłaty za negatywne opinie

Data wysłania: 2014-11-21 15:08 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Broadway Hotel w Blackpool znalazł sposób na gości, którzy chcieli napisać negatywne opinie na temat obiektu w serwisie TripAdvisor.

Hotel postanowił pobierać 100 funtów z karty klienta za każde napisanie złej opinii. Rachunek był zaskoczeniem dla jednego z małżeństw, które miało okazję przebywać w hotelu. Wielokrotnie sygnalizowali obsłudze, że większość sprzętów w pokoju nie działa a w łazience nie ma ciepłej wody. Za każdym razem obsługa zbywała ich i tłumaczyła, że awarie zostaną usunięte następnego dnia. Takie rozwiązanie nie przypadło do gustu gościom, którzy zatrzymali się w hotelu tylko na jedną noc.

W związku z niemiłym doświadczeniem małżeństwo postanowiło opisać całą sytuację w internecie, dodatkowo zamieszczając zdjęcia dokumentujące pobyt. Kilka dni potem okazało się, że ich konto zostało obciążone kwotą 100 funtów od jednej opinii.

Okazało się, że w warunkach uczestnictwa umieszczono zapis, iż wszystkie negatywne opinie na temat obiektu będą karane kwotą 100 funtów za każdy negatywny wpis. Specjaliści zajmujący się hotelowymi markami zgodnie twierdzą, że nigdy nie spotkali się nigdzie z takim zapisem.

Rzecznik prasowy TripAdvisor, James Kay stwierdził, że takie działanie hotelu jest całkowicie sprzeczne z polityką serwisu. Na stronie internetowej każdy może obiektywnie wyrazić swoją opinię - zarówno pozytywną jak i negatywną. Właściciele zamiast karać negatywne opinie, powinni zająć się poprawą warunków w swoim hotelu.

Cała sprawa została zgłoszona odpowiednim organom, które zajmują się ochroną praw konsumenta. Obecnie małżeństwo czeka na zwrot gotówki.

    • Kara za negatywną opinię 

      [2014-11-21 15:08 80.52.226.*]

      ciekawe, fantastyczny pomysł na autoreklamę.
      To tripadvisor bryluje w publikowaniu negatywnych opinii, nawet przy zwróceniu uwagi odmawia korekty.znając zaś zasięg wrogiej konkurencji-wszystko jest możliwe co klient znajdzie aby także szukać rekompensaty kosztowej. Już dawno prawnicy na to wpadli i bezpłatnie podróżowali po świecie, potem - lekarze, a teraz i Kowalski. Jak we wszystkim - są dobrzy i żli operatorzy oraz obiektywne opinie - ja nie znosze śledzi - i jak podadzą - koniec świata, a Kowalski je uwielbia i dla niego raj. Szkoda, że klienci poza obelgami nie czytają nic więcej, aby potem czytać ze zrozumieniem jak przydarzy się zwykły opis hotelu. W takim zwykłym za zwykłą cenę szukają luksusów.Pod choinkę dostaną magiczną różdżkę już wkrótce.   odpowiedz »

    • Kara za negatywną opinię 

      [2014-11-26 11:25 31.182.41.*]

      Może właścicielem hotelu jest Putin, albo Łukaszenko?   odpowiedz »

    • Kara za negatywną opinię 

      [2014-12-01 15:13 79.185.162.*]

      sprytne   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję