TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ

Data wysłania: 2014-03-04 11:39 Autor: Czytelnik IP 78.8.112.*

Klienci (8 osób z małymi dziećmi), którzy w Ranbow zarezerwowali wczasy w lutym, po wyraźnym ostrzeżeniu ze strony MSZ chcą zrezygnować zupełnie albo zmienić na inny kierunek. RT ma to głeboko w d... Żadnych zmian, żadnych rezygnacji. I to ma być dobry Touroperator?

    • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

      [2014-03-04 12:23 212.67.150.*]

      Jak rezerwowali wczasy ,to jaka była rekomendacja MSZ dotycząca Egiptu?   odpowiedz »

    • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

      [2014-03-04 12:27 78.8.112.*]

      Napisałem to samo na ich stronie na Facebooku - post już skasowany, a ja mam bana - już nic u nich nie mogę napisać.   odpowiedz »

      • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

        [2014-03-04 12:59 212.67.150.*]

        Napisz coś krytycznego na stronie TUI- też usuną i dostaniesz bana:)
        Rainbow uczy się od Andryszaka jak czyści się facebooka z niewygodnych wpisów.   odpowiedz »

        • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

          [2014-03-05 00:22 87.207.110.*]

          To samo na TUI czy Itace- też usuną i dostaniesz bana.
          TO uczą się od Pana Andryszaka jak czyści się fora z niewygodnych wpisów, jednym wychodzi to lepiej innym gorzej, efekt taki sam: niesmak i brak zaufania do TO, jeszcze chwila i się skończy   odpowiedz »

      • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

        [2014-03-04 15:07 91.193.73.*]

        Napisał Pan to samo (i ma pan to samo IP co osoba, która umieściła ten post) Może ma Pan rozdwojenie jaźni :-?   odpowiedz »

        • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

          [2014-03-04 20:20 62.21.74.*]

          Słyszałeś o czymś takim jak powtórzenie? Sam piszesz po 2 posty pod tym samym wpisem, a masz pretensje ,że przez ponowny wpis ktoś chciał zwróić uwagę na problem?   odpowiedz »

      • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

        [2014-03-04 15:10 91.193.73.*]

        Hmm... słyszał Pan o czymś takim jak numer IP. Może ma Pan rozdwojenie jaźni. Odpisuje Pan samemu sobie?   odpowiedz »

    • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

      [2014-03-04 12:36 78.8.112.*]

      Rainbow ma w głębokim poważaniu nie tylko komunikaty MSZ, ale także tych, którzy o tym krytycznie napiszą na ich stronie na Facebooku. Wpisy skasowali, a ja mam zablokowaną możliwość dodawania postów.
      A napisałem tam (cytując za Rzeczpospolitą) mniej więcej tak:
      "Nikt się nie wycofał. Wręcz przeciwnie, ludzie pytali na Facebooku, czy wylot dojdzie do skutku, a kiedy słyszeli, że tak, oddychali z ulgą - relacjonuje Świderski". Nie widzę tu ani pytających, ani oddychających z ulgą. Widzę natomiast, że nie pozwalacie na zmianę kierunku lub rezygnację z wyjazdu do Sharmu. Obawiam się o życie małych dzieci, które chciałem ze sobą zabrać. Serio traktuję ostrzeżenia MSZ nie zalecające wyjazdów w ten region. Taka pazerność zasługuje na potępienie.   odpowiedz »

      • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

        [2014-03-04 13:16 46.253.210.*]

        a może by pobudzić rozum turystów? czy ktoś zmusza klientów do zakupu wycieczki do Egiptu? Pomimo jasnego komunikatu MSZ? A później jedzie się na sumieniu biur podróży... Nie chcesz - nie jedź. W Egipcie nie od wczoraj huczy, a później połowa osób jest oburzona, że wycieczki odwołane i zmarnowany urlop. Kochani przcież w Egipcie juz dawno są takie a nie inne nastroje i po co tam rezrwujecie wczasy? troszeczkę rozsądku i rozumku:P   odpowiedz »

    • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

      [2014-03-04 14:01 91.193.73.*]

