TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

Jak wejście Rynair do Polski wpłynie na rynek przewoźników?

Data wysłania: 2006-01-03 14:47 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Irlandzki przewoźnik Rynair poinformował, iż na wiosnę 2005 rozpoczyna działać na polskim rynku przewozów pasażerskich. Inauguracyjny lot Rynair odbędzie się 24 marca o godz. 15.35. na trasie Wrocław-Londyn (Stansted). Później przewoźnik rozpocznie obsługę regularnych połączenia z Polski do innym miast europejskich.

Wejście Rynair, jednego z prekursorów tanich przewozów, do Polski z pewnością istotnie wpłynie na polski rynek przewozów lotniczych. Irlandzki przewoźnik jest poważnym konkurentem dla działających już w Polsce tanich linii lotniczych, gdyż ma najniższe koszty działania i dzięki temu może oferować bardzo tanie bilety. Niskie koszty Rynair wynikają między innymi z tego, że przewoźnik używa jednego typu samolotów, minimalizując w ten sposób koszty dodatkowych szkoleń pilotów i obsługi technicznej, oraz z faktu iż 97% rezerwacji dokonywanych jest za pomocą internetu. Na jednego pracownika linii przypada więc obsługa 10 000 pasażerów, gdy w przypadku innych linii liczba ta jest nawet dziesięciokrotnie mniejsza.

W Polsce Ryanair będzie kusił pasażerów przede wszystkim niską ceną: bilet w jedną stronę z Wrocławia do Londynu (z podatkiem i opłatami lotniskowymi) będzie można kupić już od 17,99 euro.

Irlandzki przewoźnik obsługuje 189 połączeń do 91 miast w 17 krajach. Aktualnie jego flota liczy 78 boeingów 737-800, z czego 3 będą latały z Wrocławia do Londynu-Stansted.

Rocznie Rynair przewozi około 27 mln pasażerów.

    • platnosci 

      [2006-01-03 14:47 999.999.999.*]

      wszystko fajnie tylko dlaczego platnosc tylko karta ito wypukla dla klasy wyzszej a nie ma mozliwosci przelewem z banku.Brak kontaktu z firma.   odpowiedz »

      • aaa 

        [2006-04-23 22:12 81.190.227.*]

        Ja miałam ten sam problem z platnościa. To są oczywiście dodatkowe koszty za obsługę kartą. Nie mozna w inny sposób placić?   odpowiedz »

    • totalny brak kontaktu z firmą 

      [2008-04-11 14:12 213.17.174.*]

      nie ma żadnego mail'a, podany telefon nie odpowiada i na dodatek kosztuje 2 zł/min Nie podoba mi się takie oszczędzanie. Już nigdy nie skorzystam z usług tych linii.

      Małgorzata Zakrzewska   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję