Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Forum grupa: Gastronomia
Kim jest typowy klient restauracji?Data wysłania: 2014-06-16 11:06 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: "W Polsce coraz więcej osób zwraca uwagę na to co i jak je. Do wzrostu świadomości w tym wymiarze przyczynia się widoczny w ostatnim czasie trend slow food. Zrozumieliśmy, że to co jemy wpływa na naszą kondycję fizyczną oraz psychiczną, dlatego tak ważne jest abyśmy w miarę możliwości dbali o jakość produktów, które spożywamy. Wyniki naszej ankiety jasno wskazują, że konsumenci coraz częściej wybierają restauracje zamiast fast foodów." - skomentował Aleksander Buchacz, dyrektor zarządzający OpenCard. Najwięcej osób wychodzi do restauracji popołudniami, średnio w godzinach od 16 do 20. Klienci dobierają lokale sugerując się opinią znajomych, menu, ceną jedzenia oraz opiniami znalezionymi w Internecie. Czynnikiem, który skutecznie przyciągnąłby do lokalu badanych wcześniej jest stały rabat oraz wysoka jakość jedzenia. Duże znaczenie ma także poziom obsługi klientów.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyRyanair zapowiada nowe połączenie z Gdańska
Rośnie ruch pasażerski na lotnisku w Zielonej Górze
Przychody ze sprzedaży w Rainbow wciąż na plusie
Hiszpańscy przewoźnicy z nowymi prezesami
Sfinks - Hurghada i Marsa Alam
Wypełnione samoloty na wrocławskim lotnisku
Generali wprowadza nowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
PIT będzie rozmawiała w sprawie wycieczek szkolnych
Accor powołał nowego CEO Regionu Północnego
Ryanair otwiera nowe połączenie z Olsztyna