      Szanowni Państwo, autorzy tego wątku. Naszym priorytetem jest dbałość o jak najlepsze relacje z klientami. Na chwilę obecną nie podejmujemy decyzji o anulacji wylotów o czym indywidualnie będziemy powiadamiać naszych klientów. Pragniemy dodać, że na bieżąco obserwujemy sytuacje w kurortach i jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi rezydentami, kontrahentami oraz ambasadą. Jeżeli sytuacja ulegnie zmianie, również przekażemy stosowny komunikat. Czujemy się również w obowiązku poinformowanie, iż banowanie na Facebooku nigdy nie jest bezpodstawne. Nie ma to nic wspólnego z krytycyzmem zamieszczonego postu a raczej z podejrzeniem, że profil osoby, która go zamieszcza jest fikcyjny ( np. użycie zdjęcia osób trzecich w charakterze zdjęcia profilowego). Fakt ten został również przez nas zgłoszony do Facebooka z prośbą o sprawdzenie. Do czasu wyjaśnienia sprawy tacy użytkownicy są zwyczajnie blokowani. Ponieważ w naszym systemie rezerwacyjnym nie występuje również podane przez autora nazwisko na jakikolwiek wyjazd do Egiptu ( tym samym nazwisko, którym autor posługuje się na Facebooku), więc tym bardziej sprawa wydaje się nam podejrzana i świadcząca o fikcyjności danych, którymi autor się posługuje jako użytkownik Facebooka. Kolejny zarzut w sprawie pytających klientów- tak mieliśmy sporo maili z zapytaniem na Fcebooku. Nie wszyscy publikują posty bezpośrednio na naszym profilu. Jesteśmy w stanie przyjąć każdą krytykę, jesteśmy również zawsze chętni do pomocy naszym klientom, ale nie możemy pozostawiać bez reakcji takiej sytuacji. Jednocześnie bardzo prosimy o odrobinę cierpliwości w sprawie komunikatów.   odpowiedz »

      • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

        [2014-03-04 20:16 62.21.74.*]

        Witam przedstawiciela Rainbow na facebooku :) Co do meritum, to oczywiście organizator podejmuje decyzję o odwołaniu imprezy i nikt nnie ma pretensji o to,że TO ma takie prawo. Wg mnie ważniejsza jest opieszałość w informowaniu o swoich decyzjach.
        Co do wpisów na facebooku, to nie zgadzam się z opinią przedstawioną przez Państwa. Facebook jako platforma społecznościowa służy do wymiany pogłądów. Niech mi ktoś poda powód, dlaczego banujecie Państwo osobę( nawet używajacą nieprawdziwych danych) , zamiast udzielić odpowiedzi? Przecież to jest zwykłe cwaniactwo i wykorzystywanie regulaminu facebooka do walki z krytyką i opiniami niekoniecznie pozytywnymi.
        Jako osoba, która wielokrotnie zadawała problemowe pytania na facebookach TO mogę tylko stwierdzić,że pod prawdziwymi danymi można zadać tylko 1 niewygodne pytanie- konsekwencją jest zablokowanie.
        Rainbow Tours niestety też stosuje tą metodę, a następnie macie Państwo pretensje,że ludzie zakładają kolejne profile?
        Podobnie sprawa ma się z wpisami- niestety Państwo też je usuwacie i mogę zapewnić,że nie tylko wyjątkowo krytyczne.
        Możliwe,że wszyscy TO powinni zablokować możliwość umieszczania jakichkolwiek komentarzy i sytuacja będzie jasna? A tak to ludzie zadają pytania, są blokowani i smród się ciągnie.   odpowiedz »

        • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

          [2014-03-05 12:07 91.193.73.*]

