Ecco Holiday notuje wzrosty sprzedaży
Data wysłania: 2014-03-03 14:47 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Biuro podróży Ecco Holiday poinformowało, że sprzedaż w styczniu 2014 r., w porównaniu do ubiegłego roku, wzrosła o około 40%. Firma zamierza utrzymać tę dynamikę wzrostu w kolejnych miesiącach, organizując szereg akcji promocyjnych.
"Poprzedni rok zaczął się podobnie, tylko, że wówczas główną lokomotywą wzrostów były wycieczki egzotyczne, sprzedawane pod marką Ecco Travel. Na obecne wyniki wpływa sprzedaż wyjazdów do popularnych wakacyjnych miejsc, takich jak Bułgaria, Turcja, Grecja, Hiszpania czy Malta, które realizujemy zarówno samolotami czarterowymi, jak i tanimi liniami." - mówi Magdalena Wawrzyniak, Kierownik Sieci Sprzedaży Ecco Holiday.
"Planując bieżący rok bardziej skupiliśmy się na analizie i weryfikacji oczekiwań klientów i pod tym kątem dokonaliśmy selekcji produktu. Choć prace nad aktualnie obowiązującym katalogiem trwały nieco dłużej, bardziej analityczny mechanizm konstrukcji ofert, jak widać, opłacił się. Ale katalog to tylko namiastka naszych możliwości. Współczesny organizator powinien być kreatorem a nie wyłącznie producentem czarterowych pakietów na masową skalę, dlatego portfolio naszych usług kształtują potrzeby i oczekiwania klientów a nie odwrotnie" - dodaje.
Celem firmy na kolejne miesiące jest podtrzymanie dynamiki sprzedaży. W związku z tym biuro przygotowało serię ofert specjalnych oraz promocji. Pierwszym etapem jest obniżenie kwoty zaliczki do 20%. Akcja trwać będzie pilotażowo do 20 marca. Również na marzec Ecco Holiday przygotowało promocję skierowaną do rodzin z dziećmi. Taniej kupić będzie można wyjazd rodzinny do wyselekcjonowanych hoteli w Bułgarii, Turcji, na Krecie i Rodos.
"Luty i marzec w poprzednich latach były miesiącami małych "przestojów". Aktualnie wszystko wskazuje na to, że w tym roku będzie inaczej. Od dwóch lat systematycznie ofertę czarterową uzupełniamy liniami nisko kosztowymi i ten produkt rozwija się najbardziej dynamicznie. Oferujemy wyjazdy do miejsc, w które nie docierają obecnie żadne czartery, np. na Costa Brava, Costa Blanca czy na Maltę. Wyszukujemy promocyjne ceny biletów, aby nasi Klienci mogli podróżować taniej i więcej. Na przykład 1240 zł to koszt tygodniowego pobytu na Malcie w hotelu trzygwiazdkowym ze śniadaniami, będącym świetną bazą noclegową do zwiedzania wyspy" - wyjaśnia Magdalena Wawrzyniak.
W roku 2012 biuro w sposób zdecydowany przebudowało model operacyjny, równoważąc produkt czarterowy imprezami tworzonymi w zindywidualizowany sposób, z wykorzystaniem przelotów renomowanymi liniami rejsowymi i liniami niskobudżetowymi. W tym samym czasie firma włączyła do swoich struktur 2 inne spółki: Ecco Travel, specjalizujące się w organizacji wyjazdów egzotycznych oraz specjalizujące się w turystyce biznesowej obecne Ecco Business.
Spółka poinformowała, że w 2013 roku zanotowała ponad 8 milionów złotych zysku. Touroperator zamierza inwestować w doskonalenie rozwiązań odpowiadających zmieniającym się ustawicznie potrzebom klientów oraz we wzmocnienie relacji z partnerami biznesowymi, podążającymi za stale ewoluującym rynkiem turystyki wyjazdowej.
Wzrosty w Ecco Holiday [2014-03-03 14:47 81.18.218.*] Banda oszustów !!! W zeszłym roku wyłudzili zaliczki na wakacje First Minute i przed samymi wylotami kazali ludziom dopłacać kosmiczne kwoty albo anulowali im wyjazdy. Inne biura sprzedawały dokładnie te same hotele i destynacje w dużo niższych cenach i nie trzeba było do nich dopłacać. Tysiące ludzi zostało bez wczasów... Taki już jest SKOK (właściciel EH). Tylko Michał Wiśniewski dał się nabrać na oszukańcze pożyczki w SKOK Wołomin. odpowiedz »
|