          Jesteśmy przeciwni wykorzystywaniu wizerunku oraz danych osób trzecich bez ich wiedzy przez użytkowników np.Facebooka- to raczej jest przestępstwo i stoi w sprzeczności z regulaminem Facebooka. Ponieważ wysłaliśmy owy profil do analizy, profil ten automatycznie został zablokowany, a posty publikowane przez taką osobę znikają- bez naszej ingerencji. Poza tym autor postu wprowadza innych użytkowników w błąd informując o swojej sytuacji ( strach o dzieci), gdyż taka osoba w naszym systemie rezerwacyjnym nie istnieje. Są to zwyczajne nadużycia i kłamstwa na które się zgodzić nie możemy. Na krytyczne posty odpowiadamy, dbamy o dialog z naszymi klientami oraz niejednokrotnie pomagamy w różnych sytuacjach. Tak zapewne byłoby i w tym przypadku...niestety celem autora postu było jedynie wzbudzenie bezpodstawnej sensacji. Nie powinno być tak, że można dowolnie i z pominięciem ogólnych zasad dobrych obyczajów szkalować innych bez konsekwencji do tego w kłamliwy sposób, a druga strona nie może nic z tym zrobić. Otóż może i ma do tego pełne prawo. Zapewniamy, że zanim odpowiemy na jakikolwiek post bardzo dokładnie sprawdzamy sytuację oraz okoliczności, tak, żeby udzielić dokładnej odpowiedzi. W tym przypadku nie mogliśmy się odnieść do zarzutów, ponieważ taka osoba nie istnieje. Dlaczego ludzie zakładają fikcyjne profile?...zapewne dlatego, że mają coś do ukrycia. My nie mamy i zawsze jesteśmy chętni do dialogu ale powtarzamy raz jeszcze nie z fikcyjnymi osobami.   odpowiedz »

          • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

            [2014-03-05 13:47 78.8.202.*]

            Szanowny rzeczniku RT - mylisz się (to najdelikatniejsze określenie) co do kilku rzeczy.
            Po pierwsze - mój profil na FB jest autentyczny.
            Po drugie - nie jest zablokowany.
            Po trzecie - nigdy nie napisałem, że jestem Waszym klientem i wszystko wskazuje na to, że już nigdy nie będę.
            8 osób, o których pisałem, to znajomi, którzy lecą z Warszawy i Katowic. Chcieli zrezygnować bez ponoszenia kosztów, chcieli ewentualnie zmienić kierunek, zgłaszali to agentowi, ale RT się nie zgodziło.
            Usuwanie wpisów i banowanie na FB to krótkowzroczna polityka, a kłamstwa mają krótkie nogi. Życzę powodzenia w zdobywaniu nowych klientów, bo ci, którzy się u was sparzyli, na pewno odejdą i innym będą odradzać.   odpowiedz »

            • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

              [2014-03-05 15:11 212.67.150.*]

              I to jest ta polityka, zamiast odpowiadać, to oskarżają wszystkich od oszustów.
              Bardzo dobrze,że wyszło szydło z worka.
              Dla Rainbow Tours łatwiej kogoś zablokować niż udzielić odpowiedzi.
              pozdrawiam   odpowiedz »

          • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

            [2014-03-05 22:30 62.21.74.*]

            Powiem tak- nie szkoda Wam czasu na sprawdzanie, donoszenie itd. Ja sam jak dostaję zapytanie z facebooka, czy ja, to ja i proszą mnie o podanie nr tel., to dostaję gorączki. Dlatego,że nie mam raczej problemu z pamięcią, to wiem, kto mi się przysłużył.
            Jak ktoś zadaje pytanie typu: "dlaczego nie odwołujecie lotów do Egiptu mimo wzrostu zagrożenia", to trzeba donosić na niego, że nie jest na liście klientów? Co to ma wspólnego z jego pytaniem?
            A Wy zaczynacie,że poinformujecie go na priv lub e-mail?
            Przecież trzeba z klientami grać w otwarte karty.
            Macie dużą sprzedaż Egiptu i nie opłaca się odwoływać lotów? Klienci to zrozumieją:)
            TUI kładzie sprzedaż Egiptu i cieszą się,że mogą odwołać wyloty do Egiptu? Klienci też to zrozumieją:)   odpowiedz »

    • Rainbow ma w głębokim poważaniu ostrzeżenia MSZ 

      [2014-03-05 09:40 195.182.9.*]

      Nie wdaję się w przepychanki. Napiszę tylko, że tydzień temu wróciłam z Sharm i w kurorcie jest bezpiecznie. Natomiast absolutnie odradzam podróżowanie przez Synaj - bardzo męczące, nerwowe i kiepsko organizowane konwoje. Kiedyś do Taby jechało się ok. 3,5 h, obecnie jechałam do 6 h. Czuć atmosferę napięcia, pełno nowych posterunków, punktów kontrolnych, wozy bojowe itd. Ale w Sharmie naprawdę nie ma się czego bać (przynajmniej tak mi się wydaje).   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję